Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

czeski film k**wa. są komórki w wsadzie, że odpalasz poszczególne sekcje po samym zapłonie, ale to mnie rozłożyło już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było.

to jest normalne że po zapłonie świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze po zapłonie podswietla mi awaryjke, ale nie wiem, jak było przed zmiana licznika.

A normalne jest, że pokrętłem można regulować natężenie światła w schowku? Bo u mnie tak jest. Oświetlenie rejestracji też mogę regulować.

I jeszcze ten brzęczący przekaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było.

to jest normalne że po zapłonie świeci.

Chyba nienormalne. Wcześniej dopiero po włączeniu świateł pozycyjnych miałem tam światło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem po zapłonie w polifcie. natężenie nie ma prawa regulować tuch dwóch rzeczy... coś musi być pojebane w kabelkowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ostatnie wersje liczników w a4 obsługiwały can?

Mam navi dx które nie ma wyjść data ena clock i licznik pełny fis z końcówki produkcji. Czy potrzebny mi tuner TMC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ostatnie wersje liczników w a4 obsługiwały can?

Mam navi dx które nie ma wyjść data ena clock i licznik pełny fis z końcówki produkcji. Czy potrzebny mi tuner TMC?

poliftowy licznik miał CAN. 5 i 6 pin szarej wtyczki do obsługi radia analogicznie CAN High i CAN Low.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles :decayed:

to nie moje:decayed: mam nadzieje że pamiętałeś o kabelku, bo ja zapomniałem przypomnieć:grin:

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia.

Navi to rns-d dx. Czegoś nie rozumiem chyba... licznik jest z tego samego auta co navi ale żeby zadziałało to razem to potrzebny mi tuner TMC? Gdzie on jest w aucie orginalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność.

Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles :decayed:

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia.

bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność.

Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

info, czyli RDS czy info z navi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles :decayed:

Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?

jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia.

bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność.

Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

info, czyli RDS czy info z navi?

jak nie masz wejścia na 3LB, to wszystko chyba idzie przez TMC. Leć do tego auta i szarp TMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wszystko jasne. To może uda się wypruc ten tuner z auta.

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wszystko jasne. To może uda się wypruc ten tuner z auta.

Dzięki :hi:

jak masz możliwość to pruj wiązkę albo chociaż wtyczki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a można jakoś wyłączyć ten komunikat navi o tunerze? bo co chwile mi wyskakuje informacja żeby podpiąć tuner:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...