kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 czeski film k**wa. są komórki w wsadzie, że odpalasz poszczególne sekcje po samym zapłonie, ale to mnie rozłożyło już.
Hardjack Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było.
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było. to jest normalne że po zapłonie świeci.
fragless1 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Jeszcze po zapłonie podswietla mi awaryjke, ale nie wiem, jak było przed zmiana licznika. A normalne jest, że pokrętłem można regulować natężenie światła w schowku? Bo u mnie tak jest. Oświetlenie rejestracji też mogę regulować. I jeszcze ten brzęczący przekaźnik.
Hardjack Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Przed chwilą sprawdzałem i u mnie podświetlenie schowka tak samo zaświeca się po zapłonie, gdzie wcześniej tak nie było. to jest normalne że po zapłonie świeci. Chyba nienormalne. Wcześniej dopiero po włączeniu świateł pozycyjnych miałem tam światło.
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 ja miałem po zapłonie w polifcie. natężenie nie ma prawa regulować tuch dwóch rzeczy... coś musi być pojebane w kabelkowni
misiek95 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czy ostatnie wersje liczników w a4 obsługiwały can? Mam navi dx które nie ma wyjść data ena clock i licznik pełny fis z końcówki produkcji. Czy potrzebny mi tuner TMC?
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czy ostatnie wersje liczników w a4 obsługiwały can? Mam navi dx które nie ma wyjść data ena clock i licznik pełny fis z końcówki produkcji. Czy potrzebny mi tuner TMC? poliftowy licznik miał CAN. 5 i 6 pin szarej wtyczki do obsługi radia analogicznie CAN High i CAN Low.
misiek95 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać?
arre Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia.
misiek95 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles to nie moje:decayed: mam nadzieje że pamiętałeś o kabelku, bo ja zapomniałem przypomnieć Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia. Navi to rns-d dx. Czegoś nie rozumiem chyba... licznik jest z tego samego auta co navi ale żeby zadziałało to razem to potrzebny mi tuner TMC? Gdzie on jest w aucie orginalnie?
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność.
misiek547 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność. Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
misiek95 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia. bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność. Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 info, czyli RDS czy info z navi?
kaju Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? nie mow mlody ze ten archaizm zakupiles Czyli rozumiem, że komunikaty RDS będą działać. A co z komunikatami navi? Bo w szarej kostce są też piny T32b/23, 24, 25 – KEY BRANCH - NAVI. Czy coś tam podpinać? jeśli navi lata po CANie, to ciągniesz tylko CAN z licznika do radia, a za komunikację odpowiada już kodowanie w kanale 62 licznika. Z jakiego modelu masz tą navi i co to za navi? Jeśli RNS-D z B/C5 to musi być TMC, ale szczegółów nie znam co do podłączenia. bodajże przy przekaźnikach, ale nie dam głowy uciać - ja miałem z B6 na pełnym CANie i mi banglało z licznikiem, potem miałem RNS-E i też wykorzystałem pełną funkcjonalność. Potwierdzam do RNS-D potrzebny jest tmc aby wyświetlić info na fisie Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2 info, czyli RDS czy info z navi? jak nie masz wejścia na 3LB, to wszystko chyba idzie przez TMC. Leć do tego auta i szarp TMC.
misiek547 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Wszystko czyli rds i info z navi Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2
misiek95 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Dobra, wszystko jasne. To może uda się wypruc ten tuner z auta. Dzięki
kaju Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Dobra, wszystko jasne. To może uda się wypruc ten tuner z auta. Dzięki jak masz możliwość to pruj wiązkę albo chociaż wtyczki
misiek95 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 a można jakoś wyłączyć ten komunikat navi o tunerze? bo co chwile mi wyskakuje informacja żeby podpiąć tuner:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się