Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Szybka piłka.

Spotkał się ktoś z modułem synchronizacji zegara, tym zewnętrznym? W jaki sposób jest przykręcony do licznika Jaeger to wiem bo są do tego nawet zdjęcia, ale w jaki sposób jest mocowane w przypadku VDO?

A nie jest przypadkiem tak że VDO ma wbudowany moduł? Na obudowie nie ma miejsca na przykręcenie modułu, a zewnętrzny to chyba od B6:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale ja nie pytam czy jest tylko jak jest mocowany. :wink:

Pełny mam z wbudowanym modułem, ale 1/2FIS VDO ma 4pinowy wtyk na wtyczkę modułu z tym, że nie ma tej wnęki na przykręcenie jak to jest w Jaeger. Po przeszukaniu i dojechaniu do skraju internetu nie znalazłem nic poza tym, że ktoś moduł z TT podłączył do A4 i problemu nie było.

Oczywiście wtyczka od modułu odkręconego od Jaegera pasuje, ale nie było jeszcze kiedy sprawdzić jak działa z tym, że pozostaje miejsce przymocowania modułu bo na obudowie licznika takiego miejsca nie ma.

Ok, a więc dla niedowiarków potrzeba dowodu. ;)

12274677864_c0ee875559_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma miejsca na przykręcenie przy obudowie licznika, to jest on w zupełnie innym miejscu. Tu w wątku ktoś o tym pisał, że jest ten moduł, który umieszczony jest gdzieś tam. Nie pamiętam, gdzie bo mnie to mało interesowało, więc nie wczytywałem się w to. W każdym bądź razie do licznika dochodziła tylko sama wtyczka, a moduł buł w zupełnie innym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co na zdjeciu jest idealnie na srodku sluzy prawdopodobnie do trzymania kabla od modułu, tak bylo w jeagerze

d2828eca6999ff6202458c3b81720ef2.jpg

---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 14:07 ----------

a nie sory trzymane bylo tym po lewej :facepalm:

145.jpg

---------- Post dopisany at 14:11 ---------- Poprzedni post napisany at 14:08 ----------

a tu znalezione foto w necie

2012-12-16%20-%20IMG_1592.JPG

chyba przejsciowki do polifta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten hak jest do jednej z wtyczek, w Jaegerze jest mały z boku, dokładnie jak na zdjęciu, widać też tę wnękę do przykręcenia modułu a w VDO się go gdzieś dalej umieszcza, ale pojęcia nie mam jak to wygląda w ori.

Nie, no to ja już wymęczyłem kilka godzin na googlach i szukałem w różnych językach, ale efekty marne. Z A4 nie znalazłem praktycznie nic, tylko A3 i A8.

Radio controlled clock - VAGCOM.ORG

04052011075.jpg

04052011074.jpg

Funkuhr

Funkuhr4.jpg

Funkuhr5.jpg

Modification des conduits Audi S3

funkuhr_1.jpg

funkuhr_5.jpg

funkuhr_6.jpg

Funkuhr nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity - Dein Forum zum Thema Audi A4

attachment.php?attachmentid=43137&d=1271591402

attachment.php?attachmentid=43138&d=1271591405

attachment.php?attachmentid=43139&d=1271591408

Tutaj z A8 widać, że moduł ma jeszcze jakąś dodatkową blaszkę do mocowania modułu:

Retrofitting radio controlled clock - A8 Parts Forum

file.php?id=61504

file.php?id=61505

file.php?id=61563

file.php?id=61564

attachment.php?attachmentid=6588&stc=1&d=1378462127

attachment.php?attachmentid=6621&stc=1&d=1378905389

attachment.php?attachmentid=6675&stc=1&d=1379325673

attachment.php?attachmentid=6699&stc=1&d=1379671169

attachment.php?attachmentid=6700&stc=1&d=1379671706

attachment.php?attachmentid=6707&stc=1&d=1379849617

attachment.php?attachmentid=6740&stc=1&d=1380394522

attachment.php?attachmentid=6741&stc=1&d=1380394522

attachment.php?attachmentid=6921&stc=1&d=1383315903

attachment.php?attachmentid=6922&stc=1&d=1383315903

attachment.php?attachmentid=6923&stc=1&d=1383315903

W najnowszych A4 jest on za tylnym zderzakiem:

attachment.php?attachmentid=6705&stc=1&d=1379764713

attachment.php?attachmentid=6706&stc=1&d=1379764713

---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ----------

Jeszcze na szybko na allegro:

3907098820_1

3907098820

3958111904_1

3958111904_2

U mieto3 nawet z ładnym opisem:

A3 8L 1999-2003 Jaeger (wszystkie modele) VDO (wybrane modele)

TT 8N (wszystkie modele)

A4 8D oraz 8E 1999-2007 Jaeger (wszystkie modele)VDO (wybrane modele) BOSH (wszystkie modele )

A6 4B 1999-2004 Jaeger (wszystkie modele)VDO (wybrane modele)

Co wskazuje wprost, że ten montowany w Jaegerze działa w VDO, ale sposób mocowania dalej zostaje zagadką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych przejściówek, to dobra robota ale na zdjęciu wyglądają na bardzo sztywne :whistling: Poza tym skąd wziąć kostki które wchodzą w ori kostki w instalacji? Trzeba by chyba było wyciągnąć ze starego licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Czy ktoś mógłby podrzucić, pod który pin przy ecu sie wpiac w lifcie, zeby otrzymać sygnał spalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to nie no niektozy to juz wogole leniwce te same pytania wciaz te same

Ja jak kupilem licznik to jeden uwalilem a drugi hulllaalalllal

wsady ogarnial mi grzanek reszte pinologi emulator itd sam i to bez wiekszych problemow wszystko dziala kazda funkcja prawie kazda procz czasu z zegarka atom.

Jaki jest sens bawic sie w wymiany skoro nie dziala temp.oleju spryski czy spalanie jak juz wymieniac to tylko na taki z bialym podswietlaniem i wszystko w temacie

chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

Pozdrawiam ekipe rezaczy aree jak sie smiga 3 kaju co teraz katujesz cwiara szacun za rozpiski nie do przebicia pomocne i czytelne super

Wszystkim :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to nie no niektozy to juz wogole leniwce te same pytania wciaz te same

Ja jak kupilem licznik to jeden uwalilem a drugi hulllaalalllal

wsady ogarnial mi grzanek reszte pinologi emulator itd sam i to bez wiekszych problemow wszystko dziala kazda funkcja prawie kazda procz czasu z zegarka atom.

Jaki jest sens bawic sie w wymiany skoro nie dziala temp.oleju spryski czy spalanie jak juz wymieniac to tylko na taki z bialym podswietlaniem i wszystko w temacie

chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

Pozdrawiam ekipe rezaczy aree jak sie smiga 3 kaju co teraz katujesz cwiara szacun za rozpiski nie do przebicia pomocne i czytelne super

Wszystkim :hi:

:brawo: za wypowiedź. ganiam tym, co w profilu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to nie no niektozy to juz wogole leniwce te same pytania wciaz te same

Ja jak kupilem licznik to jeden uwalilem a drugi hulllaalalllal

wsady ogarnial mi grzanek reszte pinologi emulator itd sam i to bez wiekszych problemow wszystko dziala kazda funkcja prawie kazda procz czasu z zegarka atom.

Jaki jest sens bawic sie w wymiany skoro nie dziala temp.oleju spryski czy spalanie jak juz wymieniac to tylko na taki z bialym podswietlaniem i wszystko w temacie

chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

Pozdrawiam ekipe rezaczy aree jak sie smiga 3 kaju co teraz katujesz cwiara szacun za rozpiski nie do przebicia pomocne i czytelne super

Wszystkim :hi:

popieram kolege w 100% :kox:

wiele jest leniwcow ale i wiele osob co czytaja....

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to nie no niektozy to juz wogole leniwce te same pytania wciaz te same

Ja jak kupilem licznik to jeden uwalilem a drugi hulllaalalllal

wsady ogarnial mi grzanek reszte pinologi emulator itd sam i to bez wiekszych problemow wszystko dziala kazda funkcja prawie kazda procz czasu z zegarka atom.

Jaki jest sens bawic sie w wymiany skoro nie dziala temp.oleju spryski czy spalanie jak juz wymieniac to tylko na taki z bialym podswietlaniem i wszystko w temacie

chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

Pozdrawiam ekipe rezaczy aree jak sie smiga 3 kaju co teraz katujesz cwiara szacun za rozpiski nie do przebicia pomocne i czytelne super

Wszystkim :hi:

popieram kolege w 100% :kox:

wiele jest leniwcow ale i wiele osob co czytaja....

:hi:

Oj leniwcow nie brakuje ale tak naprawdę wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy tylko chcieć! Ja już nawet tu nie wchodzę bo w kółko te same pytania, jak by było trudno cofnąć . Kilkanaście stron i przeczytać.

PS czorny. Cienki żółty kabelek przy ECU jest tam tylko jeden taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leniwce leniwcami, ale przydałoby się zrobić jakieś FAQ :wink:

Co prawda jest już temat w DIY ale widocznie on nie wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może za co odpowiada pin 4 w kostce przy manetce do sterowania FIS-em? Pin 3 (brązowy) podłączyłem do masy i po naciśnięciu przycisku reset, pojawia się tylko albo znika pozioma linia. Poza tym nic więcej się nie dzieje. Pin 4 też jest koloru brązowego, ale przewód ma grubszą średnice i jak na razie nie podłączałem go nigdzie.

Odnośnie podłączenia 25 pinu do masy w zielonej kostce, to u mnie nie pomogło aby pozbyć się komunikatu sensor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

No, ale mnie gdzie przykręcić moduł zegara podłączony do VDO to nikt nie jest w stanie odpowiedzieć.

Czy ja zawsze mam takie pytania co bez odpowiedzi pozostają czy się mylę? :decayed::wink::grin::decayed::wink::grin:

Wie ktoś może za co odpowiada pin 4 w kostce przy manetce do sterowania FIS-em? Pin 3 (brązowy) podłączyłem do masy i po naciśnięciu przycisku reset, pojawia się tylko albo znika pozioma linia. Poza tym nic więcej się nie dzieje. Pin 4 też jest koloru brązowego, ale przewód ma grubszą średnice i jak na razie nie podłączałem go nigdzie.

9205409081_5cac9095b7_n.jpg9271033268_1c7019fd84_n.jpg9268250257_de967917f9_n.jpg9271033268_1c7019fd84_n.jpg9663671956_1ef1c3d82a_n.jpg

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ----------

Ja się od roku nie mogę dowiedzieć za co odpowiada ten pomarańczowy bezpiecznik.

Ja nie podjudzam, ale nie dacie rady mi odpowiedzieć na to arcyważne pytanie i dlaczego mi go przepala a skoro przepala dlaczego wszystko działa ew. co w takim razie działać przestało. :naughty:

9347446644_77ccbee66a_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci mogę sprzedać, ale za jakieś 3-4 miesiące z polifta, więc problem montażu jest Twój.

I widzicie, widzicie? Właśnie przez takich ludzi co piszą posty o tematyce giełdy nie w giełdzie powodują, że moje poważne pytania, jakby nie patrzeć - w temacie, odchodzą gdzieś w niepamięć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @soulmaster3m za zdjęcia :thumbup1: Dzisiaj przeżyłem miłe zaskoczenie, bo okazało się po podłączeniu licznika że jest on sterowany radiowo.

Co do Twojego pytania, to oprócz wartości bezpieczników są one również ponumerowane w skrzynce. Po zdjęciu widzę że jest to bezpiecznik przy ECU. Polecam przestudiować ten wątek: Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników

Jak znajdziesz odpowiedź, to daj znać bo sam jestem ciekaw od czego jest ten bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam to nie no niektozy to juz wogole leniwce te same pytania wciaz te same

Ja jak kupilem licznik to jeden uwalilem a drugi hulllaalalllal

wsady ogarnial mi grzanek reszte pinologi emulator itd sam i to bez wiekszych problemow wszystko dziala kazda funkcja prawie kazda procz czasu z zegarka atom.

Jaki jest sens bawic sie w wymiany skoro nie dziala temp.oleju spryski czy spalanie jak juz wymieniac to tylko na taki z bialym podswietlaniem i wszystko w temacie

chlopaki tu przesiedzieli tyle ze chyba na kazde pytanie juz jest tu odpowiedz a ile z zony nerwow zjadaly ....

Pozdrawiam ekipe rezaczy aree jak sie smiga 3 kaju co teraz katujesz cwiara szacun za rozpiski nie do przebicia pomocne i czytelne super

Wszystkim :hi:

popieram kolege w 100% :kox:

wiele jest leniwcow ale i wiele osob co czytaja....

:hi:

Oj leniwcow nie brakuje ale tak naprawdę wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy tylko chcieć! Ja już nawet tu nie wchodzę bo w kółko te same pytania, jak by było trudno cofnąć . Kilkanaście stron i przeczytać.

PS czorny. Cienki żółty kabelek przy ECU jest tam tylko jeden taki.

ogarnąłem, ale dzięki za odpowiedź :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz odpowiedź, to daj znać bo sam jestem ciekaw od czego jest ten bezpiecznik.

Przestudiowałem już książkę wiele razy i te rozpiski bezpieczników a z umiejscowienia wynikałoby, że to ten I obwód chłodzenia świec żarowych :kox: tak mam 1.8T.

Przewertuję jeszcze ten temat bo coś tam musi być, ale co to jakoś siły nie miałem sprawdzać.

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

Z innego kąta zdjęcie:

9158350439_b15901d508.jpg

W tym temacie jest taka fota na pierwszej stronie i też jest ten MEGA 40A bezpiecznik:

komo7lq.jpg

ale w opisie nie ma bezpiecznika 40A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na audizine informacje, że jest to bezpiecznik "Secondary Air Injection pump" i na 95% tak jest:

tdisline_566.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...