Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to jest czujnik dzialajacy na zasadzie zwarcia masy i jest do polifta , w przedlifcie dzialac nie bedzie, zbiornik jest z pływaczkiem do przedliftow , dla mnie zbedny bajer i nie podlaczalem

dasz rade , nie musisz wszystkiego naraz podlaczac

kiedy moja narzeczona mi powiedziala jak sie okazywala ze a to tu jakas kase miala skitrana a to tam zaskurniak, mama jej kiedys powiedziala ze facetowi sie daje pół d*py a nie cala, wiec jade na tym samym patencie co ona, i takim sposobem duzo rzeczy porobilem w aucie a ona nawet o tym nie wie :D

radze Ci robic to samo :D


novwy mam wsad , masz vag commandera ? wrzucasz wsad inny i prawdopodobnie zabangla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem na zbiornik z czujnikiem poziomu płynu spryskiwaczy pojemność 4,5 litra podlaczylem i działa.

Nie mam, mam vcds'a, pisz co i jak na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha wiesz chcąc być szczerym mówię co chcę wymienić w aucie a ona pyta ile to kosztuje i już foch że znowu ładuje w auto kasę. To chyba naj lepiej nie mówić o tym w ogóle. A jak sama zobaczy coś innego w aucie czego wcześniej nie było to może mieć focha że jej nie powiedziałem. Wtedy przynajmniej będę wiedział za co się złości :)

Odrazu nie będę montować zbiorniczka choć mam to w planach bo mam spryski lamp. Gość który mi sprzedał FISa dorzucił mi też wiązkę pod spryskiwacze i dobrze by było to sobie przygotować. Tylko co zrobić by nie krzyczał jak nie będzie jeszcze czujnika? W kostkę w te dwa piny wrzucić kawałek kabelka by obwód był zamknięty (ale by nie wyłączać tej funkcji z VAGa) i później jak będzie już zbiorniczek z czujnikiem to tylko wyje ten zmostkowany kabelek z tej kostki i wepne w zbiorniczek, czy jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ty zmieniales na licznik polift i dlatego taki czujnik jak wyzej w zbiorniku wystarczy

mozna zmienic wsad w liczniku ale to tylko vag commanderem bo brak temp oleju jak juz wczesniej Ci chyba pisalem wynika z niedopasowaniem licznika/jego wsadu z czujnikiem

to jedna z opcji

druga jest taka ze czujnik jest j**niety

kiedys sam z tym walczylem, mam ori czujnik od nowosci w aucie, mialem pol fis, zmienilem na pelny, dzialo sie tak juk pisalem ze po zaplonie wskazówka wstawala i opadala i lezala, zmienilem wsad i bylo na tyle w porzadku ze wstawala za wysoko i opadala za rzeczywista temperature

byl to licznik angielski

teraz mam ori eu i dzieje sie to samo czyli dalej za wysoko wstaje, wniosek taki ze czujnik jest hukniety , wiec mozesz w sumie zdobyc inny czujnik i przy wymianie oelju nastepnej wymienic


uwierz mi jakbys tempomat np zamontował to watpie zeby zauwazyla , no chyba ze kuma az tak :D

wlasnie u Ciebie jest tak ze nie dasz do masy to nie bedzie wyc nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniczek od spryskiwaczy 4.5 litra? Ja mam 3.5 a chyba jest też 5.5 czy 6.5 jakoś tak.

Ale ja FISa będę miał przed lift a nie po lift...

Czyli kostkę od spryskiwaczy zwyczajnie izoluje i czeka na zbiornik z czujnikiem. Natomiast by Licznik nie krzyczał o braku płynu to kabel z FISa (czerwona kostka pin nr 9) wychodzący na czujnik podpisami póki co do masy? No ok tylko że z czujnika spryskiwaczy wychodzą dwa kable to jeden z nich podeślę w przyszłości do tego piny 9 z czerwonej kostki FISa a gdzie podpisami ten drugi kabel, do masy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zle napisałem moze zle zrozumiałeś, poki nie podłączysz tego czujnika od spryskiwaczy to nie bedzie krzyczeć o braku, nie trzeba dawac do masy , chyba bo mowie to co wydaje mi sie ze czytałem , do masy tylko dajesz pin od kontroli żarówek spalonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiorniczek od spryskiwaczy 4.5 litra? Ja mam 3.5 a chyba jest też 5.5 czy 6.5 jakoś tak.

Ale ja FISa będę miał przed lift a nie po lift...

Czyli kostkę od spryskiwaczy zwyczajnie izoluje i czeka na zbiornik z czujnikiem. Natomiast by Licznik nie krzyczał o braku płynu to kabel z FISa (czerwona kostka pin nr 9) wychodzący na czujnik podpisami póki co do masy? No ok tylko że z czujnika spryskiwaczy wychodzą dwa kable to jeden z nich podeślę w przyszłości do tego piny 9 z czerwonej kostki FISa a gdzie podpisami ten drugi kabel, do masy?

Przedliftowy czujnik daje odwrotnie sygnał niż polift

Polift zamyka obwód i daje masę na tablice- brak płynu obwód otwarty brak masy na liczniki - fontanna na fis

Przedlift pełny rozwiera pusty zwiera podaje masę na blaty i piszczy.

Przedlift ma czujnik zintegrowany z pompką polift osobno dwupinowy

przedlift ma już kabel w ori kostce więc wystarczy odszukać miejsce wpadania pinu z czujnika do budy i podpiąc pod zegary. W praktyce ja rozciąłem izolację 5cm za wtyczką i wpiąłem się w odpowiedni kabel. Bangla aż miło

Edytowane przez horny devil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miga szybko czy wolno ?

Odepnij Aku na długość fajki , częsty objaw po kodowaniu kluczy

Miga raczej szybko (nie wiem, nie miałem porównania szybko/wolno) odpiąłem zegary na kilkanaście minut i bez zmian :( nadal miga, auto jeździ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale albo ja niereformowalny albo ślepy :) Patrząc chociaż by na allegro to zbiornik spryskiwaczy przedliftowy (bo poliftowy ponoć i tak nie pasuje do przed lifta) ma oddzielnie pompkę od spryskiwaczy lamp, szyby no i oddzielnie widać czujnik od poziomu płynu i jest on dwu pinowy. Więc ni cholery nie rozumiem jak może być zintegrowany z pompką. Obecnie pompkę od szyb mam dwu pinowy czyli jak dorwe ten zbiornik z czujnikiem to kostka będzie miała więcej niż dwa piny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opti odpiales zegary czy Aku jak mówiłem ?

zegary, ale mój błąd :( zapomniałem zgrać ze sterownikiem silnika i dlatego migało ;) już wszystko ok :naughty:

Czy trzeba koniecznie wymienić zbiorniczek płynu chłodzącego, bo piszczy i wywala błąd (chociaż temp. pokazuje ok) :(

Edytowane przez opti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie trzeba cos zle podłączyłeś albo sie wtyczka wypiela

Tylko co :huh: ? Płyn max (ponad zgrzew zbiorniczka), wtyczka sprawdzona (wypięta/wpięta, przewody nie uszkodzone) według rozpisek odnośnie płynu chłodniczego z tego co widzę nic się nie zmienia, chyba że czujnik w zbiorniczku jest inny w przedlift/.lift.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po zabiegu wymiana licznika na FIS

Przed:

c6adsgk7.jpg

Po:

daeyzx9d.jpg

Tylko pierwsze pytanie;

Jak zlikwidować ten komunikat mrygający mi na żółto "Brems lichs"

Pytanie drugie chodzi o to co znaczy każdy z 5ciu komunikatów dotyczący spalania.

Proszę o definicję do każdego numeru zdjęcia.

Zdjęcie nr 1:

ulr5mnnc.jpg

Zdjęcie nr 2:

fuz4u24f.jpg

Zdjęcie nr 3:

7b8kkvjb.jpg

Zdjęcie nr 4:

g7oh6yb5.jpg

Zdjęcie nr 5:

dycncpav.jpg

Prawe pokrętło do czegoś jeszcze służy prócz kasowanie dziennego przebiegu? Bo lewe to ciągnąć do siebie to ustawiam zegar, wciskając to robi się jakiś test a kręcąc lewo prawo to rozjaśnia podświetlenie lub ściemniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmasować albo odłączyć od masy kontrolę świateł teraz nie pamiętam dokładnie jak to było ale w dziale jest chyba zmasować a należny odłączyć od masy. Pisałem już o tym wcześniej że w jednym z opisów jest błąd.
1. spalanie chwilowe
2. średnia prędkość
3. średnie spalanie
4. czas jazdy. (tu z tego co pamiętam jest przypominajka że po 2h nieustannej jazdy na chwilę sam się włączy zegar i mruga przez parę sekund)
5. zasięg na jaki pozostało ci paliwa ( ustalany na podstawie średniego ostatniego spalania)
Prawe pokrętło kasowanie małego przebiegu (przytrzymanie). Krótkie naciśnięcie w czasie jazdy - zapamiętanie prędkości z którą się poruszamy np. 50
w tedy po przekroczeniu 60km/h na górnym panelu fis zapali się kmh1 z krótkim piskiem. Znak się będzie tak długo wyświetlał aż prędkość nie zostanie nadpisana lub spadnie poniżej 50. Funkcja zeruje się każdorazowo po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki
Funkcje na manetce góra dół przełączanie funkcji. Reset krótko wyłącza dolną cześć fis, długo zeruje stan.
Jest jeszcze funkcja kmh2 ale to się programuje przekręcając stacyję cofiąc, przytrzymać góra, następnie ustalamy prędkość i coś tam. nie pamiętam dokładnie. Ja mam np 150 w zimie. Ta prędkość nie kasuje się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo obszerny i rzeczowy opis. Dzięki bardzo :) A reset resetuje wszystkie opcje czyli na każdej z tych 5ciu fotek będzie Zero czy kasuje tylko aktualnie wyświetlane opcje a na pozostałych są zapisane dane?

Edytowane przez denveco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale albo ja niereformowalny albo ślepy :) Patrząc chociaż by na allegro to zbiornik spryskiwaczy przedliftowy (bo poliftowy ponoć i tak nie pasuje do przed lifta) ma oddzielnie pompkę od spryskiwaczy lamp, szyby no i oddzielnie widać czujnik od poziomu płynu i jest on dwu pinowy. Więc ni cholery nie rozumiem jak może być zintegrowany z pompką. Obecnie pompkę od szyb mam dwu pinowy czyli jak dorwe ten zbiornik z czujnikiem to kostka będzie miała więcej niż dwa piny?

Ja zmieniłem samą pompke nie wymieniając zbiornika, bez czujnika plynu pompka ma 2 piny z czujnikiem plynu 3 :) reset kasuje aktualnie wyświetlaną funkcje (czas jazdy średnie spalanie,srednia prędkość) Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...