Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a tak konkretniej?możecie mi pomóc?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A może coś więcej byś napisał, sam robiłeś wszystko?

Prawdopodobnie masz immo3, czy zaadoptowany był pin z ecu do nowych zegarów? Jakie masz kodowanie obecnych zegarów?

Opublikowano

Sam robiłem,,nie jestem pewien co do generacji immo wyświtlały się zawsze xxxxxxxxxx w polu VIN w czasie odczytu,traktowałem je jako immo 2. Nie parowałem nowego licznika z ecu bo nie mam pinu ze starych zegarów (brak komunikacji) a poza tym traktowałem je jako immo 2. Mam pin z nowych zegarów wyciągnałem pin z edc15 (teoretycznie powinien być taki sam jak w liczniku). Przełożyłem zegary wszedłem w 17 instruments 21 read 0 test save etc zaprogramowałem klucze auto odpaliło lampka immo zgasła.Teraz w przypadku logowania na nowy licznik lampka immo świeci (nie mruga)auto odpala.Po przerwie ok 30 minut wszystko wraca do normy czyli immo gasnie i po odpaleniu wywala bład 01177.No i kodowanie mam 00140.

Opublikowano

No to właśnie w kanale 50 musisz sparować ecu z licznikiem, albo po prostu się nie przejmować tym błędem i przybić sobie z nim piątke.

Opublikowano

czytając posty doszedłem do tego, ale na kanale 50 mam error

Opublikowano

A logujesz się najpierw do licznika ? Zanim wchodzisz w kanał 50 ?

Opublikowano

oczywiście że się loguje;-)proszę zajrzyjcie na stronę 26 tego tematu tam kolega bin85 podaje podobny problem,tzn error na kanale 50 a co do techniki cluster swapping na stronie rosstecha jest troszke inna jak podaje bin85 i w golfie 4 jak wymieniałem zegary opierałem się włąsnie na opisie z tej stronki (tam było immo 3 generacji).

Powiedzcie Panowie czy mam do czynienia z immo 3?Te xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sugerują immo 2.

Opublikowano

Miedzy kanałem 60 a 65 jest kodowanie które które odpowida za to które to immo , pamiętam ze immo 3 to 1025 a immo 2 to 0000 , zobacz sobie to

Opublikowano

W nowym liczniku na kanale 60 jest kodowani 1025 co odpowiada immo 3 generacji.Teraz trzeba tylko wydobyc pin ze starych zegarow.Miłego dzionka

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Ale po co Ci pin ze starych zegarow skoro masz pin z ecu silnika. Przeciez to ten sam pin. Zaloguj sie nim w ecu silnika i sprawdz czy przyjmuje pin.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Opublikowano

Napisałeś ze wyciągnąłeś z edc15 , może mi ktoś wytłumaczyć co i jak się to robi?

Opublikowano

W sumie racje masz.

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 07:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ----------

Ja to zrobiłem vag commanderem.Łaczysz się ze sterem silnika 01 motor,gorns zakładka edc15 edc 16 wybierasz edc15.Read eeprom i w okienku pin wyskocza ci zapiane w sterowniku potrzebne wartosci,w ustawieniach trzeba zaznaczyc komunikacje po linii k

Wysłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Edc15 to diesel i u Ciebie Bartek to nie zadziala. Musisz laczyc sie ze ster ME...

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Opublikowano

No i Panowie problem,nie da sie wykasować starych kluczy;-(próbowałem vcdsem, dash canem, comanderem, wymieniałem pestki na swieże, nie idzie i ch...

Opublikowano

Ale starych kluczy sie nie kasuje. Programujesz nowe i stare sie usuwaja same.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Opublikowano

Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki.

Opublikowano
Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki.

Heheh.. skąd my to znamy Ćwiara :)

Opublikowano
Zmień towar :grin:

Kaju Ty jesteś moim dostawcą towaru :grin:

Opublikowano
Panowie dziękuję za pomoc, powód problemu z kodowaniem kluczy to immo "off" w ecu. Po zmianie na "on" procedura dodawania kluczy etc zakończona sukcesem.Błędów brak.Jeszcze raz dziękuję za wskazówki.

Heheh.. skąd my to znamy Ćwiara :)

Taaa tez to znam... pierwsze slowa Grzeska - ja pier**** Maciek chyba uebalem klientowi licznik... :grin:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Hehe. Nie bylo tak zle. Chociaz nie powiem ze goraco mi sie zrobilo jak auto nie chcialo odpalic :grin:

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...