Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak czy inaczej zeby dać czujnik trzeba wyjąć zbiornik, sam czujnik 30 zl, zbiorniczek z czujnikiem 50 zl, jakbym miał jeszcze otwornice to może bym rzezbil ale nie mam i pomyśle nad tym co zrobię w sumie

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A to luz, bo mnie już wyskakiwał komunikat poziomu oleju, więc muszę mieć.

A mnie chodziło o ten wkręcany tutaj. Widzę, że zaślepkę mam, więc pewnie brak mi tylko czujnika.

http://farm6.staticflickr.com/5523/9290737777_b74e609c61_n.jpg

A tak przy okazji to nie będzie komunikacji kierunków przyczepki ;/

Uporałem się z wyjęciem przerywacza - koszmar. A tam brak pinu 1 ;/

http://farm6.staticflickr.com/5349/9290737825_d6292d85c7_n.jpghttp://farm4.staticflickr.com/3773/9290738271_6b35f81f85_n.jpg

---------- Post dopisany at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:54 ----------

A tak przy innej okazji to co robił ten czujnik i czy u mnie działa czy to nie jest tylko zaślepka.

http://farm4.staticflickr.com/3774/9290763345_830142fbf0_n.jpghttp://farm3.staticflickr.com/2890/9293539924_6bb1fcdf59_n.jpg

To jest czujnik nasłonecznienia, klimatronic z niego korzysta, odczyty do obejrzenia w trybie serwisowym z tego co pamiętam to na kanale 61 niefiltrowany i na kanale 62 filtrowany z opóźnieniem jak np. wjedziemy w tunel :wink:

Opublikowano
Tak czy inaczej zeby dać czujnik trzeba wyjąć zbiornik, sam czujnik 30 zl, zbiorniczek z czujnikiem 50 zl, jakbym miał jeszcze otwornice to może bym rzezbil ale nie mam i pomyśle nad tym co zrobię w sumie

Chcesz czujnik z uszczelka za 15zł plus kw ;-)

Opublikowano

A wtyczkę masz do tego może ?

Opublikowano

Niestety nie.

Opublikowano

A mam pytanie do kontroli spalonej żarówki z przodu.

Odłączałem zarówno drogowe jak i mijania, włączałem zapłon - nic, odpalałem - nic, światła oczywiście włączone, ale błędu 1/2FIS nie pokazał.

To tak ma być? Czy może jakiegoś przekaźnika brak. Czy może się to zmieni na pełnym FIS?

---------- Post dopisany at 09:45 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

Hmm, z tego co tak na szybko znalazłem to chyba potrzebny przekaźnik 387, ale i tak potrzebuję potwierdzenia.

Z tego co jeszcze znalazłem to i 281 od tego jest.

Trochę miejsca jest to i jeszcze dwa podwójne od kontroli przodu i tyłu wejdą ;)

9158341829_0d1494f8b2_n.jpg

Opublikowano

1/2 FIS nie obsługuje kontroli żarówek :wink:

Opublikowano

Widać 1/2FIS = 1/2 właściwości.

Ale tylko wymiana na pełny starczy czy znowu przekaźnik?

Opublikowano
Widać 1/2FIS = 1/2 właściwości.

Ale tylko wymiana na pełny starczy czy znowu przekaźnik?

No nie, jeśli tylko licznik wymienisz to nic Ci nie przybędzie poza temperaturą oleju ;) I ofkors voltomierz, spalanie itp.

RDS z radia, sygnały z drzwi, kontrola płynu spryskiwacza, kontrola żarówek -> to trzeba dorezać.

A kontrolę żarówek właśnie z tego co wiem opiera się na przekaźniku 387

---------- Post dopisany at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany at 09:59 ----------

Widać 1/2FIS = 1/2 właściwości.

No niestety, ale znów coś musiało być więcej jak za to trzeba było dopłacać w salonie ;) (teraz w sumie też)

Opublikowano

Kurcza :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

dopiero co pisałem jak podłączyć przekaźnik 387 i już zapomniałem, że on realizuje następujące światła:

- STOP prawy

- STOP lewy

- STOP dodatkowy

- MIJANIA lewe

- MIJANIA prawe

- Pozycyjne PRZÓD + TYŁ lewe

- Pozycyjne PRZÓD + TYŁ prawe

Więc wystarcza jeden przekaźnik.

---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------

Jak kogoś interesuje podpięcie przekaźnika monitorującego przepalone żarówki, ale woli obrazkowo co i jak to schemat z Audi TT wydaje mi się, że pasuje :decayed::decayed::decayed::decayed:

http://pics.tdiclub.com/data/517/3030TTCoupeIC_SLP01.pdf

---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ----------

Po przeanalizowaniu konkretnego schematu są kolejne wnioski i to całkiem ciekawe.

1)

Jeśli światło dodatkowego STOP mamy na żarówkach to wychodzimy z przekaźnika 387 z pinu 6.

Jeśli światło dodatkowego STOP mamy na LEDach to wychodzimy z przekaźnika 387 z pinu 16.

2) i 3)

Wyjście na licznik:

Szara kostka pin T32b/14 i 16 należy sprawdzić które jest które ponieważ na schemacie Audi TT okazuje się, że łączymy:

PIN 3/KB z T32b/14

PIN 9/KS z T32b/16

a wcześniej pisałem, że odwrotnie, ale to wynikało z oznaczeń dla Passata, gdzie pisali o całkiem innych numerach pinów w liczniku.

---------- Post dopisany at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ----------

A to dziwne.

Czy wykręcać licznik trzeba przy odłączonym akumulatorze?

Bo tego nie robiłem, ale po montażu którymś tam nic się nie działo.

Dziś wymieniałem obudowę filtra powietrza, odpalałem silnik i nic.

A teraz jechałem i AIRBAG się ciągle świeci. WTF???

Opublikowano

Musiałeś dać zapłon kiedy jakas poduszka była odlaczona albo jakiś kabel nie podłączyłeś poluzowales przeciales zalezy co robiles , ja nigdy nie odlaczalem , są tu tacy co poduche kiery odlaczali i podlaczali na zapłonie :decayed:

Nawet jeśli jest wszystko dobrze poskladane to musisz vagien skasować błąd

Opublikowano

Manetkę montowałem na odłączonym AKU. Licznik wyjmowałem na podłączonym.

A przy obudowie filtra nic nie idzie? Żaden kabel do czujnika?

Ciekawe, że wyskoczyło tak samo z siebie. Podłączę kompa i skasuję. Wyskoczy jeszcze raz to wykręcę kierownicę, odłączę poduchę i wyjmę licznik. Złożę wszystko jeszcze raz i się zobaczy co go bolało.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Musiałeś dać zapłon kiedy jakas poduszka była odlaczona albo jakiś kabel nie podłączyłeś poluzowales przeciales zalezy co robiles , ja nigdy nie odlaczalem , są tu tacy co poduche kiery odlaczali i podlaczali na zapłonie :decayed:

Nawet jeśli jest wszystko dobrze poskladane to musisz vagien skasować błąd

No teraz to Cię troszkJe poniosło :guma: kluczyk w stacyjce, ale bez zapłonu - jestem wariat, ale nie idiota :decayed: nic nie trzeba odłączać, nic się nie wydarzy. Dopóki nie ma sygnału z sensora, to poduszka Ci w łeb nie przykoorwi :wink:

---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ----------

Manetkę montowałem na odłączonym AKU. Licznik wyjmowałem na podłączonym.

A przy obudowie filtra nic nie idzie? Żaden kabel do czujnika?

Ciekawe, że wyskoczyło tak samo z siebie. Podłączę kompa i skasuję. Wyskoczy jeszcze raz to wykręcę kierownicę, odłączę poduchę i wyjmę licznik. Złożę wszystko jeszcze raz i się zobaczy co go bolało.

Może jak fotel przesuwałeś, to poluzowała Ci się wtyczka od poduszki fotela (mniemam, że takowe posiadasz) i dlatego się śmieje na blacie :hi:

Opublikowano

Jak wiedział ze o nim pisze :decayed:

A wyskoczyła w trakcie jazdy czy od razu odpaleniu silnika, może zapomniales podłączyć kabel poduchy w kierownicy bo tam chyba ze 3 wtyczki łącznie a ta co wchodzi w poduche to ma taki śmieszny zatrzask i może nie dokładnie wcisnales

Vag powie która poducha

Opublikowano
Jak wiedział ze o nim pisze

:decayed:

Opublikowano

Rutkowski jest miszcz :decayed:

Opublikowano
Rutkowski jest miszcz :decayed:

Do fryzjera chodzi z poziomicą :decayed:

Opublikowano

A miales tu OT nie robic :polew::whistling::naughty::kox::decayed:

Opublikowano
A miales tu OT nie robic :polew::whistling::naughty::kox::decayed:

:banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...