Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko się da tylko trzeba zmienić wsad licznika czyli oprogramowanie wgrać trzeba z licznika europejskiego benzynowa

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, mam pytanie, znalazłem takie zegary: Zegary RS Audi A4 B5 FIS (4045996828) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. obrotomierz do Diesela, pasuja do 1.9 TDI i takie pytanie, manetka z polifta wystarczy zeby to banglało? ze wskazaniem ze zbiornika nie bedzie klopotu? pozdrawiam

Opublikowano

Ja bym sobie odpuścił te zegary one mają nieorginalne tarczki bo nie było rs w tdi pewnie będą lipnie świecić

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Witam, mam pytanie, znalazłem takie zegary: Zegary RS Audi A4 B5 FIS (4045996828) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. obrotomierz do Diesela, pasuja do 1.9 TDI i takie pytanie, manetka z polifta wystarczy zeby to banglało? ze wskazaniem ze zbiornika nie bedzie klopotu? pozdrawiam

Te tarcze to chyba zamienniki. Masz instalację pod FISa? Bo sama manetka Ci nie wystarczy bez wiązki

Opublikowano

Te tarcze to chyba zamienniki. Masz instalację pod FISa? Bo sama manetka Ci nie wystarczy bez wiązki

Mam obecnie 1/2 FIS.
Opublikowano
Ja bym sobie odpuścił te zegary one mają nieorginalne tarczki bo nie było rs w tdi pewnie będą lipnie świecić

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

na 99% jest to robota Maxa, robił to pod siebie.

Opublikowano

licznik ograbiony ze wszystkiego wartosciowego

brak wskazówek od rsa, wsadzone zwykle, brak szybki bo od rsa to rarytas, tarcze zamienniki, bo ori wyskalowana jest pod 310 a nie 320 i od 100 idzie co 30 a nie co 20, ciekawe jaki wsad siedzi, jesli by kosztował 100 zł to mozeby sie oplacalo a tak to h*j

Opublikowano

Nie wygląda mi to na ten Maxa, widziałem go i miał zupełnie inne customowe tarczki

Opublikowano
Nie wygląda mi to na ten Maxa, widziałem go i miał zupełnie inne customowe tarczki

zobacz sprzedającego - pasuje do Krissa od nas :wink:

Opublikowano

Paczalem pasuje ale kriss chyba się nie bawił w to :decayed: w każdym razie za 300 to dla mnie nie okazja bez ramki i satynowych ringow

Opublikowano

h*j z satyna, ori rs ramka z ringami to jest kot dopiero

Opublikowano

pany ma ktoś może sprawnego fisa na sprzedaż chodzi o sam wyświetlacz?

Opublikowano
pany ma ktoś może sprawnego fisa na sprzedaż chodzi o sam wyświetlacz?

Mam wyświetlacz bo wymieniałem u siebie bo miałem drugi. Ale pan który to robił. Powiedział ze nie potrzebnie wymieniałem bo stary prawdopodobnie jest sprawny, wystarczyło tylko poprawić łączenie. Także jak chcesz to za 40zł z wysyłką oddam.

Opublikowano

:hi:

Panowie przesiałem gdzieś mój folder z rozpiskami, który pin, w której kostce odpowaida za temperature w klimatroniku?

Czy radio concert I zabangla z licznikiem c5 00', po data clock enable?

---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:38 ----------

46_1241561276.jpg

mam, pin 8 wtyczki A :wink:

Opublikowano

Zostałem poproszony o podpowiedź jak to jest z podłączeniem licznika w domu, więc pokażę, ale nie mam siły pisać ani szukać, który pin gdzie.

Wrzucę tutaj to może ktoś kiedyś zhańbiony opcją szukaj natrafi na te zdjęcia.

Słowa klucz:

- licznik na stole

- podłączenie licznika w domu

- jak podłączyć licznik do zasilacza

- jak włączyć licznik zasilaczem

- cluster on table

Tak wygląda mój zestaw. Oczywiście do diagnostyki wystarczający, do wgrzywania softu nie bardzo polecany, ale to już wytłumaczą koledzy w postach poniżej jak i w jaki pin co idzie.

Przewody:

+12V - CZERWONY

MASA - CZARNY

OLEJ - ZIELONY CHUDY

K-LINE - ZIELONY GRUBY

Wszystkie przewody o danym kolorze są ze sobą połączone co oznacza, że plus idzie od zasilacza jednocześnie do licznika (stały plus i stacyjka) jak i do kabla VAG. Tak samo masa.

13176730293_0bc6997d98_o.jpg

Wtyk OBD2 kosztuje od 5 do 15zł, ale to przekraczało budżet wynoszący 0zł, więc sobie wykorzystałem co miałem.

13176881214_c374ec262e_o.jpg

A tutaj skrót co gdzie jest.

13176881274_509a3a177d_o.jpg

Kabelek z olejem to tak for fun aby sprawdzać adapter/emulator oleju.

Kabelek opisany jako stacyjka jest rozłączany. To aby licznik dalej miał zasilanie, ale nie świecił jak po zapłonie. Przydatne jak sprawdza się działanie np. synchronizacji zegarka co nie dzieje się od ręki i może trwać nawet kilka godzin w zależności jak wieje wiatr bo jak od Niemiec to i kilka minut starczy.

Opublikowano

Pieciajek chyba za 250 sprzedał taki

Cena kosmiczna ale faktem jest ze tego typu licznik do a4 vdo pol fis z 6 zegarami to wielka rzadkość

Opublikowano

Najdroższy jaki widziałem był za 470zł i był w zakończonych na allegro oznaczony jako kupiony, ale i było za 400zł Jaeger a tak to teraz nie widzę pozostałych VDO za ile poszły, ale są te serwisy z archiwum allegro to sobie można znaleźć bo takich w przedziale 300-400 kupionych 1/2 FIS VDO było sporo.

Opublikowano

Panowie jest jakiś sposób na rozwiązanie tej kontrolki airbag ? Próbowałem z zamianą sygnałów i guzik.. a do tego wywaliło mi sterownik airbag, kontrolka nie gaśnie i wyskakuje uszkodzenie modułu airbag i błędy poduszek... ze sterownikiem jakoś sobie poradzę. Ale co zrobić z tą kontrolką żeby działała poprawnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...