manny90 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Pany! Kontrola żarówek wyrezana Przynajmniej w połowie, bo jeszcze światła stopu nie ogarnięte. Za jakiś czas wszystko ładnie opisze i wstawię schemat. Co do stopów to nie mogę znaleźć kostki w którą muszę się wpiąć, czyli "T1e- 1-pin connector, black, left connector point, A pillar" Słupek A,lewa strona, czarna kosta 1pinowa... Gdzie to do cholery jest?
ic3ek Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Pany! Kontrola żarówek wyrezana Przynajmniej w połowie, bo jeszcze światła stopu nie ogarnięte. Za jakiś czas wszystko ładnie opisze i wstawię schemat. Co do stopów to nie mogę znaleźć kostki w którą muszę się wpiąć, czyli "T1e- 1-pin connector, black, left connector point, A pillar" Słupek A,lewa strona, czarna kosta 1pinowa... Gdzie to do cholery jest? A nie przypadkiem inaczej ??? Zle to czytasz Zarówki od stopu sa M9 / M10 a one ida do złacza "T6e - 6-pin connector, blue, left connector point, A pillar" kolor czerwono czarny specyficzna pentla tam jest !!
manny90 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 To jest już podłączone. Zobacz na schemacie gdzie wychodzi 5(+7) pin z przekaźnika.
ic3ek Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 To jest już podłączone. Zobacz na schemacie gdzie wychodzi 5(+7) pin z przekaźnika. 5 jest to wejscie stopów i jak zauwazysz dodatkowe swiatelko jest podlaczone bezposrednio pod włacznik stopu nie jest ono monitorowane przez kontrole zarówek.
manny90 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 To jest już podłączone. Zobacz na schemacie gdzie wychodzi 5(+7) pin z przekaźnika. 5 jest to wejscie stopów i jak zauwazysz dodatkowe swiatelko jest podlaczone bezposrednio pod włacznik stopu nie jest ono monitorowane przez kontrole zarówek. No właśnie o wejściu stopów mówię Wg schematu powinno być podpięte pod T1E. Za cholerę nie widzę tej czarnej kostki. Sprawdzę podpięcie pod bezpiecznik stopów, chyba powinno działać...
ic3ek Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Nie powinno byc to pociagniete od włacznika stopów. To jest własnie ta wtyczka,.
manny90 Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Sprawdzałem działanie od bezpiecznika i nie działa. Ten włącznik stopów to przy pedale znajdę? Dzisiaj już nie ogarnę, ale jutro to zweryfikuję. Wtedy dam opis prac na forum.
ic3ek Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Ta idzie to bezposrednio od wlacznika na pedale hamulca
P-U-M-A Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Widze że jest tu 96 stron lektury heh. Mam jedno ogulne pytanie czy podlączenie fisa do a4 b5 95r. Chodzi mi o spalanie i wszystkie funkcje ktore nie posiada standardowy licznik. Imobilajzer itd.
manny90 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Możesz kolego rozjaśnić swoje pytanie?
KL4K50N Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Patrick, to zapraszam do lektury tych 96 stron. By się dowiedzieć czy możesz do siebie podłączyć FIS potrzebne jest Ci pierwsze 2-3 strony tematu. Pomogę Ci trochę : TAK, możesz zamontować u siebie licznik z FIS
P-U-M-A Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 No przeczytałem dokladnie 10 pierwszych stron i trochę się dowiedziałem. Chce dodać że nie mam klimy musze dużo tych czujników kupić co do temperatury?
manny90 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Sprawdź między chłodnicą a zderzakiem, powinieneś mieć czujnik temp zewnętrznej. Jeśli nie masz zegarów z temperaturą oleju, to na 99% musisz kupić czujnik temperatury oleju. Nowy licznik będzie działał bez tego, po prostu zabraknie ci odpowiednich wskazań...
MaxsteRR Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Pany! Kontrola żarówek wyrezana Przynajmniej w połowie, bo jeszcze światła stopu nie ogarnięte. Za jakiś czas wszystko ładnie opisze i wstawię schemat. Co do stopów to nie mogę znaleźć kostki w którą muszę się wpiąć, czyli "T1e- 1-pin connector, black, left connector point, A pillar" Słupek A,lewa strona, czarna kosta 1pinowa... Gdzie to do cholery jest? A u siebie już dawno podłączyłem. A te kostki znalazłem pod tylną kanapą [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 23:09_________________________________________________Jakie modyfikacje trzeba dokonać przy montażu zegarów z cyfrowym wyświetlaczem do rocznika 98? Wystarczy, że będę miał transporder od tego licznika czy nie?
manny90 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Pany! Kontrola żarówek wyrezana Przynajmniej w połowie, bo jeszcze światła stopu nie ogarnięte. Za jakiś czas wszystko ładnie opisze i wstawię schemat. Co do stopów to nie mogę znaleźć kostki w którą muszę się wpiąć, czyli "T1e- 1-pin connector, black, left connector point, A pillar" Słupek A,lewa strona, czarna kosta 1pinowa... Gdzie to do cholery jest? A u siebie już dawno podłączyłem. A te kostki znalazłem pod tylną kanapą [br]Dopisany: 10 Luty 2011, 23:09_________________________________________________Jakie modyfikacje trzeba dokonać przy montażu zegarów z cyfrowym wyświetlaczem do rocznika 98? Wystarczy, że będę miał transporder od tego licznika czy nie? Tylną klapą, masz na myśli klapę bagażnika? Jak rezałem oświetlenie klapy coś tam było, ale nie wydaje mi się, żeby to było od stopu. Kable od świateł tylnych nie idą do klapy tylko bezpośrednio do przodu samochodu. Trochę olałem temat stopów, brak czasu.
manny90 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 O cholera Chyba byłem zaspany jeszcze Wrócę do domu to sprawdzę
P-U-M-A Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 A dało by rade zmienić na taki licznik co bym musiał zmienić chciałem dodać że mam do 7 tys obrotów na liczniku i 260zł prędkość na liczniku. http://allegro.pl/a4-b5-2-5-tdi-v6-zegar-licznik-manual-duzy-fis-i1454279576.html
KL4K50N Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Obroty wskazywane będą inne niż realne. Pozostaje Ci jeszcze przekodować z TDI na Benzyne. To jest licznik poliftowy, czyli kostki 3x32, u CIebie jest 2x26... Musisz zrobić przekładkę pinów, dołożyć jeszcze kostki... Ale wszystko masz tutaj w temacie, zacznij czytać go od początku. PS1 : Musisz pociągnąć kabelek oraz kupić czujnik temp. oleju, poniewaz na FIS będzie non stop Cię komunikowało błedem PS2: Jak już się zdecydujesz to ja bym jednak poszukał licznika z Benzyny
HaVoK Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 No dobrze, troche poczytałem, ale widzę że większość kombinuje z autami przed I FLem. A mnie interesuje czy bedzie duzym problemem założenie FISu do auta z 1998 roku, gdzie o ile się nie mylę immo jest w liczniku. Pewnie jest to możliwe ale co trzeba zrobić żeby nie pokazywało żadnego błędu, no i żeby auto odpalało Bo stan licznika można chyba bez problemu zmienić przy pomocy programu. (nie pamietam nazwy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się