vauxhall95 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem
MaxsteRR Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem Przypomniało mi się, że było coś o kontrolce air bag'u w przedliftach w tym temacie... Tylko teraz która to była strona...
manny90 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Wyjmij żarówkę Chyba diode !!!!! A jak rozłaczysz to możesz uwalic licznik. heh kolego moze nie aktywowales >?? sorki nie adaptowales licznika Wgl taka adaptacja jest konieczna, czy nie? Nie robiłem adaptacji, a mimo to zakodowałem immo i odpaliłem a nic takiego nie robilem[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 14:51_________________________________________________Troche lipa z ta poducha,bo razi oko Próbowałeś kasować błędy? Adaptacja nie jest zadna potrzebna , wystarczy ze zakodujesz poprawnie immo i musi wszystko smigac . Po drugim lifcie diody podświetlają licznik? Zwracam honor U mnie w 96r. wszystko na żarówkach...
MaxsteRR Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem Problem z kontrolką Air Bag'u pojawiał się po zamontowaniu zegarów z benzyny do diesla i odwrotnie własnie w przedliftach... Był przypadek kiedy brakowało masy w niebieskiej kostce
pawlopwl Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 e spokojnie mam immo poza zegarami,kontrolka poduch nie bangla bledy kasowalem Problem z kontrolką Air Bag'u pojawiał się po zamontowaniu zegarów z benzyny do diesla i odwrotnie własnie w przedliftach... Był przypadek kiedy brakowało masy w niebieskiej kostce Ja zakładałem do diesela licznik z benzyny w przedlifcie, żadnych problemów z poduchą nie było....
MaxsteRR Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Ja zakładałem do diesela licznik z benzyny w przedlifcie, żadnych problemów z poduchą nie było.... No to Tobie się udało Bo to zależy jeszcze jaką wersję licznika miałeś wcześniej... Jak zmieniałeś z VDO na VDO to ok
michu1002 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 koledzy załozyłem licznik na białym podswietleniu do 1997r. i mam teraz problem bo mam silnik 1.8 ADR bez turbo wszystko orginalne i jak podłanczam czujnik spalania pod wskazane miejsce we wcześnijszych kartach tego postu nic sie niedzieje, Czy informacja o spalaniu jest w benzynie w innym miejscu niż w dieslu? Bo wszystkie informacje wcześniejsze tyczyły się diesla.
Inkognito Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 kolego mam pytanie zrobiłeś wszystko tak jak chciałeś z tym licznikiem?? doszedłeś do ładu z wszystkim??
tymonA4 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 ja mam problem z obrotami zamiast 800 jest 400 po za tym na funkcji kanadyjskiej piunka po otwarciu drzwi ale tylko od strony kierowcy
MaxsteRR Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 A ja w końcu ogarnąłem licznik po 2000
Gwerty Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 super robota, a powiedz mi jakiej firmy to licznik vdo? musiałes ciągnąc kabel z ecu od spalania?
MaxsteRR Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Licznik VDO Kabel spalania ciągnąłem już dawno Fabrycznie nie miałem FIS'a, później założyłem z mojego rocznika, a teraz z białym podświetleniem
manny90 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Licznik VDO Kabel spalania ciągnąłem już dawno Fabrycznie nie miałem FIS'a, później założyłem z mojego rocznika, a teraz z białym podświetleniem Opisz kolego, na jakie problemy dokładnie się nadziałeś i jak je rozwiązałeś. Podobnie jak ty na początku fisa nie miałem, teraz mam ze swojego rocznika, a chciałbym z białym podświetleniem
vauxhall95 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 najlepiej niech sie wypowiedza ci co zakladali do przedlifta do 97 licznik po lifcie.Bo z 98 na 00 poza immo to pestka do zrobienia.Problem pojawia sie w przedliftach
MaxsteRR Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 z 98 na 00 poza immo to pestka do zrobienia. Dla mnie immo to był pikuś 3 minuty zajęło mi zakodowanie i odpalenie auta W sumie to nie było żadnego problemu z przełożeniem liczników, i tak samo będzie w przedliftach. Jedynie co to kostki będą inne potrzebne a to też nie problem No i wlutować się lub zasłonić kontrolkę immo.
Sqizzy Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Wiecie dokładnie kiedy immo zaczął być w liczniku. Mam A4 z 98 roku i kupiłem zegary z FIS'em z września 1997 i tak się zastanawiam czy w tych zegarach z 97' immo jest
tymonA4 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 nie wiadomo a jesli masz cyfry na zegarku to w liczniku go nie ma
MaxsteRR Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 jesli masz cyfry na zegarku to w liczniku go nie ma Własnie jeśli cyfry są na zegarku to immo jest w zegarach
tymonA4 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 czyli zegar po mini lifcie immo jest w zegarach :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się