Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale ze co nie mozesz wyłączyć air bag kontrolki czy jak czy sie boisz ? Dlaczego sie swieci przekręcił zapłon na odpietej poduszce ? Ja takie cos kasowalem normalnie i z tego co pamietam faktycznie jest jakies ostrzeżenie

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

U siebie poszedłem w pewniaka nie czytając i klikając OK, OK, dalej, dalej i już jestem pewien, że wsio OK, ale wiesz. Raz to jednak się zatrzymałem aby przeczytać co klikam.

outputwarn01.png

Opublikowano

Czyli co, mam rozumieć że nie da się wklepać przebiegu ze starego licznika i pozostaje mi jazda z przebiegiem auta wyjeżdżającego z fabryki??...

Opublikowano (edytowane)

Chyba raczej to:

airbag.png


Nie, no da się. Tylko, że potrzebny magic z magiciem jak cwiara, ale wrocek za daleko.

Btw. dziku upominał się o jakiś zlot/spot.


A co z vagtacho? działa tylko z kablem vagtacho?

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Tylko pytanie jak się da?? No Wrocław zdziebko za daleko...

Można by było jakiś spot ogarnoć... Dawno nic nie było.


A Teraz YT nie przeszkadza??

Opublikowano (edytowane)

yt.jpg


Incepcja

yt1.jpg

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Panowie mam pytanko: zegary 98rok kostki 32pinowe, pin 13 kostki niebieskiej (swiece zarowe) sterowanie ma masa czy plusem? nie chce w ciemno próbowac a u mnie w zegarach 2x 26 tego nie ma tylko oddziele gniazdo z zarowka

Opublikowano

Nooo ale po napisaniu chyba znika do połowy....

Kurde sorry ale nie ogarniam tego HTMLa

Opublikowano

Spróbujcie jeszcze vag eeprom Programmer na kablu kkl. Odczyt eeprom i na dole po prawej jak sie będzie przebieg zgadzał to mozna dłubać. Albo odczytajcie eeprom i podeslijcie mi wsad :)

Ten podpis to masakra. Usunąć? :grin:

Opublikowano

Haha nie nie, nie usunąć, ale jak da radę to ewentualnie edytować by był link zamiast tego podglądu (w sensie że klikam link i wchodzę na stronę YT) A to co na czerwono to zostawić ;P

Opublikowano

Hmm, moja pójdzie spać to możesz zajechać :P

Spróbujemy ten sposób.

Opublikowano

Ja bym tam ok nacisnąl i h*j , ale dlaczego sie swieci , denveco odpaliłes zapłon na odołączonej poduszce ?

Opublikowano

Marcin to jak Twoja już pójdzie w poduchy to daj znać strzałką to 10 min i jestem.

Bartek no właśnie rzecz w tym że nie. Jak wyciągałem kierownice do wymiany manetki to kluczyk leżał na siedzeniu obok. A kontrolka AIR BAG się zapaliła w momencie jak na włączonym zapłonie wysunąłem licznik do przodu ale nie odpinałem kostek.

Opublikowano

No podziękował ;P

Opublikowano

Ja przy poduchach nigdy nic nie czytam jak się łączę z modułem. Odziwo jeszcze żyje :grin:

Opublikowano

W razie co to eprom czytać tym VagepromProg czy K+CANcomm? Bo ten drugi coś krótki ten wsad widział.

Opublikowano

Spróbuj dwoma i później porównaj czy się różnią.

Opublikowano

Ok Marcin Za 10-15 min jestem.

"cwiara" jak by co będziemy mobilnie na forum i będziemy pytać co i jak w razie wątpliwości.


Działamy z tym licznikiem i pytanie, jaki ma być "Baudrate" w programie VAG eprom programem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...