2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pacjent to jedno z dwoch rs4 ktore posiada nasz klient. Od dawna znane auto na warszawskiej scenie streetracingowej . Po wielu rozmowach wkoncu wybralismy setup ktory powinien spelniac wszystkie oczekiwania Jacka. Zalozeniem bylo aby autem dalo sie przemieszczac na codzien po miescie oraz setup ktorego nikt w Pl nie robil gdyz ostatnio jakas moda na montaz k04 z rs6 . Oto specyfikacja : 1. Audi rs4 2001r silnik AZR 2. Hamulce przod rs6 plus 3. Hamulce tyl oem 4. Zawieszenie gwint bilstein pss9 5. 2 x blow off forge 6. Oil catch tank forge 7. Wszystkie przewody powymieniane na samco 8. Pompa bosch 044 9. Wtryski siemens 630 cc thx SID 10.Vems engine management system 11.Usuniety system sai 12.Dolot custom + hks filtry 13.Wydech seria + wyciecie srodkowego tlumika 14.Wloty w masce 15.Intercooler fmic 16.Turbosprezarki garret gt25R eliminator 17.Sprzeglo - tarcza spec + docisk wlasnej konstrukcji wykonany przez Radzikowskiego 18.Podkladki pod kolektor ssacy 19.Malowanie proszkowe dekli + pelen serwis ASO Auto w trakcie budowy do zakonczenia projektu z racji dlugch termiow kilku czesci z Aso bedzie trwal ok 4 tyg. Z gory uprzedzam ze zestaw turbin ktore mozna zamowic w niektórych sklepach w usa oczywiscie wedle zapewnien ze sa bolt on .... oczywiscie nie sa . Jak niepasujace przewody to westgate wychodzacy albo w rozrusznik albo w kolektor wydechowy. Trzeba wyspawac nowe doloty oraz przerobic tysiac innych pierdolek. Jedyne co pasuje to splyw oleju. Ponizej kilka fotek robionych telefonem . Zalozeniem jest aby byla 5 z przodu, mam nadzieje ze spelnimy oczekiwania. Wiecej zdjec w przyszlym tygodniu obecnie dopadlo mnie jakis wstretne chorobsko
ktokolwiek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Wow, jak fajowo to wygląda..;-) Ciekawe jak na tych turbinach będzie szedł i myśle że 5 spokojnie z przodu będzie. Ciekawe też jak to na codzień będzie jeździło, heh. Rozumiem że głowice seryjne zostają? PS. Ciekawe jak Sid zrobi swoje auto które sie będzie lepiej odpychać..:-)
2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Glowice z rs4 spokojnie dadza rade natomiast co do auta Andrzeja to nie wiem dlaczego uwazasz ze bedzie sie lepiej odpychac
ktokolwiek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Tak sobie tylko głośno myśle :gwizdanie:
SID Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 głowice moje zrobiłem na wzór RS4 wieć w silniku Rs4 nie trzeba nic dodawać tylko zakucie by się przydało, przebieg nie młody już, właściciel pewnie i mocną noge ma za 2 tyg. podjade zobaczyć jak prace idą
A3 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No prosze, prosze auto kolegi od emnie z Ursusa :) a miała być seria z wydechem Jacek powodzeniach w modach i do zobaczenia na spocie Ja bym chętnie ustawił na kresce Eske SID'a i RS'a Jacka PS. Faktycznie RS na męskich turbinach...Adaś wiesz o czym mówie :wink4:
2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Michal dodaj do tego co startowalismy z 60 koni
A3 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No RS którym ostanio jechaliśmy wyrywał masakrycznie z procedury, dodając tak jak mówisz co najmniej 60KM i do tego komputer SA także z procedurą zapowiada się ciekawie :naughty:
2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Rozbierania ciag dalszy i ciagle czym mnie te auta zaskakuja. Otoz auto po ktoryms z serwisow ktory opiekowal sie wczesniej tym autem najprawdopodobniej przy 152 tys km dostalo w prezencie swiece z s4 czyli pfr6q zamiast pfr7q. Gratulujemy firmie D..... za madre posuniecie . Tylko z czystej ciekawosci tam dzisiaj zajrzalem gdyz sciagalem dekle. Plan na dzisiaj to wykonanie podkladek pod kolektor ssacy oraz pomalowanie kolektora , dekli itd. W pn biore sie za przerabianie oryginalnej przepustnicy oraz montaz turbin na gotowo. Rownierz w pn odbieram docisk i skladam do kupy skrzynie. Standardowo ciekla dodatkowa pompa wody i to bardzo. Podejrzewam ze byla ona takrze przyczyna spalenia sprzegla bo glikol wesolo plynal po sprzegle. A tu juz w kolejce czeka tez biturbo tylko troszke inne
A3 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Sk'y GTR widze że to R33 co tam macie zamiar namodzić w nim?? RB26DETT ma ogromny potencjał, kolega Dino to udowodnił, wiesz o kim mówię Sk'y legenda tak samo jak RS4...B5 oczywiście... Powracając do tematu RS'a powiedz czy IC u Jacka będzie taki sam jak ten którym lataliśmy ostanio?? bo wygląda mi na taki sam
2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Tak ten sam ...... ostatniow upaly mial w dolocie 41 st wiec nie widze potrzeby zmiany w razie czego czeka juz piekny rdzen nissensa . Sky dokladnie taki jak mowisz rb26 + hks wydech + 2 x hks ball bearing turbo + apexi power fc ale to juz inna histroria pozdro
aw69 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Standardowo ciekla dodatkowa pompa wody i to bardzo. Podejrzewam ze byla ona takrze przyczyna spalenia sprzegla bo glikol wesolo plynal po sprzegle. Dzis wlasnie u siebie zmienialem same króćce od pompy dodatkowej wody (moje stare jakies byly potruchlale skrobaly sie jak papier) tez ciekla jak cholera.....Ale co ciekawsze upiekłem dzis 2 pieczenie na jednym ogniu, znalazlem w koncu nieszczelnosc (krociec-trójnik gumowy od kolektora ssąceg do odmy był pękniety i zaworek zwrotny juz słabo trzymał. A tak wogole to dzięki Adam za podpowiedz z tym patentem na dodatkową poduszke pod skrzynie na dniach to wystrugam
2fast4you Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 ju welkom dziala za***iście. pozegnalismy dzisiaj system dopalania spalin oraz zaczelismy myslec nad dolotem. Spokojnie ten silicon nie splonie
ktokolwiek Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Hehe, im więcej silikonu tym lepiej..:-) Przecież to wszystko ori pęka i się pali. Ciekawe czemu Audi od początku nie powstawiało tego.
2fast4you Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Calosc prac mimo mojej choroby przebiega terminowo. Piatek zakonczyl sie planowo finalnym montazem i podlaczeniem turbosprezarek. Juz siedza i nic ich nie zdejmie . Mielismy duze problemy z wezami do westgate prawej turbiny gdyz amerykanie nie wiem czego uzywaja ale on stykal sie prawie z kolektorem ( moze maja jakis material z nasa) , oraz z zasilaniem olejowym turbin gdyz nie wiedzac czemu w rs4 wymyslili system uszczelniania na oring a nie jak w s4 sroba a turbiny byly dedykowane wlasnie do s4. Musielismy przerobic zasilanie po Pl czyli wziac spawarke i samemu cos wymyslec. Wiecej lepszej jakosci fotek w pn oraz dalszy opis
A3 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Nawet szybko Wam idzie we wtorek podjade to będę widział RS'ka na żywo [br]Dopisany: 28 Sierpień 2009, 22:01_________________________________________________No dziś odwiedziłem Adasia i RS'a Jacka silnik już złożony i pewnie na dniach zostanie zamontowany w budzie prace idą naprawde sprawnie. Sprężarki na żywo robią jeszcze większe wrażenie niż na fotkach są naprawde nie małe Coś mi się wydaje że to nie będzie 5 z przodu ale co najmniej dwie cyfry 5 z przodu hehe :naughty: ale poczekamy na strojenie
2fast4you Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzisiaj mialem nie pracowac ale ze to fajne auto to postanowilismy ze cos podlubiemy. Oto kolejna partia fotek. Na pierwszy rzut oka poduszki byly cale ale rozkrecilem je i ... odebralem z lakierni dekle i kolektor oraz przyszly grat z kulczykolandii ... Marcin wzial sie za wykonanie podkladek pod kolektor ssacy. Dokladna kopia vasta tylko ze 2 cm materialu Ja natomiast ubieralem glowice w dekle oraz wymienilem dodatkowa pompe wody , nowe swiece itd przymiarka podkladek ... jakby stad byly W poniedzialek bedzie sprzeglo oraz robimy doloty do turbin.
GRazny Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 ech... taki ładny projekt a taki g..... aparat czekam z niecierpliwością na kolejne fotki...
2fast4you Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2009 nokia 8800 luna nie taki gowniany kosztowal z 1300 zl . Nie bede bral lustrzanki do pracy bo mi jej szkoda w pn bede mial jakas malpke to beda lepsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się