Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Drzwi nie ogarniesz a co do licznika z c5 to wygraj wsadami z a4 chyba zadziała

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Dokladnie drzwi dzialaja w a6 po mudule komfortu wiec bedzie dzialac tylko wyswietlanie drzwi kierowcy i klapy

wsad z a4 mozna wgrac i dzialac bedzie ale trzeba dobrac dobry by nie bylo nie przewidzianych problemow czyli olej itp

co do rozjasniania to mozna wlutowac potencjometr

tylko sprawdzil bym ten licznik bo c5fl zazwyczaj byly crypto i wsadami tam nikt nic nie zdziala...

Jak sprawdzić czy Crypto, mój ma numer 4B0 920 981 J - KOMBI+WEGFAH - RS. VDO D15

albo po nr licznika - szukaj na necie

albo zczytaj wsad comanderem - jak krzaki wyjda to mozesz sie pozegnac z jakimi kolwiek modyfikacjami wsadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Drzwi nie ogarniesz a co do licznika z c5 to wygraj wsadami z a4 chyba zadziała

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Dokladnie drzwi dzialaja w a6 po mudule komfortu wiec bedzie dzialac tylko wyswietlanie drzwi kierowcy i klapy

wsad z a4 mozna wgrac i dzialac bedzie ale trzeba dobrac dobry by nie bylo nie przewidzianych problemow czyli olej itp

co do rozjasniania to mozna wlutowac potencjometr

tylko sprawdzil bym ten licznik bo c5fl zazwyczaj byly crypto i wsadami tam nikt nic nie zdziala...

Jak sprawdzić czy Crypto, mój ma numer 4B0 920 981 J - KOMBI+WEGFAH - RS. VDO D15

albo po nr licznika - szukaj na necie

albo zczytaj wsad comanderem - jak krzaki wyjda to mozesz sie pozegnac z jakimi kolwiek modyfikacjami wsadu

no ja mam we wadzie literki i cyferki, to chyba nie są Krzaki ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglada ze jest ok wg Ciebie... czyli wsad wyglada tak jak inne wsady to nie jest crypto...

wsad crypto zczytany comanderem wyglada na bledny na pierwszy rzut oka - powtarza sie wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soul wsad miałem właśnie od miska

Chcesz mi powiedzieć, że wszyscy jedziemy na tym samym kodzie PIN? :grin::grin::grin:

Tu z niskiej napewno , ja nie , bo mam immo 3 i tam po adaptacji vinu pin zmienia się automatycznie na orginalny auta ooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się właśnie do zmiany licznika na full fis, mój seryjny licznik to UK NSI. Z tego co zauważyłem, to w nowym liczniku kostka niebieska jest z prawej strony patrząc od tyłu, a zielona z lewej. U mnie jest na odwrót - niebieska z lewej, a żółta z prawej (odpowiednik zielonej). Jest problem, bo przewody mam tak krótkie że nie sięgają, aby podłączyć niebieską kostkę do prawej strony licznika. Przerabiał ktoś już ten temat? Nie chciałem nic ciągnąć na siłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Ty masz u siebie zegary przedliftowe, kostki są inne, musiałbyś przejściówki z kostek zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się właśnie do zmiany licznika na full fis, mój seryjny licznik to UK NSI. Z tego co zauważyłem, to w nowym liczniku kostka niebieska jest z prawej strony patrząc od tyłu, a zielona z lewej. U mnie jest na odwrót - niebieska z lewej, a żółta z prawej (odpowiednik zielonej). Jest problem, bo przewody mam tak krótkie że nie sięgają, aby podłączyć niebieską kostkę do prawej strony licznika. Przerabiał ktoś już ten temat? Nie chciałem nic ciągnąć na siłę.

Kolego ja u siebie przekładałem zegary z UK-NSI na VDO. Faktycznie kabelki są krótkie, ale da się przez to przebrnąć. Wystarczy tylko ściągnąć trochę tej osłonki z wiązek, poprzekładać piny i przedłużyć bodajże 4 przewody z zielonej kostki (tej nowej) i wystarczy, żeby przeciągnąć niebieską kostkę na lewą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, zamówiłem na alledrogo nową pompkę do sprysków z czujnikiem do fisa do przedlifta, ale po założeniu jej i zalaniu płynu do zbiorniczka płyn spierdziela w miejscu zaznaczonym na fotce, no i pytanie, pompka uszkodzona? Czy jest jakiś specjalny sposób na jej montaż? Moje pytanie w sumie jest powiązane z tematem bo jest to "mod" podlegający pod wymianę zegarów na fis:decayed: Nie chciałem zakładać drugiego tematu, sorry za ot.

pompka.jpg

---------- Post dopisany at 20:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Tam w środku lata coś, nie wiem czy tak ma być, czy pompka jest uszkodzona, czy to ma tak być, tzn lata w tej części odpowiadającej za wysyłanie info na fis, nie w samej pompce (czyt. silniczku) jakby jakaś kuleczka latała tam:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr, o jakiej uszczelce mówisz? Ja wcześniej u siebie miałem zwykłą pompkę, bez tego "czujnika", podpiąłem do tej przewód o sprysków, pociągnąłem sygnał do zegarów, zamontowałem ją i okazało się, że jak na lałem płynu do pełna to zaczął uciekać tamtędy, tzn w miejscu które zaznaczyłem na fotce. Gdzie swoją silikonem opierdzieliłeś?:wink: Możesz na fotce zaznaczyć?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsmaruj sylikonem dookola gdzie cieknie i tyle bedzie trzymac jak trza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, zamówiłem na alledrogo nową pompkę do sprysków z czujnikiem do fisa do przedlifta, ale po założeniu jej i zalaniu płynu do zbiorniczka płyn spierdziela w miejscu zaznaczonym na fotce, no i pytanie, pompka uszkodzona? Czy jest jakiś specjalny sposób na jej montaż? Moje pytanie w sumie jest powiązane z tematem bo jest to "mod" podlegający pod wymianę zegarów na fis:decayed: Nie chciałem zakładać drugiego tematu, sorry za ot.

http://s30.postimg.org/snpdoy8wt/pompka.jpg

---------- Post dopisany at 20:59 ---------- Poprzedni post napisany at 20:56 ----------

Tam w środku lata coś, nie wiem czy tak ma być, czy pompka jest uszkodzona, czy to ma tak być, tzn lata w tej części odpowiadającej za wysyłanie info na fis, nie w samej pompce (czyt. silniczku) jakby jakaś kuleczka latała tam:facepalm:

Szkoda, że teraz pytasz, tzn. po zakupie tej pompki. Ja bym ci ją odradzał, bo ciągłe pikanie że kończy ci się płyn, strasznie wkur..ia. Ja zmasowałem poprostu przewód i dałem sobie spokój z tym modem. Mam to w standardzie w S`ce i jak tylko wyjedzie z naprawy, zaraz usunę tego pieprz...go "Wieloryba". ;)

A btw, to musi być coś nie tak jak sie leje, co to znaczy obkleić silikonem, albo się robi tak jak fabryka, albo nie robi się wcale. Zapytaj Soulmastera, on robił tego moda i cały opis do tego temat "Zamiana licznika 1/2 fis na Fis".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych, którzy borykają się z problemem błędu sensora oleju mam info, że emulator ze schematu działa na 100%, bo dziś u siebie zamontowałem. Wszystko pięknie śmiga i nie wywala błędu sensora. Jest tylko problem z podłączeniem IRF530N. Ja osobiście nie montowałem tego urządzenia, ale znajomy, który to robił podpinał gotowy emulator pod oscyloskop i sprawdzał sygnał, jaki wychodzi z emulatora. W ten sposób na próbę podpiął i okazało się, że trafił. Od dziś już nie mam denerwującego pomarańczowego napisu SENSOR.

Koszt zbudowania tego urządzenia, to max. 10zł i ewentualna robocizna dla elektronika. Jak ktoś ma możliwość zmontowania sobie tego układu, to polecam. Jest to tańsza alternatywa, niż zakup miski i czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn mi się przelewa z tej rureczki zaznaczonej na fotce, kupiłem taką pompkę bo chciałem mieć właśnie tą kontrolę, dla sprawdzenia podłączyłem pompkę i nie wkładając jej do zbiorniczka odpaliłem silnik, czekałem trochę ale nic nie wywaliło, żadnego błędu o niskim poziomie płynu:kwasny: pompka ustawiona była pionowo- tak jak byłaby w zbiorniczku, kodowanie też zrobiłem i nic:kwasny: Jeśli zalepie tą dziurkę silikonem to nie będzie to nic przeszkadzało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast pompki trzeba było kupić czujnik i oring do niego. Wyciąć sobie otwór i zamontować do niego czujnik. Kabelki poprowadzić do licznika i do masy i po robocie. Albo kupić zbiorniczek z czujnikiem i wymienić. Ta pompka wygląda mi na jakąś chińską podróbkę więc mogą być z nią problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przedlifta i w przedlifcie taki czujnik był ori i taki powinien być, na początku kupiłem zwykły czujnik, wywierciłem dziurę i go zamontowałem ale nic nie dawał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A licznik masz też przedlift? Ja mam u siebie licznik z 2000 roku i na tym dodatkowym czujniki smiga mi. A czym u Ciebie jest kontrolka płynu sterowana? U mnie masą. Jeśli też masą, to ten dodatkowy czujnik musi zadziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik też mam przedlift i nie pamiętam dokładnie ale chyba grippen mówił że przy zegarach przedlift musi być taka pompka jaką kupiłem+kodowanie, zrobiłem tak ale nic to nie daje w dodatku płyn spierdziela:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak odepniesz pompkę i kodowaniem włączysz kontrolkę sprysków to też nie reaguje? Może ten licznik nie ma kontroli poziomu płynu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...