Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Mam pytanie bo ja mam u siebie obecnie taki licznik jak na zdjęciu poniżej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6b73f712e54c650.html

a kupiłem taki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d83b3bf23fa5f459.html

kostki u mnie są takie same to znaczy zielona i niebieska i to jest ok

ale do czego jest to 3 gniazdo co trzeba tam podłączyć??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d3e73057c424525.html

dodam ze w samochodzie mam taka manetke zamontowaną

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322d852b03bbae59.html

Jeszcze jesdno pytanie ma ktoś ten program vag tacho?? może udostepnić mi go?

z góry dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ta wtyczka jest od fisa rozpiska pinow jest w tym temacie tylko wystarczy poczytac.

Program sam vag tacho ci nie wystarczy ,potrzebujesz jeszcze specjalny kabeldo obsługi tego, a sam program nie jest problem znalesc, wystarczy zajrzec do dobrego wujka google.

Opublikowano

Witam Wszystkich

Zacząłem wstawiać zegar z pelnym Fisem do A4 1.9 TDI 96r silnik AFN Avant zegar wstawiany z mojego rocznika, no i robiłem wszystko jak na tym forum na początku ktoś objaśnił i mam problem z chwilowym spalaniem,a mianowicie musiałem wymontować cały sterownik silnika i poszukać wyjścia do pinu 1 w Fis, ktoś tu napisał że jest to pin 18 w ECU, znalazłem go i okazało się że ni ma wcale kabelka podpiętego w ten pin, podłączyłem kabelek, połączyłem go z pinem 1 w Fis i i nic! Tak jak było 51,5 spalania tak jest, pomierzyłem napiecie i jest mniej więcej 12 V, pomóżcie co z tym zrobić, dlaczego tak jest. Nie myślę ze do mojego modelu produkowano sterownik bez możliwości podłączenia wskaźnika spalani chwilowego.

POMOCY

Opublikowano

Przejechałeś się autem

Opublikowano

Kolego jeśli podłączyłeś się pod drugą wtyczkę od prawej - żółty przewód jest od spalania to powinno być OK. Jeśli podłączyłeś ten żółty przewód pod PIN 1 we wtyczce 20-pinowej od FIS to musi śmigać...

Opublikowano

Po podleczeniu klem pokazał 00 a po przejechaniu wskoczyło na 51,5

Właśnie odpiąłem wtyczkę od Kompa ta długą i pod pinem 18 nie było żadnego kabelka, a w drugiej wtyczce nie ma takiego koloru kabelków.

Czy jest to możliwe że nie ma wyprowadzinego kabelka z komputera?Jeszcze raz mowie że pod pinem 18 w sterowniku nie ma żadnego kabelka wyprowadzonego.

Opublikowano

Panowie bardzo prosze przeczytajcie ten cały watek, jest w nim odpowiedz na wasze pytanie juz nie jeden sie o to pytał !!!!!

Opublikowano

CYTALEM, ROBILEM TAK JAk W OPISANE, nie mam żułtego kabelka w ECU druga kostka od nadkola :wallbash:[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 23:31_________________________________________________

Opublikowano

gdzieś jest zdjęcie tej kostki kabelka w tym wątku. Z tego co pamiętam nie jest on tylko żółty.

Opublikowano

...

c365f43cc991f98cm.jpg

na zdjeciu widzicie dwie strzalki, biala to miejsce gdzie znajduja sie wtyczki a niebieska to nas nieszczesny przewod z informacja o spalaniu, ja mam silnik adr ale podobnie jest z 1Z i mysle ze z innymi rowniez :D

sprawdzielem ze z drugiej strony on poprostu nie jest wypuszczony czyli nie ma strachy jezeli go poprostu obetniemy i pociagniemy do naszych nowych zegarow.

u mnie zostalo jeszcze podlaczenie temp, zewnetrznej z 8pinowej wtyczki od starego wyswietlacza, 0e9478ce9620d381m.jpg

na zdjeci widac gdzie sie znalazl :D

a30bc7a9aaa3caa0m.jpg

Teraz pozostalo tylko popodlaczoanie wszystkiego do 20pinowej kostki od fisa, czyli sygnal spalania, reset, gora i dol z manetki, no i zmasownie innych kabli aby po podlaczeniu nie miec choinki :D

no i tak prawie wszystko dziala tak jak powinno, najwazniejsze funkcje dzialaja i to jest najwazniejsze. Goraco polecam zabawe z FIS-em, pomimo tego ze poswiecilem temu 4 dni i zona o malo mnie nie wykopala ale bylo warto. Musze przestrzec ze minimom dwa dni auta nie bedzie!

Pozdrawiam i wrazie pytan poprostu piszcie. Pozdrawiam Jocker01

ps. mam nadzieje ze wyszlo to zrozumiele i skladniowo :P

pierwsze zdjęcie

Opublikowano

Właśnie szukalem i w końcu znalazłem, tylko że to była bezowa kostka i kabelek wchodził a nigdzie nie wychodził, ta kostka była pierwsza i w dodatku schowana prawie w środku, ale super bo chodzi wszystko, Jeszcze raz Dzięki i Pozdrawiam :)

Opublikowano

Właśnie szukalem i w końcu znalazłem, tylko że to była bezowa kostka i kabelek wchodził a nigdzie nie wychodził, ta kostka była pierwsza i w dodatku schowana prawie w środku, ale super bo chodzi wszystko, Jeszcze raz Dzięki i Pozdrawiam :)

Ale tyle razy sie powtaża czytac czytac i jeszcze raz czytac.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko czy ktoś z Was rozbierał przełącznik ten gdzie jest fis? Ja mam Avanta 96 r, i ten przycisk na środku.. :decayed:

Opublikowano

Witam! Panowie pomóżcie przeglądnąłem parę stron i nic nie kumam. Kupiłem audi a4 w którym nie ma fis, ale chciałbym go założyć i stąd moje pytania:

1. Jaki licznik wybrać?

2. jest dużo przy tym roboty?

3. Wszystkie funkcje fis działają po przekładce ?

4. Co trzeba wymienić?

5. Duży koszt tej operacji ?

Audi a4 b5 po lifcie 2000r

Opublikowano

Kolego szukaj licznika z dwoma zegarkami elektronicznymi, bo inny nie bedzie pasował.

Po przekładce wiekszosc funkcji bedzie działac choc znajdzie sie kilka które trzeba dorobic

Trzeba założyc inna manetke wycieraczek "z fisem"

Koszty hmmm Zalezy głównie za ile kupisz licznik bo jest go ciezko znalezc w dobrej cenie :)

Opublikowano

Panowie jest wątek o założeniu licznika poliftowego z dwoma zegarkami cyfrowymi do przedlifta 95? bo nie chce mi się leciec po tych 84 stronach :wallbash:

Opublikowano

Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32

Pzdr

Opublikowano

Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32

Pzdr

Serio?

Ja nie znalazłem przeróbki starych zegarów z immo w ecu na te z 2000roku.

Opublikowano

Jest wszystko nawet jak odpowiednio przerobic przejsciówki z 2x26 na 3x32

Pzdr

Serio?

Ja nie znalazłem przeróbki starych zegarów z immo w ecu na te z 2000roku.

To poczytaj jeszcze raz.

Jest opisane ze immo z licznika nowego trzeba odłaczyc wylotuwywujac jedna diode i podłaczyc kablem z sterownika immo w przedliftach. Wtedy bedzie jak ori.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...