Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio próbowałem na liczniku który mam do doświadczeń - licznik z A6 C5 lift , 4B0920981J D06 ( diesel anglik ) - ostatni bez Crypto , wszystkie wsady które powyżej D07 były już cryptowane ( czyli nic z nimi się nie zrobi praktycznie ponieważ każda próba zmiany wsadu kończy się uwaleniem licznika )

Próbowałem wrzucać wsady żeby zrobić z niego benzynę EU - próby podmiany komórek odpowiedzialnych za prędkość kończyły się zawsze DEF ( nie usuwalnym przez kodowanie , w mapie prędkościomierza jest checksuma prawdopodobnie ) , więc zaczałem wrzucać wsady , przyjął mi wsad 933M D06 ( A6 polift diesel EU 260 km/h ) , i co najlepsze zdecryptowane wsady po swap byte - 933J D07 , D11 , D12( A6 polift benzyna 260 km/h ) - niestety DEF , 933K ( polift benzyna 280 km/h ) - D07 , D09 , D11 , D12 - same DEF

W końcy licznik przyjął wsad 933K D14 - i wszystko działa :)

Jakby co mam wsad z A4 932G D12 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Prędkoścomierz wyskalowany do 280 XD

A tak na poważnie, to inaczej skala prędkości przebiega w drugiej połówce.

Jak by się nie dało to wielkiej tragedi by nie było jakoś by się człowiek nauczył.

W sumie licznik A6 z 4.2 i 2.7 Bit też mają do 280 skale...

Ogólnie łatwiej i taniej dorwać licznik z A6 na D12, tylko że większość to angliki.

Ciężko tam wsad wrzucić, i co z immo?

A D14 podejdze z allroada?

Teraz to mi już się całkiem pogubiłem :D

Edytowane przez cys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chodziło mi o to że byś musiał próbować różne wsady coś na pewno pójdzie ;) ale przy D12 jeśli to polift A6 to nic nie zrobisz raczej bo to crypto.

Ja teraz mam włożony licznik z V8 do 280 bo taki był do kupienia z idealnym fisem.

I tak ten D14 pochodzi chyba z Allroada.

Co do immo to wszystko to praktycznie immo3 , ale przecież jak masz sterownik immo2 to i tak licznik zaadaptujesz gorzej w drugą stronę jeśt - poprawcie. Mnie jeśli się mylę.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie gorzej tylko minutę dłużej o ile znasz pin pierwotnego licznika

Ja mam immo 3 u siebie w b5 i dawałem licznik sprzed zmiany immo z początku 2000 i żadnego problemu tylko kodowanie musi byc dobre gdzie w okolicach kanału 60 , nie pamietam juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w 60 adaptujesz sterowniki po can ( silnik skrzynia abs.

Cys a jaki ty masz teraz licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jest ori eskowy, anglik 8D0920980B, z tarczami EU i wsadem 8D0 920 930 C

Edytowane przez cys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wsad 8D0920930C D11 - przyda się?


Mała ciekawostka , troszkę inne podejście to emulacji sygnału poziomu oleju w poliftach: http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie inne tylko konkretne, już się za to miałem zabierać, ale prototyp to trochę zabawy i koszta wysokie a rynek ciasny i mały.

Jakbym miał pewność, że działa na milion procent i rynek idący w dziesiątki a nie kilka sztuk to bym już dawno się za to zabrał a tak to tylko kilka osób było w stanie kupić ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydawaje że to konkretne rozwiazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wsad 8D0920930C D11 - przyda się?

Mała ciekawostka , troszkę inne podejście to emulacji sygnału poziomu oleju w poliftach: http://www.alm.hk/tiny/tinytog.php

Pewnie nie, ogólnie potrzebuje zegary z D12 tylko pod RNS-E

Info z radia jest ale tylko przez kilka sekund podczas resetu navi....

LIcznik się może wysypać przy próbie wgrania D11 lub D12 do licznika gdzie jest D09?

Edytowane przez cys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś kiedyś soulmaster pisał na temat rns na fis.

Czy się wywali hm....ja napisałem specjalnie że chyba z 20 wsadów wgrywałem i licznik żyje , jakby coś padło to chyba tylko wylutowanie eepromu i programator pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No robiłem RNS koledze, Navi plus, lift, a do komunikacji z licznikiem i rds i navi na nim to potrzebny jest moduł TMC bo tutaj CAN, tam CAN, ale to całkiem inny CAN :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł TMC z A6?

25582e62d7542f14.jpg

Coś takiego mi się wala w domu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jest taki sam bo mieliśmy jedno TMC, ale coś nie gadało a może to RNS był jakiś dziwny, nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend będę się bawił wsadami :D może go nie ubije :grin:

Nawigacja się pokazuje na fis, nie mam tylko info z radia w górnej części i to mnie drażni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21

Były wszelkie możliwe kombinacje i kicha....

Parę razy zdarzyło się że navi odpaliła się ale nie było dźwięku, i wtedy info w górnej części nie znika!!!!

Tak samo jak odpalam auto info jest dopuki nie pojawi się dźwięk.

Mam ori BT do rns-e i wyświetlało jak z kimś rozmawiałem...teraz nie ma :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dużo wyjaśnia ;) A jakie wartości masz w bloku pomiarowym 140 w liczniku?

Z Elsy wynika że w adaptacji 62 kanału - powinieneś mieć wartość 5

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...