Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko już prawie ogarnięte, ale nie wiem dlaczego pojawia mi się na cały fis ikona od temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdziłem piny: Coolant level - 20 ze starej niebieskiej kostki podłączyłem do 22, a Coolant temperature sender - 26 z żółtej podłączyłem do 8 w kostce niebieskiej. Czujnik w zbiorniku wyrównawczym jest sprawny, ale nie wiem skąd ta informacja na fisie, nawet nie musze odpalać auta, po kilku sekundach od przekręcenia zapłonu pojawia się automatycznie.

edit:// Już chyba rozwiązałem problem. Przeczytałem, że będę musiał wymienić zbiorniczek wyrównawczy na ten z polifta.

do czasu znalezienia zbiornika polifta (nelson ma na miejscu jakby coś) to zrób zwarcie we wtyczce czujnika przy zbiorniczku. FIS zamknie jape :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystko już prawie ogarnięte, ale nie wiem dlaczego pojawia mi się na cały fis ikona od temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdziłem piny: Coolant level - 20 ze starej niebieskiej kostki podłączyłem do 22, a Coolant temperature sender - 26 z żółtej podłączyłem do 8 w kostce niebieskiej. Czujnik w zbiorniku wyrównawczym jest sprawny, ale nie wiem skąd ta informacja na fisie, nawet nie musze odpalać auta, po kilku sekundach od przekręcenia zapłonu pojawia się automatycznie.

edit:// Już chyba rozwiązałem problem. Przeczytałem, że będę musiał wymienić zbiorniczek wyrównawczy na ten z polifta.

Jakbyś potrzebował zbiorniczka z polifta, to mam jeden na zbyciu. W pełni sprawny, z korkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje, ale już mam załatwiony.

Wszystko już ładnie, pięknie tylko powiedzcie mi o co chodzi bo wcześniej tak nie było. Kiedy przekręcał kluczyk na zapłon to włącza mi się podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje, ale już mam załatwiony.

Wszystko już ładnie, pięknie tylko powiedzcie mi o co chodzi bo wcześniej tak nie było. Kiedy przekręcał kluczyk na zapłon to włącza mi się podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej??

Licznik nie pozwala Ci być dłużej incognito :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje, ale już mam załatwiony.

Wszystko już ładnie, pięknie tylko powiedzcie mi o co chodzi bo wcześniej tak nie było. Kiedy przekręcał kluczyk na zapłon to włącza mi się podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej??

A nie masz włączonych świateł przeciwmgłowych tylnych? Z tego co pamiętam to są to światła połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sproboj z nowymi pastylkami może cos z nimi nie tak i nie chcą się przekodowac. Koszt Malý a co nowe to nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może licznik ma kodowanie na immo 3 , zobacz w kanale od 60 tam w podpowiedziach jak najedziesz kursorem w którymś kanale się wyświetli jakie kodowanie do immo 2 a jakie do 3 , odpowiednio chyba albo 0000 lub 1024 dla 2 i 1025 dla 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ostania możliwość to wymiana pestek na nowe chyba ze fachury maja jeszcze jakiś pomysł , a powiedz na jakiej zasadzie nie chcą się zakodować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje, ale już mam załatwiony.

Wszystko już ładnie, pięknie tylko powiedzcie mi o co chodzi bo wcześniej tak nie było. Kiedy przekręcał kluczyk na zapłon to włącza mi się podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej??

A nie masz włączonych świateł przeciwmgłowych tylnych? Z tego co pamiętam to są to światła połączone.

Dzisiaj sprawdziłem i nie mam. Jednym słowem: magia, nic nie robiłem przy tych światłach, a nagle świecą mi po zapłonie. Wymieniałem tylko manetke na poliftową ze sterowaniem fis i przekładałem piny w kostkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, ostania możliwość to wymiana pestek na nowe chyba ze fachury maja jeszcze jakiś pomysł , a powiedz na jakiej zasadzie nie chcą się zakodować ?

VAg tacho odczytuje PIN ladnie pieknie zeruje indeks kluczy start programowania ikona imo swieci zakodowano kluczy 0

Vag k+Can kodowanie zakonczone a na imo caly czas miga

VagCom Adaptacja przez kanal 21 liczba 0 zmiana wartosci na 1 test zapis i wartosc zapisana 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi to samo co mi przy immo 3 bez adaptacji vinu i id, wymień pastylki i wtedy zobacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje, ale już mam załatwiony.

Wszystko już ładnie, pięknie tylko powiedzcie mi o co chodzi bo wcześniej tak nie było. Kiedy przekręcał kluczyk na zapłon to włącza mi się podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej??

A nie masz włączonych świateł przeciwmgłowych tylnych? Z tego co pamiętam to są to światła połączone.

Dzisiaj sprawdziłem i nie mam. Jednym słowem: magia, nic nie robiłem przy tych światłach, a nagle świecą mi po zapłonie. Wymieniałem tylko manetke na poliftową ze sterowaniem fis i przekładałem piny w kostkach.

U mnie jest to samo. Co więcej, w schowku pasażera też tak mam. I jest jeszcze coś... można pokretlem zmieniać natężenie światła. Jak już włączę światła, to wszystko się normuje.

Do tego jeszcze burczy mi jeden przekaźnik, jak włączę światła, to się ucisza. Bez świateł burczy. Jak zmienię natężenie podświetlenia, to też się ucisza. Na przekaźniku nie ma nr więc nawet nie wiem od czego on jest. Podmieniałem go i jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem wartosci i tak nadal 0 mozliwosci skodowania ciagle wraca do wartosci 0

Dzis to samo robiłem i wszystko poszło od strzała.

Logujesz sie pinem w liczniku później adaptacja i kanał 00 później test i save. Jeśli tego nie przejdziesz pomyślnie to nie zakodujesz kluczy. Później kanał 21 w polu nowa wartość wpisujesz ilość kluczy do zakodowania test i save. Jeśli Ci wraca cały czas do 0 to albo brak adaptacji na 00 albo transponder nieprawidłowy. Innej opcji nie ma. Ja nie musiałem pestek wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schowek pasażera nie ma nic wspólnego. Zgaduję, że nie łączy u Ciebie styk przy zamykaniu, który przerywa obwód podświetlenia schowka. Też to u siebie przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie lampki podświetlenia rejestracji też nie mają, a świecą po zapłonie. Jeśli chodzi o wyłącznik schowka, to działa prawidłowo. Światełko w schowku pojawia się dopiero po przekręceniu zapłonu. Normalnie powinno pojawić się po włączeniu świateł, a u mnie jest bez. Mogę tam regulować natężenie, podobnie, jak przy oświetleniu tablicy rejestracyjnej. Jak włączę światła, to jakby przechodzi na inne sterowanie, mocniej świeci i nie da się już regulować natężenia. Wszystko się zaczęło po zmianie licznika. I do tego jeszcze ten przekaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po zapłonie zapalają Ci się jakieś inne segmenty, np przyciski tunelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...