Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Auto normalnie odpala, ale kontrolka od aku mi się świeci więc nie wiem o co chodzi. Myślę, że jak pojeżdżę trochę i aku się podładuje to zgaśnie. Chociaż dziwna sprawa według mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ładowanie masz? Może alternator nie ładuje ci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylutowanie diody na pewno nie spowodowało czegoś takiego może ci kabelek się poluzował i świeci od kostek w liczniku lub coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ładowanie, bo jak odpalę to pod 14V podchodzi. Najprędzej będzie właśnie coś przy kostkach, jutro posprawdzam. Sprawdziłem rozpiske pin-ów w kostkach, ale dalej nie wiem który mógłby odpowiadać za świecenie się tej kontrolki. Co do daty i czasu, to automatycznie mi się ustawiła ale ręcznie też się chyba ją powinno ustawiać, tak? Jak tak to w jaki sposób? Wcześniej tylko raz próbowałem ustawiać i nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem, ale chyba normalnie poprzez przytrzymanie chwile pokrętła w którąś ze stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw pokrętło ciągniesz do siebie, a potem kręcisz w jedną stronę. Jak pociągniesz do siebie, to powinno Ci migać pole z godziną. Ustawiasz ją i znowu ciągniesz pokrętło do siebie i zacznie Ci migać minutnik. Ustawiasz itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy concert I zagra z licznikiem z a6 2000?

zagra jak masz cyfrowy zegarek, a jak analog, to emlator can.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy concert I zagra z licznikiem z a6 2000?

zagra jak masz cyfrowy zegarek, a jak analog, to emlator can.

mam z a6 full fis, z cyfrowym, ale łaczyc pod enable clock data?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czekaj co ja pjerdole, zagra spokojnie po data ena clock, przeczytałem concert II :facepalm: zagra i zatańczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czekaj co ja pjerdole, zagra spokojnie po data ena clock, przeczytałem concert II :facepalm: zagra i zatańczy :wink:

zagra , zatanczy, a jak dobrze scisniesz w imadle to i zaspiewa... anielski orszak....

:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Klubowiczow :a4fan:

Mam maly problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze :P

Mam licznik po 2 lifcie z bialym podswietlaniem wszystko super extra udalo sie go ozenic z moja A4 98. Zrobilem przejscioweczke wszystko ladnie smiga FIS manetki wszystko dziala 0 bledow z ABS i miski, ale zato nie moge wyciagnac PINU bo okazalo sie ze posiadam jaggera .... Probowalem VAG Tacho 3.01 opcje VDO c5( brak komunikacji) MM V1 v2 (pokazuje pin z :whip2:) Probowalem tak samo VAG+k CAN i to samo nie moge odczytac nic a nic z Wsadu.

Czy ktos ma jakies sugestie pomysly bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie ....

Pozdrawiam i licze na sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to czasem max 10 stron wstecz nie jest napisane, że wyciąganie PIN i JAEGER to nie idzie w parze.

Czy ktos ma jakies sugestie pomysly ...

Kup VDO.

... bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie.

To zmienia postać rzeczy. Kup VDO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Klubowiczow :a4fan:

Mam maly problem i mam nadzieje ze ktos mi pomoze :P

Mam licznik po 2 lifcie z bialym podswietlaniem wszystko super extra udalo sie go ozenic z moja A4 98. Zrobilem przejscioweczke wszystko ladnie smiga FIS manetki wszystko dziala 0 bledow z ABS i miski, ale zato nie moge wyciagnac PINU bo okazalo sie ze posiadam jaggera .... Probowalem VAG Tacho 3.01 opcje VDO c5( brak komunikacji) MM V1 v2 (pokazuje pin z :whip2:) Probowalem tak samo VAG+k CAN i to samo nie moge odczytac nic a nic z Wsadu.

Czy ktos ma jakies sugestie pomysly bo nie bardzo mam zamiar szukac znowu sprawnego VDO po 2 lifcie ....

Pozdrawiam i licze na sugestie

opcje sa dwie... jedziesz do koscia co jagera ma w jednym palcu i umie wyciagnac z niego pin od 100zl w zwyz

lub jak kolega napisal wczesniej szukasz vdo i masz spokoj...

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze kazdy idzie z pradem i jazda z VDO :( niestety nie jestem w polskim kraju i jestem skazany sam na siebie. Czy ktos w ogole mial doczynienia z tymi licznikami i wie mniej wiecej jak sie do tego zabrac czy tylko i wylacznie VDO fans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VDO fans

z uwagi na to ze vdo sie nie pier**la

z uwagi na to ze vdo mozna pin wyciagnac po kracie browarow

z uwagi na to ze z jagera wyciagnac pin to wielka sztuka i trzeba czytnik kosci i grzebanie we wsadzie na maxa...

Pytaj Bediksa jemu ktos wyciagal pin z Jagera...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VDO fans

z uwagi na to ze vdo sie nie pier**la

z uwagi na to ze vdo mozna pin wyciagnac po kracie browarow

z uwagi na to ze z jagera wyciagnac pin to wielka sztuka i trzeba czytnik kosci i grzebanie we wsadzie na maxa...

Pytaj Bediksa jemu ktos wyciagal pin z Jagera...

dopisałbym pierdolenie się jaegera na potęge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze kazdy idzie z pradem i jazda z VDO :( niestety nie jestem w polskim kraju i jestem skazany sam na siebie. Czy ktos w ogole mial doczynienia z tymi licznikami i wie mniej wiecej jak sie do tego zabrac czy tylko i wylacznie VDO fans?

Załatw mi pracę jako inżynier budowy na miejscu to przywiozę Ci mojego VDO :decayed: Tarczkę w milach też mam.

Dziwne, że masz problemy na miejscu z dostępnością VDO skoro sporo z nas ma je właśnie z angoli, fakt że wyciąganych z samochodów na miejscu, no ale zawsze. W GB też są złomowiska gdzie sprzedają części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już prawie ogarnięte, ale nie wiem dlaczego pojawia mi się na cały fis ikona od temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdziłem piny: Coolant level - 20 ze starej niebieskiej kostki podłączyłem do 22, a Coolant temperature sender - 26 z żółtej podłączyłem do 8 w kostce niebieskiej. Czujnik w zbiorniku wyrównawczym jest sprawny, ale nie wiem skąd ta informacja na fisie, nawet nie musze odpalać auta, po kilku sekundach od przekręcenia zapłonu pojawia się automatycznie.

edit:// Już chyba rozwiązałem problem. Przeczytałem, że będę musiał wymienić zbiorniczek wyrównawczy na ten z polifta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie to jest problem ze #$@%@#$% ludzie @$@#^%^ liczniki poto zeby wyciagnac FISA, praktycznie 0 dostepnosc licznikow po 2 lifcie....

A co ciekawe przelozylem VDO po 2 lifcie odczytalem pin spoko looz majonez ale zapomnij o sankach nie zaprogramujesz nowego klucza .... wiec jakas waska lipa jest i nie wiem gdzie czy pastyl w kluczu czy ogolnie cos spierdzielilem na przejsciowce chociaz wszystko sie pokazuje prawidlowo .... wielka zagadka ...

I co do VDO po 2 lifcie tez nie dziala :D a Jeager po 2 lifcie sie nie pier**lil w ogole :P to tak na marginesie nawet fis jest idealny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze niby jeager się nie pier**lil po II lifcie, stary nie ma licznika nie ważne czy fis cały czy 1/2 , a3 a4 czy a6 jegaery się pier**la wszystkie koniec kropka poczytaj na forach

A co do pinu z jeagera to został wyciągnięty w 30 sekund interfejsem o nazwie Magic dash can o ile dobrze pamiętam , ale cena jego to 4 cyfry dlatego się cenią za taka usługę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...