bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 kuźwa tyle razy pisałem o tym o czujniku. A wy ciągle jedno i to samo matki wiedzą że ćpacie jeszcze raz licznik przedlift czyli zegarek analogowy musi być pompka która ma w sobie czujnik i ma ona 3 piny działanie jej jest na odwrót niż w przypadku grzybka jak w polifcie z licznikiem cyfowym. podłączenie jej jest takie przymierzasz starą wtyczkę ze starą pompką i ucinasz przewód który nie ma powiązania z pinem to będzie ten pin który idzie na licznik mam nadzieje że wiecie o co chodzi. Zasada działanie jest taka że jak jest płyn to masa jest rozwarta jężeli spadnie to masa się zwiera i drze ryja na fisie o niskim poziomie. W liczniku poliftowym z cyfrowym zegarkiem jest na odwrót nie stosuje się pompki z czujnikiem tylko sam grzybek z dwoma bolcami i zasada jest taka że jeden pin z czujnika dajemy na mase a drugi na licznik, działa to tak że jak jest płyn to masa jest zwarta a jak płynu nie ma to masa jest rozwarta. czyli na odwrót niż w liczniku przedliftowym czy to jest zrozumiałe:decayed: dla mnie od zawsze nawet dwa gwoździe jak wsadzisz w zbiornik i podłączysz, to powinno działać lo matko tak dawno Cie tu nie bylo i znowu wrociles na stare smiecie? miałem pisac to samo , ciagnie wilka do lasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec? w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec? w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny no tak ale rozmawialem ze znajomym.. i mowil ze stary pin jest potrzebny w celu dopisania zegaro do ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie szybkie pytanie... pacjent a4 b5 polift... zegary ktore siedza aktualnie to jaeger 1/2 fis... bede mymienial na ful fis VDO... i maly problem nie posiadam starego pinu z jagera.. ?jest to w takim wypadku do uruchomienia? czy bez pinu moge zapomniec? w 1999r. wymienialem z pelnego fisa jagera na vdo i tylko pin z vdo mi byl potrzebny no tak ale rozmawialem ze znajomym.. i mowil ze stary pin jest potrzebny w celu dopisania zegaro do ECU? Kolega Bediks to chyba przerabial... w immo3 trzeba pin jaggera w immo2 nie trzeba prosze mnie poprawic jak sie myle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 dobra a jak sprawdzic? odroznic? jakie jest immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3 z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3 z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu Nie ma vinu jest tylko immo-id. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 a ten polift to z jakiego miesiaca i roku ?? a najlatwiej rozróznic w taki sposob ze jesli zwykla adaptacja kluczyków nie zadzaiala tzn ze immo 3 , bo zanim zacznie sie dopisywac klucze w kanale 21 to w kanale 50 trzeba wpisac stary pin z zegarów i i nastepuje adaptacja winu do licznika czy jakos tak cwiara komus zrobil to tak ze zedytowal wsad w liczniku chyba wpisujac tam vin i immo id , nie potrzeba tym samym starego pinu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak wejdziesz do engine to jest vin w polu extra tzn. że jest immo 3 z tym sie nie zgodze... w immo 2 tez jest vin w tym polu Nie ma vinu jest tylko immo-id. hmm mozliwe jezeli immo-id jest na vinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 czyli bez pinu ze starych zegarow jestem ugotowany a orientujecie sie w jakis sposob z jagera wyciagnac pin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 podaj date producji auta pacjenta bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r ponoc vw toolem niektórzy wyciagali commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 podaj date producji auta pacjenta bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r ponoc vw toolem niektórzy wyciagali commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo bez problemu commanderem wyciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 podaj date producji auta pacjenta bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r ponoc vw toolem niektórzy wyciagali commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo bez problemu commanderem wyciągnie. ja z pelnego fisa jaggera ni hu hu... a probowalem na rozne sposoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Ja tez nie dalem rady z polfisa a 2 Albo 3 Godziny spedzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 podaj date producji auta pacjenta bo mozliwe ze masz immo 2 jesli masz auto przed majem 2000 r ponoc vw toolem niektórzy wyciagali commanderem moze uda CI sie wyciagnac poszukaj w necie, niektórym ponoc sie udalo bez problemu commanderem wyciągnie. ja z pelnego fisa jaggera ni hu hu... a probowalem na rozne sposoby to to tylko o ściane pierdolnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Kolejne pytanie: jeżeli mam termometr seryjnie zamontowany w aucie, to które piny podłączyć z jego kostki pod nową? Czytałem o tym wcześniej w tym temacie, ale wyleciało mi z głowy, a nie chce przeglądać znowu dziesiątki stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 pin 3 - sygnał z czujnika temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 chlopaki kolejny problem... w skrzynce ECU nie mam zoltego kabla od spalania... fakt ze w niebieskiej kostce jest pin 25... ale spalania nie pokazuje.. tzn 51...... co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Brak sygnału , lub h*jowy wsad , rozumiem ze to w aucie polifcie gdzie był polfis tak ? Bo jeśli gdzie był polfis to tam jest ori sygnał spalania wiec h*jowy wsad licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się