Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Niech Bóg Ci w dzieciach wynagrodzi...

Działa 

Edytowane przez venom85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Proszę o odpowiedź na moje pytanie. W Audi z roku 2000 jest teraz licznik 8D0 920 900 M. Czasem opadają wskazówki obrotomierza i prędkościomierza. Zaproponowałem właścicielowi aby zzamiast naprawiać wymienił go na FIS. 

Jaki numer powinien mieć taki licznik? Jaki kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w A4 przy wymianie licznika na poliftowy 920 (na CANie) i sterownika silnika na poliftowy 012 (1.9 tdi) trzeba również wymienić sterownik airbag komunikujący się po canie? Jeśli tak to jak rozpoznać które działają na CANie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczniki 920 w b5/c5 nie komunikują się po CAN z Airbagiem także nic nie musisz modyfikować 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy mógłby mi ktoś powiedzieć które linie w pliku wsadowym licznika odpowiadają za immobiliser (immo2) ? Zakładam FIS więc daję inny licznik, z oryginalnego licznika 8D0 919 861 C (pin 2071) przechodzę na 8D0 919 880 NX (pin według VAG EEPROM Programmer 1.19 to 1235), dlatego chciałbym zmienić informacje o immo w nowym liczniku. Pin z licznika z końcówką 880 NX to według obu programów 1235, jednak w VCDSie wpisując 01235 nie da się do niego zalogować. Wsad odczytałem VAG K+CAN Commander oraz VAG EEPROM Programmer ale z zwykłym kablem KKL. Będę wdzięczny za wskazówkę. W załączeniu przesyłam oba wsady, pozdrawiam.

8D0919861C B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik 1.6 AHL.BIN 8D0919880NX B5-KOMBIINSTR. VDO D10 licznik, 1.8T.BIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piny masz dobrze odczytane. Commanderem też nie idzie zaadaptować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Fazii napisał:

Piny masz dobrze odczytane. Commanderem też nie idzie zaadaptować?

Przy commanderze miałem na liczniku napis "fail" w miejscu przebiegu. Jednakże wydaje mi teraz czytając tę instrukcję:

że zapomniałem o adaptacji ECU, także zrobię jeszcze raz krok po kroku według tej instrukcji, ale korzystając z vag com i zobaczę czy znowu jakiś problem wyjdzie, mam nadzieję że nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+

Niebieska pin 4

Żółta pin 9

 

-

Żółta pin 18 ewentualnie jeszcze pin 19

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fazii napisał:

+

Niebieska pin 4

Żółta pin 9

 

 

Żółta pin 18 ewentualnie jeszcze pin 19

 

Dzięki sprawdzone i taki tylko efekt 

20220621_164035.jpg

Edytowane przez Grzesiek1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób test vcds'em i dopiero wtedy widać w jakim stanie jest fis.

Próbowałeś wcisnąć kilka razy lewy przycisk? Powinny się kolejno pokazywać wyświetlane komunikaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy pinout wtyczek 3x32 po 2000r w C5 jest taki sam jak w B5? Jeśli nie to jakie są różnice? Jakis schemat?  

 

Kostka zielona T32:

pin 18 can - z pinu 58 ECU ?

pin 19 can - z pinu 60 ECU?

Edytowane przez piebald.ball
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Fazii napisał:

Zrób test vcds'em i dopiero wtedy widać w jakim stanie jest fis.

Próbowałeś wcisnąć kilka razy lewy przycisk? Powinny się kolejno pokazywać wyświetlane komunikaty.

Próbowałem wciskać i bez rezultatu ten sam efekt 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie co może być przyczyną licznika z A6C5 adaptacja w kanale 60 zrobiona na 1024, test wskazówek zdaje egzamin,pin 11 kostka niebieska podłaczony z kostką żółtą 3 pin engine rpm i obrotomierz nie chce wstać :( ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki numer licznika łącznie z wersją Dxx? Bo w liczniku C5 lift Jak wyższy niż D12 to obroty tylko po can przyjmuje , spróbuj jeszcze 0 w adaptacji 60 kanału 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4BO 920 933G D14 Próbowałem 0 w kanale 60 :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa coś zrobić czy musze się z I liftem od a4 full fis witać ? :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby miał max d11 to by działał - niestety ten d14  nie ruszy - tylko po can 

 

Musisz licznik zamienić na inny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Banan napisał:

Gdyby miał max d11 to by działał - niestety ten d14  nie ruszy - tylko po can 

 

Musisz licznik zamienić na inny 

Rozumiem. Dzięki za pomoc. Chociaż sobie obudowę z ringami do starego przełożę. :banan::doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś podpowie czy jest to sygnał spalania? Wchodzi żółty kabelek w białą kostkę. Przedlift 96r 1kostka ecu.

20220719_165619.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...