Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tego juz Ci dokladnie nie wytlumacze. Bo tym sie nie zajmowalem. Wiem ze koledzy z forum posiadaja takie wsady do licznikow. Chyba nawet w tym temacie bylo to poruszane. A co do kodowania to powiem szczerze ze ten temat przeczytalem dwa razy caly ale takiego problemu to tutaj nie pamietam :no: Ale z zegarami laczysz sie bez problemu? Czy jakies bledy sa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bez żadnych problemów się łączę, loguje, nawet po zalogowaniu nie chce się zmienić kodowanie. Zaraz skoczę jeszcze raz spróbować zmienić kodowanie, ale nie sądzę, żeby poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powinno.Bo zmienialem w nim z 6cyl na 4 cyl do swojego.

No co Ty gadasz? To co jest do cholery... Ide do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shit happens... ST6000, vcds nie dały rady... Vagcomem poszło :shocked: zaraz fotki wrzucę do mojego tematu z autem, vaux, odbierz PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dziwne dla mnie było, że ST wypluł tylko jedna dostępną mape kodowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego kodowania nie robilem akurat u siebie. Bo jak elektryk kodowal immo to od razu zrobil te kodowanie. Reszte juz sam robilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

i ja se wsadzilem do padliny mojej takie cos jak fis :kox:

jak wczesniej pisalem jest od a6 z roku 2002.

kodowanie dalem takie jakie mialem w pol fisie(00040)

moze mi ktos wytlumaczyc co to za kodowanie?

czytalem kilka razy watek z kodowaniem,jak i ten o tym fisie i nic mi sie to lba nie trzyma co mam jeszcze zrobic aby to dopracowac.

otoz w moim przypadku po podlaczeniu manetki i nic wiecej wszystko dziala,olej,volty,spalanie,ale jeszcze musze dokonczyc dzielo co zrobic z tymi komunikatami zoltymi,zarowki(wieksza i mniejsza w szczekach od hamolcow,immo mi miga(jesli chodzi o pin to jakby mi ktos pomogl z odczytaniem go z mojego zgranego wsadu to bym mu buziaka wyslal...)i jeszcze odwrotnosc wskazywania paliwa(ale to juz jak gdzies znajde w pl ten plywak od a6 lub passata).

oswietlenie juz takie bylo(blu)i troche mnie razi zwlaszcza wieczorem,wiem ze w elektronicznych sprzedaja takie koszulki matowiejace swiatlo i chyba bede musial se kupic bo oslepne.

a tak to dziekuje kolegom za pomoc,mimo ze bezposrednio nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytania,jednak czytajac ze zrozumieniem wiele jest napisane,

jeszcze ogarne te zolte wskazania...

20110623039.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zolte kontrolki to niestety trzy kableki od kostki fisa trzeba podpiac do masy (14,15,16 w szarej kostce). Do immo bedzie potrzebny program zeby to zrobic. Gdzies w tym temacie byl podany jaki. Bo juz dobrze nie pamietam.

Oswietlenie rzeczywiscie razi :) Chyba raczej wole oryginalne biale. Z czerwonym kompunuje sie super.

A te kodowanie to tak jakby skad pochodzi samochod (czyli pokazywane mile czy kilometry), jaki jest silnik(co ma wplyw na obroty pokazywane w zegarach) i cos tam jeszcze bylo ale nie pamietam :confused4:[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 21:44_________________________________________________Aha, i sprawdz czy sa bledy poduszek bo widze ze kontrolka tez Ci sie pali od airbaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie jest podane w dziale VAG jeśli dobrze pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy manetka fisa jest rozbieralna chodzi mi o wajche i przyciski Gora dol reset

bo mi gora nie dziala heh juz sprawdzilem kable itp i ok wiec ... wrrr

up.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to jakoś jest złożone, to musi dać się rozłożyć. Ściągaj kiere, manetka na stół i wszystko jasne. Na 100% się rozbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno sie rozbiera. Ktos juz nawet wspominal w tym temacie ze dolozyl mikrostyki do zwyklej manetki i dzieki temu zrobil manetke do fisa. Ale rozebrac to jedno a naprawic to inne. Jesli ori mikrostyk jest do wymiany to ciekawe czy kupi taki oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłem licznik 98 z fis na 99-2001 Fis na starym mi działała mała NAVI a na nowym juz nie chce jekieś kodowanie trzeba wprowadzić czy jak jeśli tak to jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zmienisz kodowanie licznika

??xxx

+16 - Navigation aktiv / Navigation active

jakie masz teraz kodowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...