Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kaju, mrogal pije?

trza go podlać,

umowę sprzedaży pod nos miedzy jednym rozchodniaczkiem

a drugim :decayed:

:dziura::dziura:

pzdr.

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuźwa przemierzyłem miernikiem... od tylnych drzwi na kostkę w słupku z przodu leci tylko jeden kabel, czy lewe czy prawe drzwi otworze zwiera do masy...

trzeba by się wpiąć przy samych krańcówkach albo lepiej poprostu krańcówki wymienić na poliftowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie chcial CI tego licznika przeszczepic?

za duzo ma roboty a po drugie np jak mu powiedzialem o centralnym to mowi tylko orginal ani tempa nie chcial zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja teraz zapytam bo już mi fis ładnie wyświetla, czy ktoś może mi powiedzieć dokładnie co trzeba zrobić w aucie przedliftowym żeby na poliftowym liczniku wyświetlał otwarcie poszczególnych drzwi???

Wiem że można zamki wymienić na poliftowe, ale można też z pomocą diód wykorzystać to co jest w przedlifcie w oryginale, kable z drzwi, pozostałych poza kierowcą zbiegają się w prawym przednim słupku??? tzn od strony pasażera??

ktoś podpowie jakie przewody która kostka i jak te diody wlutować??? tzn rozcinać kable i wstawiać pomiędzy czy tylko dolutować

czy w tym słupku znajde też sygnał od klapy bagażnika (AVANT)???

a i jeszcze jedno pytanie, w którym miejscu w polifcie jest czujnik zamkniętej maski silnika????

jakie kuźwa zamki lepiej zjedz snickersa

nie zamki tylko krańcówki tylnych tylko muszą być z polifta dwu pinowe :decayed: koszt ze 10 zł ja tyle dawałem

a tu

Podłączenie krańcówek drzwi do licznika

(informacja o otwartych drzwiach)

[jeden ze sposobów]

W moim sposobie wykorzystane zostały tylne krańcówki z I lub II lifta (od 98r),

z których wychodzą dwa piny (przed liftem tylko jeden), dzięki czemu można było od razu podłączyć dodatkowe, czerwone lampki drzwi tylnych. Przewód z krańcówki, który już mieliśmy podłączamy pod jeden z pinów,

z drugiego natomiast wyprowadzamy przewód, który leci aż do licznika (z każdej krańcówki osobny). Pod ten też pin podłączamy sobie masę z lampki, którą ew. możemy sobie w późniejszym czasie dołożyć. Sygnał z prawych przednich drzwi bierzemy z kostki beżowo-różowej, przewód brązowo-żółty, słupek A z prawej strony (przy nogach pasażera), czyli dolutowujemy przewód do wymienionego przewodu i ciągniemy go do licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju, mrogal pije?

trza go podlać,

umowę sprzedaży pod nos miedzy jednym rozchodniaczkiem

a drugim :decayed:

:dziura::dziura:

pzdr.

assist

Da się zrobić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już niedługo ja zacznę ta nierówna walkę z licznikiem z tym że ją będę zakładał z a6. Mam nadzieję że przy pomocy kilku osób z forum uda się to ogarnąć bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musimy ;-) teraz czekam na licznik aż przyjdzie od fachowca co robi z nim co trzeba :-)

co robisz ciekawego z licznikiem? jakies przerobki?:grin:

Staaary... Będzie grał śpiewał i tańczył :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...