wentylator Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 a tak konkretniej?możecie mi pomóc?
machina Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 A może coś więcej byś napisał, sam robiłeś wszystko? Prawdopodobnie masz immo3, czy zaadoptowany był pin z ecu do nowych zegarów? Jakie masz kodowanie obecnych zegarów?
wentylator Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Sam robiłem,,nie jestem pewien co do generacji immo wyświtlały się zawsze xxxxxxxxxx w polu VIN w czasie odczytu,traktowałem je jako immo 2. Nie parowałem nowego licznika z ecu bo nie mam pinu ze starych zegarów (brak komunikacji) a poza tym traktowałem je jako immo 2. Mam pin z nowych zegarów wyciągnałem pin z edc15 (teoretycznie powinien być taki sam jak w liczniku). Przełożyłem zegary wszedłem w 17 instruments 21 read 0 test save etc zaprogramowałem klucze auto odpaliło lampka immo zgasła.Teraz w przypadku logowania na nowy licznik lampka immo świeci (nie mruga)auto odpala.Po przerwie ok 30 minut wszystko wraca do normy czyli immo gasnie i po odpaleniu wywala bład 01177.No i kodowanie mam 00140.
kaju Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 No to właśnie w kanale 50 musisz sparować ecu z licznikiem, albo po prostu się nie przejmować tym błędem i przybić sobie z nim piątke.
wentylator Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 czytając posty doszedłem do tego, ale na kanale 50 mam error
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 A logujesz się najpierw do licznika ? Zanim wchodzisz w kanał 50 ?
wentylator Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 oczywiście że się loguje;-)proszę zajrzyjcie na stronę 26 tego tematu tam kolega bin85 podaje podobny problem,tzn error na kanale 50 a co do techniki cluster swapping na stronie rosstecha jest troszke inna jak podaje bin85 i w golfie 4 jak wymieniałem zegary opierałem się włąsnie na opisie z tej stronki (tam było immo 3 generacji). Powiedzcie Panowie czy mam do czynienia z immo 3?Te xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sugerują immo 2.
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Miedzy kanałem 60 a 65 jest kodowanie które które odpowida za to które to immo , pamiętam ze immo 3 to 1025 a immo 2 to 0000 , zobacz sobie to
wentylator Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 W nowym liczniku na kanale 60 jest kodowani 1025 co odpowiada immo 3 generacji.Teraz trzeba tylko wydobyc pin ze starych zegarow.Miłego dzionka Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Gość cwiara Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ale po co Ci pin ze starych zegarow skoro masz pin z ecu silnika. Przeciez to ten sam pin. Zaloguj sie nim w ecu silnika i sprawdz czy przyjmuje pin. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
bediks Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Napisałeś ze wyciągnąłeś z edc15 , może mi ktoś wytłumaczyć co i jak się to robi?
wentylator Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 W sumie racje masz. Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ---------- Ja to zrobiłem vag commanderem.Łaczysz się ze sterem silnika 01 motor,gorns zakładka edc15 edc 16 wybierasz edc15.Read eeprom i w okienku pin wyskocza ci zapiane w sterowniku potrzebne wartosci,w ustawieniach trzeba zaznaczyc komunikacje po linii k Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Gość cwiara Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Edc15 to diesel i u Ciebie Bartek to nie zadziala. Musisz laczyc sie ze ster ME... Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
wentylator Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 No i Panowie problem,nie da sie wykasować starych kluczy;-(próbowałem vcdsem, dash canem, comanderem, wymieniałem pestki na swieże, nie idzie i ch...
Gość cwiara Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Ale starych kluczy sie nie kasuje. Programujesz nowe i stare sie usuwaja same. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
wentylator Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki.
maq Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki. Heheh.. skąd my to znamy Ćwiara
Arkadiush Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Zmień towar Kaju Ty jesteś moim dostawcą towaru
xxxSzYbAxxx Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki. Heheh.. skąd my to znamy Ćwiara Taaa tez to znam... pierwsze slowa Grzeska - ja pier**** Maciek chyba uebalem klientowi licznik... Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Gość cwiara Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Hehe. Nie bylo tak zle. Chociaz nie powiem ze goraco mi sie zrobilo jak auto nie chcialo odpalic Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się