A3 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Atmosfera faktycznie jest spoko i wyluzowana a piękna biała Papuga umila dodatkowo czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No Adam leci z robota czekamy na finał z pompa szampana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Auto juz na kolach ze skreconym zawieszeiem oraz ulozona wiazka. . Przepustnica juz prawie skonczona. Zostal front i dopieszczenie . Kolejna partia fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 kurcze ze to wszystko tam sie zmiesciło :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 U ciebie szybciutko wszystko sie idzie u nas tez jdzie jakos niestety znowu rajd orlenu i trzeba przełozyc koniec projektu.A czy srednice w pompie przewodów dadza rade??? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Takie jest wyjscie z pompy . Wszystko okaze sie przy strojeniu . W ostatniej rs4 wystarczylo ale tam mniej koni jest. Zakladam poprowadzenie nowych przewodow ale poki co sprobujemy na seryjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Fajnie wyglądają te doloty, stoją jak kobry :> Tyle, że podczas jazdy w deszczy będą naciągać wodę z nadkoli. Przerabiałem problem stożka blisko nadkola. Musiałem wyrezać osłony, aby stożek nie zaciągał z nadkola. Tu dodatkowo nadkole jest wentylowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 U ciebie szybciutko wszystko sie idzie u nas tez jdzie jakos niestety znowu rajd orlenu i trzeba przełozyc koniec projektu.A czy srednice w pompie przewodów dadza rade??? :gwizdanie: Sid sie zalamie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek pm-motorsport 0 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Mysle ze przezyje dla niego najwazniejszy jest wynik i dobry ładny wykresik i jak autko bedzie popylac a na to juz niedługo przyjdzie pora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 projekcik mega kasiasty i przemyślony widze na placu subarynki GT WRX STI coś dla mnie powodzenia w modach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Przepustnica skonczona, powstala ona z przepustnicy z bmw 540 oraz nissana 200sx s14. W masce pojawily sie wloty. Tym razem wzorowalismy sie na wlotach znalezionych w jednym z aut zza wielkiej wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 małe te doloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 mowisz o dolotach czy wlotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiniak 0 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 w Polsce to jzu tak jest, ze jak nie ma wielkiej dziury w dolocie, wlocie czy wydechu to za malo i c**j! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 mowisz o dolotach czy wlotach ? o dolotach.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 male ? w tej chwili nie wiem co mam napisac , zamurowało mnie . Krotkie doloty srednicy 2x 76 mm upchany jak sie da ze zrobionymi nawiewami prawie bezposrednio a ty mowisz ze maly ? WTF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Srednica spokojnie wystarczy na te 550+ bez przesady. Za to ja bym zlikwidował to smigło "na czole" silnika i założył wentylatory elektryczne. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysins 0 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 jaka cisza tu nastała ... :gwizdanie: Jak idą prace, kiedy wykresik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2fast4you 0 Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Katalizatory jednak musza zrobic out. Auto bardzo pieknie zareagowalo z przejscia z 0,9 na 1,2 z 387 koni na 440 natomiast pozniej juz katy skutecznie nam posuly humor . Wiec zabieramy sie do ich wyciecia. POzdrowienie dla Gula i vtg, dla Brt za " doj*b mu zaplonu " i macplowi " doj**alem " .... brt " malo " W piatek ciag dalszy walki. Ponizej 2 wyrwane z reki wykresy tylko informacyjnie bo docelowo jeszcze sie on pozmienia. 500 koni do zrobienia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Ale fajnie trzyma to doładowanie. Wykresy tez mile dla oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się