KL4K50N Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Mam pytanko do Was moi drodzy... Czy kostki od licznika z audi 80 B3 mają taką samą ilość pinów co nasze w A4 (26PINx2)?... Bo muszę zrobić sobie "przejściówkę-adapter" do nowego licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Jeszcze jedno pytanie gdzie znajdę bezpiecznik S5?? Chodzi o zwykłą 5? I jeszcze jedno: 3. do zestawu wskaźników (t32a/16) Czyli kosta fis, pin 16 jak rozumiem? 9. do zestawu wskaźników (t32a/6) I tu mi się nie zgadza, bo pin 6 to skrzynia automatyczna, a pin 19 to kontorla żarówek.... Może ktoś rozwiać moje wątpliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Jeszcze jedno pytanie gdzie znajdę bezpiecznik S5?? Chodzi o zwykłą 5? I jeszcze jedno: 3. do zestawu wskaźników (t32a/16) Czyli kosta fis, pin 16 jak rozumiem? 9. do zestawu wskaźników (t32a/6) I tu mi się nie zgadza, bo pin 6 to skrzynia automatyczna, a pin 19 to kontorla żarówek.... Może ktoś rozwiać moje wątpliwości? 9 ma byc pod 19 jest pomylka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Właśnie wróciłem z garażu... Efektów brak. Wszystko podłączone, wydaje mi się, że zgodnie z rozpiską (sprawdzałem 3 razy). Odpalam autko, wyciągam żarówki jedna po drugiej i... brak efektu. Nie wiem o co chodzi. Może coś z kodowaniem licznika?? Stopy na razie nie ruszane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam ponownie Jestem już coraz bliżej zrobienia domowej "przelotki - adaptera" z 26 na 32 PIN. U siebie posiadam Licznik z FIS z roku 95, kupiłem licznik z S4 z roku 98. Pościągałem wszystkie rozpiski pinów, większość udało mi się jakoś ze sobą połączyć. Ale mam parę pinów dla mnie nie wiadomych : Kostka Niebieska 26PIN : 4 - Terminal 15 Kostka Żółta 26PIN : 1 - Terminal 58 2 - Terminal 58 4 - A/C compressor 5 - Time - output 9 - Terminal 30 10 - Terminal 30 18 - Terminal 31 19 - Terminal 31 20 - Diagnosis wiring 23 - Glow plug indicator lamp Kostka Niebieska 32PIN : 7 - Terminal 31 Sensor Earth 9 - Terminal 31 Load Earth 14 - Self-levelling suspension 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal/fault in engine electrical system 20 - terminal 58s 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 Load Earth 25 - K wire 26 - Right parking light 32 - ESP Zielona Kostka 32PIN : 2 - transponder 1 5 - W wire 6 - Boot lid/tailgate 11 - Service life output 12 - Air conditioner shutoff 14 - Electronic throttle 15 - Side mark light 17 - Transponder 2 29 - Terminal 58d 30 - Speedometer output 2 Te piny nie wiem gdzie umieścić / połączyć. Jeżeli jest osoba, która może mi pomóc, to bardzo proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam ponownie Jestem już coraz bliżej zrobienia domowej "przelotki - adaptera" z 26 na 32 PIN. U siebie posiadam Licznik z FIS z roku 95, kupiłem licznik z S4 z roku 98. Pościągałem wszystkie rozpiski pinów, większość udało mi się jakoś ze sobą połączyć. Ale mam parę pinów dla mnie nie wiadomych : Kostka Niebieska 26PIN : 4 - Terminal 15 Kostka Żółta 26PIN : 1 - Terminal 58 2 - Terminal 58 4 - A/C compressor 5 - Time - output 9 - Terminal 30 10 - Terminal 30 18 - Terminal 31 19 - Terminal 31 20 - Diagnosis wiring 23 - Glow plug indicator lamp Kostka Niebieska 32PIN : 7 - Terminal 31 Sensor Earth - Sensor OLEJU 9 - Terminal 31 Load Earth - Sensor OLEJU 14 - Self-levelling suspension 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal/fault in engine electrical system 20 - terminal 58s 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 Load Earth 25 - K wire - linia diagnostyczna K 26 - Right parking light 32 - ESP Zielona Kostka 32PIN : 2 - transponder 1 - tu ma byc kabelek od immo 5 - W wire - Linia W diagnoza " raczej nie uzywana" 6 - Boot lid/tailgate 11 - Service life output 12 - Air conditioner shutoff 14 - Electronic throttle - Wykozystywane przy elektrycznej przepustnicy "bezyna" 15 - Side mark light 17 - Transponder 2 - Tu druga strona cewki od IMMo 29 - Terminal 58d 30 - Speedometer output 2 - predkosc pojazdu Te piny nie wiem gdzie umieścić / połączyć. Jeżeli jest osoba, która może mi pomóc, to bardzo proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję Masz opisane to co potrafiłem ci pomoc. Pamietaj tez ze wiele pinow w kostkach sa wogole niepodłaczone, sa puste. Zajzyj jeszcze sobie tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_18_adr_rezanie_fis-t5530.0.html;msg74022#msg74022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Spoko. Wielkie dzięki za chociaz kawałek ... Dziś znaczne lutowanie tego wszystkiego i zobaczymy co z tego wyjdzie. [br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 14:24_________________________________________________www[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 19:21_________________________________________________Na ten moment wygląda to tak : Prawie wszystko połączone. Z tym, że mam jeszcze pytanie do znawców : Czy : Vehicle speed signal 1, Vehicle speed signal 2 z kostki 26PIN to to samo co Speedometr output 1, Speedometr output 2 z kostki 32PIN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 To jest to samo !!! Vechicle speed "predkosc pojazdu" speedometer "predkosciomierz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 To jest to samo !!! Vechicle speed "predkosc pojazdu" speedometer "predkosciomierz" No i o to mi chodziło A z mojej kostki 26PIN żółtej mam dwa piny : 4 - A/C compressor 5 - Time - output Oraz z kostki zielonej 32PIN: 12 - Air Conditioner shutoff Mogę połączyć pin 4 z pinem 12 ? to bedzie to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 To jest to samo !!! Vechicle speed "predkosc pojazdu" speedometer "predkosciomierz" No i o to mi chodziło A z mojej kostki 26PIN żółtej mam dwa piny : 4 - A/C compressor 5 - Time - output Oraz z kostki zielonej 32PIN: 12 - Air Conditioner shutoff Mogę połączyć pin 4 z pinem 12 ? to bedzie to samo? Niby to to samo ale za co odpowiedzialny jest ten pin to nawet nie wiem bo co ma wspolnego licznik z kompresorem klimatyzacji Tylko zastanawiam sie kolego dlaczego tak sie meczysz. Przeciez juz ktos robił przejscówki z 26 na 32 pin musisz tylko dobrze poszukac bo jest napewno na forum, ale gdzie to nie powiem, kiedys czytałem ale nie pamietam gdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Darek, owszem są przejściówki ale tylko ich "twórcy" pokazali jak one wyglądają a nie pokazali schematów jak to połączyli. Ja już mam swoją prawie skończoną i tylko te piny mi brakuje. Nie pozostaje mi nic innego tylko jak dorwę już auto to podłączyć licznik i jechać na test. Zobaczymy jak to będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 8D0 920 931 T 260 KM/H 8D0 920 932 C 260 KM/H Wszystkie z tymi numerkami, literka na koncu tak za bardzo cie nie interesuje. Ważne żeby był od DIESLA. Jest jeszcze opcja zeby wgrac na nowo wsady do licznika, i wtedy możesz brac licznik 8D0 920 XXX gdzie xxx jest numerkiem bez róznicy. Bedziesz miał problem znaleźc cos porządnego w rozsądnej cenie jesli chodzi o Europejskie Liczniki. A czy liczniki od a6 będą pasowały? http://moto.allegro.pl/licznik-fis-diesel-audi-a6-c5-2001-2005-igla-tdi-i1427732034.html http://moto.allegro.pl/38-audi-a6-2-5-tdi-02-r-licznik-110-080-128-001-i1403942090.html http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-licznik-duzy-fis-2-5tdi-i1412368720.html Jeśli tak to jest różnica w montażu? Trzeba chyba tylko piny w kostkach pozamieniać, prawda? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ic3ek Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 8D0 920 931 T 260 KM/H 8D0 920 932 C 260 KM/H Wszystkie z tymi numerkami, literka na koncu tak za bardzo cie nie interesuje. Ważne żeby był od DIESLA. Jest jeszcze opcja zeby wgrac na nowo wsady do licznika, i wtedy możesz brac licznik 8D0 920 XXX gdzie xxx jest numerkiem bez róznicy. Bedziesz miał problem znaleźc cos porządnego w rozsądnej cenie jesli chodzi o Europejskie Liczniki. A czy liczniki od a6 będą pasowały? http://moto.allegro.pl/licznik-fis-diesel-audi-a6-c5-2001-2005-igla-tdi-i1427732034.html http://moto.allegro.pl/38-audi-a6-2-5-tdi-02-r-licznik-110-080-128-001-i1403942090.html http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-licznik-duzy-fis-2-5tdi-i1412368720.html Jeśli tak to jest różnica w montażu? Trzeba chyba tylko piny w kostkach pozamieniać, prawda? Pozdrawiam Ludzie czy wy czytac nie umiecie !!!! Dokładnie z 2 strony wczesniej jest na ten temat masa INFO :gwizdanie: SZUKJAJJJJJJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 8D0 920 931 T 260 KM/H 8D0 920 932 C 260 KM/H Wszystkie z tymi numerkami, literka na koncu tak za bardzo cie nie interesuje. Ważne żeby był od DIESLA. Jest jeszcze opcja zeby wgrac na nowo wsady do licznika, i wtedy możesz brac licznik 8D0 920 XXX gdzie xxx jest numerkiem bez róznicy. Bedziesz miał problem znaleźc cos porządnego w rozsądnej cenie jesli chodzi o Europejskie Liczniki. A czy liczniki od a6 będą pasowały? http://moto.allegro.pl/licznik-fis-diesel-audi-a6-c5-2001-2005-igla-tdi-i1427732034.html http://moto.allegro.pl/38-audi-a6-2-5-tdi-02-r-licznik-110-080-128-001-i1403942090.html http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-licznik-duzy-fis-2-5tdi-i1412368720.html Jeśli tak to jest różnica w montażu? Trzeba chyba tylko piny w kostkach pozamieniać, prawda? Pozdrawiam Za dużo roboty jest z licznikami z A6. Będą błędy w pokazywaniu stanu paliwa, IMMO, plus oczywiście masa pinologii. Poczytaj dokładnie początki tego tematu a wszystko się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jutro dalszy ciąg zabawy z kontrolą żarówek. Mam nadzieję, że dzięki Ic3ek'owi wszystko pójdzie OK tym razem. Mam schemtaty i zdecydowanie różnią się one od tego co jest tu wklejone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin85 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam, mam zegary przedliftowe bez FISa, czy jesli zakupupie zegary FIS bez wkaznikow oleju i volt to beda pasowac Plug&Play? czy cos jeszcze bedzie do tego potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 P&P nie będzie ;P Zawsze trzeba ciągnąć instalację dla FISa... Wtyczka, trochę kabla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 "Mam schemtaty i zdecydowanie różnią się one od tego co jest tu wklejone." To może podzielisz się nimi na forum - od tego ono jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 "Mam schemtaty i zdecydowanie różnią się one od tego co jest tu wklejone." To może podzielisz się nimi na forum - od tego ono jest. Nie bój się :gwizdanie: Dzisiaj sprawę opanuję (mam nadzieję) i się wszystkim na forum podzielę, a jak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 "Mam schemtaty i zdecydowanie różnią się one od tego co jest tu wklejone." To może podzielisz się nimi na forum - od tego ono jest. Nie bój się :gwizdanie: Dzisiaj sprawę opanuję (mam nadzieję) i się wszystkim na forum podzielę, a jak! No i dobrze . Bo myślę, że każdemu kto się bawi w elektrykę to się może przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się