Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tam właśnie większość była 849 czyli eu

A ten 949a to już coraz bliżej z tym ze to diesel i potrzebował bym 949b od benzyny chyba ze ma jeszcze inne oznaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic więcej nie mam - szukaj w sieci mi prawie zawsze udawało sie coś odszukać

To wlaśniec musisz szukać z literką B w takiej sytuacji - a co kombinujesz? Można przecież komórki podstawić diesel benzyna.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś w stanie to ogarnąć? Auto jest ori usa i chce żeby dalej tak zostało włącznie z licznikiem. A chce dużego fisa. I Dorwalem eu z diesla i trzeba go przerobić na uk usa benzynę. Jeśli jesteś mi w stanie mi pomóc napisz na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszlo pw

Musisz szukać 3B0 920 949 bez żadnej literki to jest benzyna/mile

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no widzisz sorry ze nie odpisałem ale nie miałem jeszcze czasu z czytać. Poszukam ten bez literki. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem u mechanika i bawie sie kompem. Uzywam programu VAS PC. Wszedem w zestaw wskaznikow tablicy przyrzadow i wybralem kodowanie. wyskoczyl mi mini kalkulator i moge wpisac co chce. Nie mam pojecia jakie powinienem miec kodowanie dla swojego licznika. wiem , ze to vdo full fis z silnika v6 a ja mam 1.8 i chce je zmienic bo zaniza mi obroty. Program pokazuje 8D091903F KOD:62 Kod Serwisu: ?????? ??? 00001. Co wpisac?


Pomoze ktos? Nie moge dlugo miec tego kompa.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W licznikach 920 powinno być 00042 przy 1.8 , a 00044 jak masz 1.8 t. W 919 będzie podobnie.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za zamieszanie i amatorszczyzne. Wszystko przez debilny bezprzewodowy interfejs. Wywalało mi błedy przy probie wpisania kodowania i rozłączało. Za bodaj 4 razem poszło. Wpisałem samo 42 i poszło. Obroty i spalanie wreszcie w normie. Dzieki Banan za szybką odpowiedź.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie małe pytanie..moj spec wymienil licznik niby wsio gra,,ale pokazuje mi błab zarówek.jak to zniwelowac..mowil mi ze musze zalatwoj jakies urzadzenie monitujace zarówki.mam auto z grudnia 97 bez fisa,,a zakladam pelen fis..jakas podpowiedz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pełny fis z Twojego rocznika czy polift?


Już nie pamiętam wtyczek, zaraz sprawdzę, ale pewnie pin 16 i 19 w czerwonej wtyczce do masy.

Pin 16 - światła ogólnie

Pin 19 - stopy

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowo wlozony licznik z fisem jest z zegarkiem analogowym z cyferkami,wczesniej tez mialem analogowy z cyferkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podlaczeniu mas,dalej pokazuje mi ten komunikat "Brems Licht"

WEpmGSV.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz zamontowany "pierwszy lift", 1998-1999.05


A na mylyon procent dobrze piny masowałeś?

From m.y. 1998 to m.y. 1999

1998_20_Red.gif

20-pin connector for multi-function display, red

1 - Fuel consumption signal

2 - Open

3 - Open

4 - Open

5 - Outside air temperature

6 - Selector lever display

7 - Open

8 - Open

9 - Washer fluid

10 - Hydraulic pressure

11 - Trip computer reset

12 - Clock signal for radio frequency display

13 - Data signal for radio frequency display

14 - Trip computer (forward sequence)

15 - Enable signal for radio frequency display

16 - Tail lights/headlight low beam (indicator lights)

17 - Open

18 - Trip computer (reverse sequence)

19 - Brake lights

20 - Open

To m.y. 1997:

1997_20_Black.gif

20-pin connector (black)

1 - Fuel consumption signal

2 - Open

3 - Open

4 - Open

5 - Outside air temperature

6 - Selector lever display

7 - Open

8 - Open

9 - Coolant level

10 - Hydraulic pressure

11 - Trip computer - Reset

12 - Radio/Telephone - Clock

13 - Radio/Telephone - Data

14 - Trip computer (forward sequence)

15 - Radio/Telephone - Enable

16 - Rear lights/headlight low beams

17 - Open

18 - Trip computer (reverse sequence)

19 - Brake lights

20 - Open

I zmieńcie ten język bękarta druta kolczastego z miną przeciwpancerną.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z tym nic nie grzebałem bo sie na tym nie znam,,,szybko sie ucze,ale jak czegos nie wiem ,to wole nie mieszac,a moj spec niby paytrzal na takie rozwiazanie ,,,,no ale blad nadal jest,,teraz czy jest zmasowane to szczerze mowiac nie wiem nawet,napisz mi krok po krosku jak i gdzie podpiacw ktore miejsce i takie tam,,to moze to zrobie sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierzesz kawałek kabelka i łączysz pin 16 i pin 19 z punktem masy np. na słupku koło cięgna od maski - ja mam tak w liczniku z elektronicznym zegarkiem podłączone i nic nie świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge te dwa piny ze soba polaczyc bezposredniood wtyczki i na jednym kabelku przylutowac zaraz za licznikiem do blachy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...