luki195 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 oki jak cos to mi napisz na prive nie wiem czy to Ci coś pomoże ale znalazłem w swoich rozpiskach: 53 z 53e - zawsze złączony 31 z 53c - Wycieraczka tył 53 z 53a - 2 Bieg 53b z 53a - 3 Bieg INT z 53a - 1 bieg (przerywany, czasowy) 53c z 53a - Spryski przednie Hw z 53a - Sprysk tył 53 z 53a - chwilowe i kredką miałem dopisane : HW i 31 - wyć przód dzieki stary ale jakos nic mi to nie mowi a nie pamietasz czy cos dokladales? albo jakis kabel nie szedl na 2 piny w manetce?
bronson Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 na gnieździe manetki od wycieraczek masz opisane piny wg wyżej wymienionego zapisu... gniazdo jest w kształcie litery C albo lepiej [ ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ---------- napisałem już że nie ma gdyby były nie było by problemu---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- nie mogę nic znaleźć do 32 pinowych znalazłem ale do tego dziadostwa nie mogę wykopać . jak patrzysz na gniazdo od strony wtyczki mając taki jakby daszek u góry 1 pin prawy dolny róg 14 pin lewy dolny róg 13 pin prawy górny róg 26 pin lewy górny róg
bidzio1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Panowie pytanie z innej beczki. Kolega się mnie pyta czy podejdzie licznik z passata b5 po lifcie do a4
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Panowie pytanie z innej beczki. Kolega się mnie pyta czy podejdzie licznik z passata b5 po lifcie do a4 Z całą deską od passata może się to jakoś będzie komponowało. Ale w deskę A4 - idź pan w c**j
luki195 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 na gnieździe manetki od wycieraczek masz opisane piny wg wyżej wymienionego zapisu...gniazdo jest w kształcie litery C albo lepiej [ ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ---------- napisałem już że nie ma gdyby były nie było by problemu---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- nie mogę nic znaleźć do 32 pinowych znalazłem ale do tego dziadostwa nie mogę wykopać . jak patrzysz na gniazdo od strony wtyczki mając taki jakby daszek u góry 1 pin prawy dolny róg 14 pin lewy dolny róg 13 pin prawy górny róg 26 pin lewy górny róg to mam podlaczone zgodnie z oznaczeniami na starej manetce i kiła
bidzio1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Widzisz jakie ludzie mają pomysły... Bo jemu o ramki chodzi. ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ---------- Jak wrzuce z a6 to mu sprzedam swoje ramki.
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 pany ktos tu zrobil ladny schemacik co gdzie i jak na kolorowo i niemoge znalezc,podrzuccie linka jak co lub num.strony bo cofnelem 20 do tylu ale tez niemoge znalezc
bidzio1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 http://a4-klub.pl/showthread.php?p=3277441
krzysiek23 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 slepy jestem bo tam tez szukalem :facepalm: podziekowal
SylverStone Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Niepotrzebnie zakładałem nowy post.Koledzy podłaczyłem nowy licznik,zczytałem Pin,wszytko pieknie ładnie programuje klucze,immo gaśnie za każdym razem a mimo wszystko auto odpala i gaśnie.Niestety pełnym Fisem też długo sie nie cieszyłem,po godzinie świecenia zgasł i już nie świeci...Ale to już nić.Nie moge uruchomić auta,ani na starych zegarach (jeager) ani na obecnych,czy problem może tkwić w samym liczniku? Sprawdzałem bezpieczniki ale wszystkie dobre,słychać tylko pompe w chwili rozruchu jakby niedomagała ale wnioskuje że immo ją wyłącza.Pomóżcie bo auto potrzebne
Michał Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Chciałem podmienić dzisiaj licznik u znajomego i nie udało się zakodować kluczyków, ani commanderme, ani vagiem:kwasny: Kto wie dlaczego? Oba liczniki VDO, oba z czerwonym podświetleniem i wskazówkowym zegarkiem, oba bez Fisa. Jedyna różnica to data produkcji: stary 12.1997, a nowy 02.1999. Pin odczytany i wpisany z zerem przed. Kontrolka immo podczas kodowania świeci przez chwilę światłem ciągłym, później znów zaczyna mrugać. Ktoś ma pomysł jak to ugryźć?
bidzio1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Jeszcze jedno pytanie. Czy ramki na licznik są takie same w a6 i a4 bo mam zamiar sobie kupić i u jednego sprzedawcy te z a6 100zł a z a4 75zł a wygląd taki sam dlatego pytam.
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Bidzio, Licznik A4 i A6 to fizycznie te same liczniki. Różnią się jedynie pamięcią, te z A6 up***dolić to chwila moment, A4 są bardziej pancerne. Michał, Czy Ty u siebie próbowałeś adoptować licznik z przedlifta? Czy swój licznik w przedlifcie?
bidzio1 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Na stronie dido patrzyłem za ramkami i jest różnica w cenie a na zdjęciach nawet ten sam licznik. A ramki fajne bo wyjadają jak te oryginalne z a6 po lifcie.
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 no to bierz te tańsze i cześć jak czapka czereśni
bediks Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kaju koleżka silverstone zadał pytanie a na privie z nim od dłuższego czasu siedzę ale na tym etapie juz mu nie pomogę bo nie może ani na starym ani na nowym liczniku odpalić jakiś pomysł , czy kodowanie w kanale miedzy 60 a 65 właśnie nie pamiętam na którym ustawiali się ze 1025 to immo 3 itp , zeby to sprawdził bo jeśli nie może juz odpalić jaegera tzn ze klucze dopisały się do nowego licznika ale i tak na nowym nie odpala
SylverStone Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 No właśnie wielka prośba.Wszystko pieknie ładnie a autko nie pali ani na oryginalnym Jeagerze (immo miga) ani na Vdo (kontrolka gasnie bo kluczyk przypisany) Auto odpala i gasnie zaraz.Może jak kolega bediks pisze że w gre wchodzi immo2 albo 3.Jestem całkowicie unieruchomiony.Pomóżcie
krzysaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Podaj numery sterownika silnika i jak masz programator pamięci to pomogę on-line . Może masz kogoś pod ręką z programatorem to odczytaj pamięć ze sterownika silnika - można zrobić off w nim i po problemie . Kris
talib1990 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Chciałem podmienić dzisiaj licznik u znajomego i nie udało się zakodować kluczyków, ani vag-comem, ani vagiem:kwasny: Kto wie dlaczego?Oba liczniki VDO, oba z czerwonym podświetleniem i wskazówkowym zegarkiem, oba bez Fisa. Jedyna różnica to data produkcji: stary 12.1997, a nowy 02.1999. Pin odczytany i wpisany z zerem przed. Kontrolka immo podczas kodowania świeci przez chwilę światłem ciągłym, później znów zaczyna mrugać. Ktoś ma pomysł jak to ugryźć? dodam, że podmiana była u mnie a powód tej podmiany to : drgania i dzikie jazdy z poziomem paliwa prędkościomierz... żyje własnym życiem.... nie działa a jak zadziała to na pare metrów ...
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Panowie, ja u siebie adoptowałem bez najmniejszych problemów licznik z A6 po lifcie z immo3, a miałem immo2. Problemem jest właśnie ten jaeger. On ma bodajże na innym pinie K-line i dlatego mu odpierdala teraz. Muszę przeszukać pliki z informacjami, chyba, że assist ma coś na wierzchu... Poruszcie też i jego, bo ogarnia lepiej konwersje jaeger-vdo niż ja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się