Hardjack 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Auto normalnie odpala, ale kontrolka od aku mi się świeci więc nie wiem o co chodzi. Myślę, że jak pojeżdżę trochę i aku się podładuje to zgaśnie. Chociaż dziwna sprawa według mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesik 0 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 A ładowanie masz? Może alternator nie ładuje ci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 wylutowanie diody na pewno nie spowodowało czegoś takiego może ci kabelek się poluzował i świeci od kostek w liczniku lub coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Jest ładowanie, bo jak odpalę to pod 14V podchodzi. Najprędzej będzie właśnie coś przy kostkach, jutro posprawdzam. Sprawdziłem rozpiske pin-ów w kostkach, ale dalej nie wiem który mógłby odpowiadać za świecenie się tej kontrolki. Co do daty i czasu, to automatycznie mi się ustawiła ale ręcznie też się chyba ją powinno ustawiać, tak? Jak tak to w jaki sposób? Wcześniej tylko raz próbowałem ustawiać i nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba normalnie poprzez przytrzymanie chwile pokrętła w którąś ze stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fragless1 0 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Najpierw pokrętło ciągniesz do siebie, a potem kręcisz w jedną stronę. Jak pociągniesz do siebie, to powinno Ci migać pole z godziną. Ustawiasz ją i znowu ciągniesz pokrętło do siebie i zacznie Ci migać minutnik. Ustawiasz itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Czy concert I zagra z licznikiem z a6 2000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Czy concert I zagra z licznikiem z a6 2000? zagra jak masz cyfrowy zegarek, a jak analog, to emlator can. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Czy concert I zagra z licznikiem z a6 2000? zagra jak masz cyfrowy zegarek, a jak analog, to emlator can. mam z a6 full fis, z cyfrowym, ale łaczyc pod enable clock data? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 a czekaj co ja pjerdole, zagra spokojnie po data ena clock, przeczytałem concert II zagra i zatańczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 a czekaj co ja pjerdole, zagra spokojnie po data ena clock, przeczytałem concert II zagra i zatańczy zagra , zatanczy, a jak dobrze scisniesz w imadle to i zaspiewa... anielski orszak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriusz 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam Klubowiczow Mam maly problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze Mam licznik po 2 lifcie z bialym podswietlaniem wszystko super extra udalo sie go ozenic z moja A4 98. Zrobilem przejscioweczke wszystko ladnie smiga FIS manetki wszystko dziala 0 bledow z ABS i miski, ale zato nie moge wyciagnac PINU bo okazalo sie ze posiadam jaggera .... Probowalem VAG Tacho 3.01 opcje VDO c5( brak komunikacji) MM V1 v2 (pokazuje pin z ) Probowalem tak samo VAG+k CAN i to samo nie moge odczytac nic a nic z Wsadu. Czy ktos ma jakies sugestie pomysly bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie .... Pozdrawiam i licze na sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 A czy to czasem max 10 stron wstecz nie jest napisane, że wyciąganie PIN i JAEGER to nie idzie w parze. Czy ktos ma jakies sugestie pomysly ... Kup VDO. ... bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie. To zmienia postać rzeczy. Kup VDO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam Klubowiczow Mam maly problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze Mam licznik po 2 lifcie z bialym podswietlaniem wszystko super extra udalo sie go ozenic z moja A4 98. Zrobilem przejscioweczke wszystko ladnie smiga FIS manetki wszystko dziala 0 bledow z ABS i miski, ale zato nie moge wyciagnac PINU bo okazalo sie ze posiadam jaggera .... Probowalem VAG Tacho 3.01 opcje VDO c5( brak komunikacji) MM V1 v2 (pokazuje pin z ) Probowalem tak samo VAG+k CAN i to samo nie moge odczytac nic a nic z Wsadu. Czy ktos ma jakies sugestie pomysly bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie .... Pozdrawiam i licze na sugestie opcje sa dwie... jedziesz do koscia co jagera ma w jednym palcu i umie wyciagnac z niego pin od 100zl w zwyz lub jak kolega napisal wczesniej szukasz vdo i masz spokoj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriusz 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Rozumiem ze kazdy idzie z pradem i jazda z VDO niestety nie jestem w polskim kraju i jestem skazany sam na siebie. Czy ktos w ogole mial doczynienia z tymi licznikami i wie mniej wiecej jak sie do tego zabrac czy tylko i wylacznie VDO fans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre 1 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 VDO fans z uwagi na to ze vdo sie nie pier**la z uwagi na to ze vdo mozna pin wyciagnac po kracie browarow z uwagi na to ze z jagera wyciagnac pin to wielka sztuka i trzeba czytnik kosci i grzebanie we wsadzie na maxa... Pytaj Bediksa jemu ktos wyciagal pin z Jagera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 VDO fansz uwagi na to ze vdo sie nie pier**la z uwagi na to ze vdo mozna pin wyciagnac po kracie browarow z uwagi na to ze z jagera wyciagnac pin to wielka sztuka i trzeba czytnik kosci i grzebanie we wsadzie na maxa... Pytaj Bediksa jemu ktos wyciagal pin z Jagera... dopisałbym pierdolenie się jaegera na potęge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Rozumiem ze kazdy idzie z pradem i jazda z VDO niestety nie jestem w polskim kraju i jestem skazany sam na siebie. Czy ktos w ogole mial doczynienia z tymi licznikami i wie mniej wiecej jak sie do tego zabrac czy tylko i wylacznie VDO fans? Załatw mi pracę jako inżynier budowy na miejscu to przywiozę Ci mojego VDO Tarczkę w milach też mam. Dziwne, że masz problemy na miejscu z dostępnością VDO skoro sporo z nas ma je właśnie z angoli, fakt że wyciąganych z samochodów na miejscu, no ale zawsze. W GB też są złomowiska gdzie sprzedają części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardjack 2 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Wszystko już prawie ogarnięte, ale nie wiem dlaczego pojawia mi się na cały fis ikona od temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdziłem piny: Coolant level - 20 ze starej niebieskiej kostki podłączyłem do 22, a Coolant temperature sender - 26 z żółtej podłączyłem do 8 w kostce niebieskiej. Czujnik w zbiorniku wyrównawczym jest sprawny, ale nie wiem skąd ta informacja na fisie, nawet nie musze odpalać auta, po kilku sekundach od przekręcenia zapłonu pojawia się automatycznie. edit:// Już chyba rozwiązałem problem. Przeczytałem, że będę musiał wymienić zbiorniczek wyrównawczy na ten z polifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moriusz 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Wlasnie to jest problem ze #$@%@#$% ludzie @$@#^%^ liczniki poto zeby wyciagnac FISA, praktycznie 0 dostepnosc licznikow po 2 lifcie.... A co ciekawe przelozylem VDO po 2 lifcie odczytalem pin spoko looz majonez ale zapomnij o sankach nie zaprogramujesz nowego klucza .... wiec jakas waska lipa jest i nie wiem gdzie czy pastyl w kluczu czy ogolnie cos spierdzielilem na przejsciowce chociaz wszystko sie pokazuje prawidlowo .... wielka zagadka ... I co do VDO po 2 lifcie tez nie dziala a Jeager po 2 lifcie sie nie pier**lil w ogole to tak na marginesie nawet fis jest idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Ze niby jeager się nie pier**lil po II lifcie, stary nie ma licznika nie ważne czy fis cały czy 1/2 , a3 a4 czy a6 jegaery się pier**la wszystkie koniec kropka poczytaj na forach A co do pinu z jeagera to został wyciągnięty w 30 sekund interfejsem o nazwie Magic dash can o ile dobrze pamiętam , ale cena jego to 4 cyfry dlatego się cenią za taka usługę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się