The a4 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipyDlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac Rezajcie po to tu jestesmy P.S Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM????? Pozdro:hi: zeby zgasic napis OIL SENSOR na srodkowym wyswietlaczu nie potrzeba zadnego emulatora . idzie zrobic to w 5 minut to pochwal sie jak ? mysle ze nie z kazdym wsadem to pojdzie a domyslam sie alee... ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- Niestety.nigdzie w temacie nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem Ci na pw i zostałem delikatnie olany :-)---------- Post dopisany 16-12-2013 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 22:51 ---------- chłopcy mógłby ktoś z was dać mi numer czujnika temperatury oleju do przedlifta z 97 roku, sprawa ważna bo chciałem zamówić dzisiaj graty u tom77 Kolego nie olany i nie spinaj sie tylko pisalem tyle razy jak to zrobic a TY znow z innej stony zadales pytanie jest tez tu tutek na ten temat trzeba czytac ze zrozumieniem No sorry jak nie odpisze ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- arre pisales ze chinolem wsad ogarniasz a powiedz mi czy to ten typowy do commandera chinol czy zwykly kabelek niebieski a program kaju Ci podrzucil?tez go mam zle mam vcds i nie ruszalem na nim bo pewnie nie pojdzie albo go uwale musze kupic do commandera cos ale jest sens inwestowac ? Podrzuc jakies info jak mozesz (co kaju sie tu juz wypisal z forum ) Pozdro
arre Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 The a4 tak mam kabel comandera chinol a Kaju progsa mial ode mnie wg mnie przy zczytywaniu ten kabel cos sieje we wsadzie bo po zczytaniu i wgraniu wsadu czytnikiem eeprom jest ok a po zczytaniu i wgraniu kablem nie ma temp oleju... ale to takie moje teoretyzowanie
Tom A4 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipyDlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac Rezajcie po to tu jestesmy P.S Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM????? Pozdro:hi: wszystko mam podpięte prawidłowo wg manuala a jak podam impuls z czujnika do pinu na którym jest tem oleju zaraz drze ryja sensor co może być nie tak. Może problem tkwi w tym że liczni mam z s4 ? ale pinologia jest ta sama
kris-07 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Mam blat z bialym podswietlaniem i oprocz zarowek wszystkie funkcje na fisie dzialaja drzwi spryskiwacz itd nie mam tez problemu z ostrzezeniami woda i cisnienie oleju a temperatura oleju wskazuje prawidlowo a wszystko zrobione oproc wsadu samemu dzieki temu forum chlopakom i siedzeniu i czytaniu SZACUN dla starej ekipyDlaczego temp oleju z emulem ma nie dzialac i po co wymienial bym miske skoro emul za 1/8 ceny miski robi robote i jest cacy Nikogo nie namawiam do emula tylko sie dziwie ze sie ktos tyle pie..li z tym zeby pokazalo mu temp oleju skoro mozna tego w prosty sposob uniknac Rezajcie po to tu jestesmy P.S Kto przeczytal do 100 strony ze ZROZUMIENIEM????? Pozdro:hi: zeby zgasic napis OIL SENSOR na srodkowym wyswietlaczu nie potrzeba zadnego emulatora . idzie zrobic to w 5 minut to pochwal sie jak ? mysle ze nie z kazdym wsadem to pojdzie a domyslam sie alee... ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- Niestety.nigdzie w temacie nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem Ci na pw i zostałem delikatnie olany :-)---------- Post dopisany 16-12-2013 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 22:51 ---------- chłopcy mógłby ktoś z was dać mi numer czujnika temperatury oleju do przedlifta z 97 roku, sprawa ważna bo chciałem zamówić dzisiaj graty u tom77 Kolego nie olany i nie spinaj sie tylko pisalem tyle razy jak to zrobic a TY znow z innej stony zadales pytanie jest tez tu tutek na ten temat trzeba czytac ze zrozumieniem No sorry jak nie odpisze ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- arre pisales ze chinolem wsad ogarniasz a powiedz mi czy to ten typowy do commandera chinol czy zwykly kabelek niebieski a program kaju Ci podrzucil?tez go mam zle mam vcds i nie ruszalem na nim bo pewnie nie pojdzie albo go uwale musze kupic do commandera cos ale jest sens inwestowac ? Podrzuc jakies info jak mozesz (co kaju sie tu juz wypisal z forum ) Pozdro 25 pin zielona wtyczka do masy i poproblemie. jezdze juz tak tydzien i wszystko ok
bediks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa
ponczo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa Poszło na PW. Ładuje lapa i zaraz do garażu coś powalcze... Mam nadzieję, że nic nie uwale
grippen Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 trochę cza silnik podnieść bo nie odkręcisz dwóch śrub Madrego az milo posluchac hmmm tzn????? Ja jak uszczelniałem miskę to ni hu nie dało rady odkręcić chyba dwóch śrób więc musiałem troche go dźwignąć aby odkręcić.
Sqizzy Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ponczo daj maila mam wsad do ropy Eu od kaja sprawdzony bo juz tu kilku osobom wysyłałem i wgrywali i działa Poszło na PW. Ładuje lapa i zaraz do garażu coś powalcze... Mam nadzieję, że nic nie uwale Żeby uwalic licznik w b5 to trzeba być faktycznie wybitnym :-)
bediks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 juz wysylam, wsad dostalem od kaja, wysylalem go tu juz paru ludziom i dziala wiec w ciemno bym nie wysylal
ponczo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 juz wysylam, wsad dostalem od kaja, wysylalem go tu juz paru ludziom i dziala wiec w ciemno bym nie wysylal Ok, mail dotarł, dzięki Mam pytanie odnośnie wskaźnika temp oleju... Zmieniłem wsad na taki z numerem 8D0920931T i teraz wskazówka od temp. oleju w ogóle się nie podnosi... Wyłączam auto i zapalam jeszcze raz - wskaźnik leci np. na 80* i spada znowu na 60... O co chodzi? Wrzuciłem jeszcze inny który miałem i to samo... Sprawdzę wieczorem jeszcze te od Ciebie....
bediks Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 tak jak arek mowi, wsady hujowe po pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze
ponczo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 tak jak arek mowi, wsady hujowepo pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze Dziś wieczorem wrzucę te od Ciebie... jak będą dalej problemy to wgram fabrykę i podam dane o które pytasz
The a4 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Arre a uzywales moze jakiegos innego kabla ? czy tylko tego chinola masz ? Mialem kupic commandera ale juz sam nie wiem jaka roznica oprocz ceny jest w kablu ? A wsady jak mi sie uda moze kilka bym grzanka uprosil ale to nie bedzie latwe mnie wgrywal kilkanascie i wszystkie chodzily teraz ostatecznie hiline jest ale jaki i jak go zczytac zeby tu wrzucic jeszcze sie nie naumialem ale po nowym roku sie wezme Pozdro
ponczo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 tak jak arek mowi, wsady hujowepo pierwsze napisz jaki typ wsadu byl orginalnie angielski , za nr w vagu powinien byc D09, D10, D11, D12, D13 albo jeszcze inny i jakie D mialy te co wgrywales?? bo te co Ci dalem nie pamietam jakie maja ale to wazne jest w doborze Mój oryginalny wsad z licznika angielskiego - 8D0 920 980 VDO D11 Wrzucałem wsad z 8D0920931T i te dwa od Ciebie. 931T - nie działa wskaźnik temp. oleju. Jeden od Ciebie to z 2.5 TDI w którym chwilowe spalanie cały czas wisi na 51,9l/100 - temp oleju śmiga ok. A w drugim również nie działa temp. oleju... Na 931T całkiem inaczej zlicza spalanie - po przejechanych 40 kilometrach średnie miałem około 5,7l/100km a w moim angielskim już po 10 kilometrach pokazuje 4,7l/100km. Więc podejrzewam, że zliczanie spalania również zależy od wsadu... Macie jeszcze jakieś wsady które mógłbym wrzucić do swojego licznika?
arre Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 mam 1.9 tdi eu afn ale zczytany chinolem wiec nie wiem... wiem za to kto jeszcze ma taki wsad z polifta eu i 1.9 i napewno smigajacy ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- The a4 mam chinola comandera i czytnik eeprom co napewno i dobrze w 100% zczytuje i wgrywa ale to "na stole" tylko
ponczo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ja też czytam swoje i wgrywam chinolem i nie ma żadnych problemów... Ale najlepiej mieć pewny wsadzik
szogun0 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 W licznikach VDO po lifcie z powodzeniem można pogrzebać tak, że mienia się tylko tarczkę prędkościomierza, cały licznik i zawartość pamięci pozostają oryginalne. Jak ktoś chce dowodu, to zapraszam do mojej B5, gdzie mam anglika z A6 C5 wsadzonego i działa bez wymiany czujnika poziomu paliwa.
ponczo Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 W licznikach VDO po lifcie z powodzeniem można pogrzebać tak, że mienia się tylko tarczkę prędkościomierza, cały licznik i zawartość pamięci pozostają oryginalne. Jak ktoś chce dowodu, to zapraszam do mojej B5, gdzie mam anglika z A6 C5 wsadzonego i działa bez wymiany czujnika poziomu paliwa. Gratuluję wiedzy:thumbup1: Cieszymy się razem z Tobą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się