Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipy

Dlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy

Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac

Rezajcie po to tu jestesmy

P.S

Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM?????

Pozdro:hi:

zeby zgasic napis OIL SENSOR na srodkowym wyswietlaczu nie potrzeba zadnego emulatora . idzie zrobic to w 5 minut

to pochwal sie jak ?

mysle ze nie z kazdym wsadem to pojdzie a domyslam sie alee...

---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

Niestety.nigdzie w temacie nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem Ci na pw i zostałem delikatnie olany :-)

---------- Post dopisany 16-12-2013 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 22:51 ----------

chłopcy mógłby ktoś z was dać mi numer czujnika temperatury oleju do przedlifta z 97 roku, sprawa ważna bo chciałem zamówić dzisiaj graty u tom77

Kolego nie olany i nie spinaj sie tylko pisalem tyle razy jak to zrobic a TY znow z innej stony zadales pytanie

jest tez tu tutek na ten temat trzeba czytac ze zrozumieniem

No sorry jak nie odpisze

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

arre pisales ze chinolem wsad ogarniasz a powiedz mi czy to ten typowy do commandera chinol czy zwykly kabelek niebieski a program kaju Ci podrzucil?tez go mam zle mam vcds i nie ruszalem na nim bo pewnie nie pojdzie albo go uwale musze kupic do commandera cos ale jest sens inwestowac ?

Podrzuc jakies info jak mozesz (co kaju sie tu juz wypisal z forum )

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

The a4 tak mam kabel comandera chinol a Kaju progsa mial ode mnie :decayed:

wg mnie przy zczytywaniu ten kabel cos sieje we wsadzie

bo po zczytaniu i wgraniu wsadu czytnikiem eeprom jest ok a po zczytaniu i wgraniu kablem nie ma temp oleju...

ale to takie moje teoretyzowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipy

Dlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy

Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac

Rezajcie po to tu jestesmy

P.S

Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM?????

Pozdro:hi:

wszystko mam podpięte prawidłowo wg manuala a jak podam impuls z czujnika do pinu na którym jest tem oleju zaraz drze ryja sensor co może być nie tak. Może problem tkwi w tym że liczni mam z s4 ? ale pinologia jest ta sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipy

Dlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy

Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac

Rezajcie po to tu jestesmy

P.S

Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM?????

Pozdro:hi:

zeby zgasic napis OIL SENSOR na srodkowym wyswietlaczu nie potrzeba zadnego emulatora . idzie zrobic to w 5 minut

to pochwal sie jak ?

mysle ze nie z kazdym wsadem to pojdzie a domyslam sie alee...

---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

Niestety.nigdzie w temacie nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem Ci na pw i zostałem delikatnie olany :-)

---------- Post dopisany 16-12-2013 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 22:51 ----------

chłopcy mógłby ktoś z was dać mi numer czujnika temperatury oleju do przedlifta z 97 roku, sprawa ważna bo chciałem zamówić dzisiaj graty u tom77

Kolego nie olany i nie spinaj sie tylko pisalem tyle razy jak to zrobic a TY znow z innej stony zadales pytanie

jest tez tu tutek na ten temat trzeba czytac ze zrozumieniem

No sorry jak nie odpisze

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

arre pisales ze chinolem wsad ogarniasz a powiedz mi czy to ten typowy do commandera chinol czy zwykly kabelek niebieski a program kaju Ci podrzucil?tez go mam zle mam vcds i nie ruszalem na nim bo pewnie nie pojdzie albo go uwale musze kupic do commandera cos ale jest sens inwestowac ?

Podrzuc jakies info jak mozesz (co kaju sie tu juz wypisal z forum )

Pozdro :hi:

25 pin zielona wtyczka do masy i poproblemie. jezdze juz tak tydzien i wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa

Poszło na PW. Ładuje lapa i zaraz do garażu coś powalcze... Mam nadzieję, że nic nie uwale :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę cza silnik podnieść bo nie odkręcisz dwóch śrub

Madrego az milo posluchac

hmmm tzn?????

Ja jak uszczelniałem miskę to ni hu nie dało rady odkręcić chyba dwóch śrób więc musiałem troche go dźwignąć aby odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa

Poszło na PW. Ładuje lapa i zaraz do garażu coś powalcze... Mam nadzieję, że nic nie uwale :decayed:

Żeby uwalic licznik w b5 to trzeba być faktycznie wybitnym :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wysylam, wsad dostalem od kaja, wysylalem go tu juz paru ludziom i dziala wiec w ciemno bym nie wysylal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wysylam, wsad dostalem od kaja, wysylalem go tu juz paru ludziom i dziala wiec w ciemno bym nie wysylal

Ok, mail dotarł, dzięki :wink:

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temp oleju... Zmieniłem wsad na taki z numerem 8D0920931T i teraz wskazówka od temp. oleju w ogóle się nie podnosi...

Wyłączam auto i zapalam jeszcze raz - wskaźnik leci np. na 80* i spada znowu na 60... :shock3: O co chodzi?

Wrzuciłem jeszcze inny który miałem i to samo...

Sprawdzę wieczorem jeszcze te od Ciebie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak arek mowi, wsady hujowe

po pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny

i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak arek mowi, wsady hujowe

po pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny

i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze

Dziś wieczorem wrzucę te od Ciebie... jak będą dalej problemy to wgram fabrykę i podam dane o które pytasz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arre a uzywales moze jakiegos innego kabla ? czy tylko tego chinola masz ?

Mialem kupic commandera ale juz sam nie wiem jaka roznica oprocz ceny jest w kablu ?

A wsady jak mi sie uda moze kilka bym grzanka uprosil ale to nie bedzie latwe mnie wgrywal kilkanascie i wszystkie chodzily teraz ostatecznie hiline jest ale jaki i jak go zczytac zeby tu wrzucic jeszcze sie nie naumialem ale po nowym roku sie wezme

Pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak arek mowi, wsady hujowe

po pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny

i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze

Mój oryginalny wsad z licznika angielskiego - 8D0 920 980 VDO D11

Wrzucałem wsad z 8D0920931T i te dwa od Ciebie. 931T - nie działa wskaźnik temp. oleju. Jeden od Ciebie to z 2.5 TDI w którym chwilowe spalanie cały czas wisi na 51,9l/100 - temp oleju śmiga ok.

A w drugim również nie działa temp. oleju...

Na 931T całkiem inaczej zlicza spalanie - po przejechanych 40 kilometrach średnie miałem około 5,7l/100km a w moim angielskim już po 10 kilometrach pokazuje 4,7l/100km.

Więc podejrzewam, że zliczanie spalania również zależy od wsadu...

Macie jeszcze jakieś wsady które mógłbym wrzucić do swojego licznika? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 1.9 tdi eu afn ale zczytany chinolem wiec nie wiem...

wiem za to kto jeszcze ma taki wsad z polifta eu i 1.9 i napewno smigajacy :decayed:

---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ----------

The a4 mam chinola comandera i czytnik eeprom co napewno i dobrze w 100% zczytuje i wgrywa ale to "na stole" tylko :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też czytam swoje i wgrywam chinolem i nie ma żadnych problemów... Ale najlepiej mieć pewny wsadzik :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W licznikach VDO po lifcie z powodzeniem można pogrzebać tak, że mienia się tylko tarczkę prędkościomierza, cały licznik i zawartość pamięci pozostają oryginalne. Jak ktoś chce dowodu, to zapraszam do mojej B5, gdzie mam anglika z A6 C5 wsadzonego i działa bez wymiany czujnika poziomu paliwa. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W licznikach VDO po lifcie z powodzeniem można pogrzebać tak, że mienia się tylko tarczkę prędkościomierza, cały licznik i zawartość pamięci pozostają oryginalne. Jak ktoś chce dowodu, to zapraszam do mojej B5, gdzie mam anglika z A6 C5 wsadzonego i działa bez wymiany czujnika poziomu paliwa. :kox:

Gratuluję wiedzy:thumbup1:

Cieszymy się razem z Tobą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...