Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

pin 3 - sygnał z czujnika temperatury

Albo pin 10, jeśli wyświetlacz ma 10 pinów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? :

kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? :

kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ?

To jest właśnie schemat do podpięcia kostki fisa w tym roczniku. Zresztą sam nagłówek na to wskazuje.

Czteropinowa kostka czarna jest od temp. oleju, a nie od spalania. Na innym schemacie znajdziesz kostkę i pin, do którego trzeba podać sygnał od spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w liczniku w autach przed 97 rokiem, (czyli zegarek analogowy bez cyfr i prędkościomierz do 220km/h wtyczki 2x26 i 1x20) do podłączenia wtyczki od fisa obowiązuje ten schemat ? :

kostka_T20.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

Gdzieś w temacie przewineła mi się informacja że sygnał spalania podajemy do tej małej czarnej czteropinowej kostki. Czy to prawda ?

To jest właśnie schemat do podpięcia kostki fisa w tym roczniku. Zresztą sam nagłówek na to wskazuje.

Czteropinowa kostka czarna jest od temp. oleju, a nie od spalania. Na innym schemacie znajdziesz kostkę i pin, do którego trzeba podać sygnał od spalania.

sygnał spalania z tego co widzę na tym schemacie ma iść do pinu 1 w kostce FISa. Do któego pinu w tej małej czarnej kostce muszę podać sygnał z czujnika temperatury oleju ?

---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ----------

znalazłem czarna 4pinowa kostka pin1 to sygnał temp. oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze?

ujebałem wsad? :kox: chwal się krzaczkami, uwielbiam takie zamordowane hexy oglądać :banan: wiadomo, że Szyby i tak nikt nie przebije, ale bardzo chętnie spojrzę :naughty: jaki numer licznika? pisz do cwiary, jest do uratowania na pewno, tylko trzeba na programatorze kości zrobić :wink:

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ----------

chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych?

w przedlifcie jest żarówka, w polifcie dioda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja wlasnie sobie zrabalem ladny licznik od c5. a wszystko przez moja chora ciekawosc. wgralem sobie nowy wsad i kaplica. brak prawie wszystkiego. sa tylko kontrolki i wskazowki od oleju i volty. samochod pali i jezdzi. wgranie orginalnego wsadu nic nie dalo. co teraz robic? kto pomoze?

a nie mowilem ze c5 fl to nie jest takie hop siup?

jak znam zycie i fl-owe budziki to anielski orszak mu zagral jak nic :whistling:

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

a na wyswietlaczy dziennym kilometrow co pokazuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator

comanderem uwalilem tak budzik z c5 fl ze i programator i nowe kosci nie pomogly :naughty::kox:

:guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie nic albo error, bo przy dEf'ie to jeszcze nie zaśpiewał i może go uratować ori wsad. ale jak ten nie pomaga - to już po nim i tylko programator

comanderem uwalilem tak budzik z c5 fl ze i programator i nowe kosci nie pomogly :naughty::kox:

:guma:

kolejny egzorcysta, k**wa mać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trudno, ryzyk fizyk bylo. moj licznik to 4B0 920 981 J. nic nie wyswietla. pala sie tylko kontrolki, a wskazowki od voltow i oleju(ten max po lewej) wskazuja max,brak podswietlenia. samochod odpala tak jak poprzednio,tzn. miga immo ale jezdzi. dodam ze to angol. nie jestem az tak zmartwiony bo mam drugi a ten kupilem w zasadzie dla wyswietlacza i ringow. takze w razie czego bedzie na czesci. ale jak sie uda uratowac,to tez super. to do kogo mam pisac,kolega cwiara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to jest licznik z allroada (a tak mi wychodzi z googlarki), to nic dziwnego, że go uwaliłeś

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

3554379200_1381940252.jpg

fajna opcja wyświetlania otwartych drzwi - może by tak wrócić do grzebania w wsadach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 :facepalm::grin::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki a ktos poradzil sobie z ikona Airbag? nie w sensie jej zaklejania czy co kolwiek innego... tylko zeby dzialala jak nalezy? jak to bylo w przedliftowych?

w przedlifcie jest żarówka, w polifcie dioda

tyle to i ja wiem a cos konkretnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 :facepalm::grin::decayed:

pasuje pasuje, bo ja u siebie adaptowałem allroada, ale trzeba głowy na karku i przede wszystkim sprzętu :wink: fota allroada u mnie:

dscf6833d.jpg

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ----------

a nawet bez grzebania w zbiorniku można odwrócić w wsadzie wskazanie paliwa - ile to roboty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 :facepalm::grin::decayed:

ale ze jak poskapilem? przeciez napisalem,ze kupilem go na czesci,bo mam juz od B5 ale z walnietym wyswietlaczem.

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

Można milion razy pisać, że z C5 nie pasuje do B5... ale nie... niektórzy i tak swoje... skąpy dwa razy traci niestety... teraz i tak trzeba kupić z B5 :facepalm::grin::decayed:

pasuje pasuje, bo ja u siebie adaptowałem allroada, ale trzeba głowy na karku i przede wszystkim sprzętu :wink: fota allroada u mnie:

https://imagizer.imageshack.us/v2/675x507q90/546/dscf6833d.jpg

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ----------

a nawet bez grzebania w zbiorniku można odwrócić w wsadzie wskazanie paliwa - ile to roboty :decayed:

to kolego poratuj tym wsadem,czy juz nic sie nie da zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...