Michal871 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam. Mam problem z moja a4 pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? ? posiadam audi a4 2.5 tdi v6 dzieki za info
Gość radekk2000 Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Pewnie pompa vp44 siadła.Do regeneracji!
tx-didi Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Witam. Mam problem z moja a4 pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? ? posiadam audi a4 2.5 tdi v6 dzieki za info Spalone swiece zarowe na pewno nie zgasza Ci silnika podczas jazdy... moze i sa spalone, lecz nawet na spalonych silnik powinien sie uruchomic (zwlaszcza,ze do jakis mrozow to jeszcze troche czasu zostalo) - niestety kolega radekk2000 prawdopodobnie ma racje i pompa bedzie do regeneracji (wyglada na padnieta elektronike). Biorac pod uwage ze to 98 r i pewnie przebieg tez konkretny - niewykluczone ze cala pompe bedzie trzeba zrobic. Lepiej zebys sie przygotowal na wiekszy wydatek....
rav Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 ...mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe... Skoro mechanik uznał że silnik zgasł podczas jazdy i nie odpala z powodu spalonych świec to czym prędzej zabieraj auto od tego mechanika. Świece żarowe podczas jazdy nie są wykorzystywane przez silnik, a jedynie podczas uruchamiamia silnika gdy temperatura otoczenia spada poniżej (chyba) 5 oC
Sajper Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? ? To jest Mongolski wróżbita a nie mechanik
mlodyy Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 dokladnie jak koledzy pisza zabieraj fure od tego znachora i powiedz mu zeby zaja sie koszeniem trafy a nie mechanika bo ma dosyc duze braki
simon__75 Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 Witam. Mam problem z moja a4 pod czas jazdy zgasl silnik... przy czym bylo duze szarpniecie i gdy sie zatrzymalem silnik juz nie chcial odpalic mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? ? posiadam audi a4 2.5 tdi v6 dzieki za info u mnie podobnie bylo z moją A6 C5 2,5 TDI V6 AFB.... tyle ze u mnie motor nie zgasnął...bylo duze szarpniecie silnik stracil moc...gdy sie zatrzymalem strasznie walilo w jednej glowicy. Jak si epotem okazalo rozsypoaly sie walki (przekladnie zebate) w jedej glowicy.... zrobilem i pogonilem dziadostwo! Caly moj watek na AKP jest z dokladnymi zdjeciami i kontaktami do firm ktore moga cos pomoc w doborze walkow... PS.: wpolczuje - chodzi mi o koszta
Flyer Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 Nawet przy spalonych swiecach auto normalnie odpali. Przyczyny moga byc rozne, to raczej nie jest objaw padniecia VP44, a np. awaria rozrzadu.
iwadrian Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Najpierw podłącz vaga i sprawdź czy błędów nie wywaliło.Możliwe,że rozrząd przeskoczył.
aju51 Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 Więcej jak pewne posypał się rozrząd - grubszy wydatek się szkuje około 4.000zł
grippen Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 aju nie gadaj głupst nie jest jeszcze ustalone co ale to co pisze sz to jest w najgorszym przypadku, ja stawiam na pompe . Michał i co wyszło podpinałeś Vaga
mily Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 mechanik stwierdzil ze sa spalone wszystkie swiece zarowe. Czy moze to powodowac ze silnik nie chce odpalic? ? To jest Mongolski wróżbita a nie mechanik Koledzy przecież w Audi diesel pracuje jak benzynka, każdemu może się pomylić, a zwłaszcza mechanikowi A z tymi żarowymi to kolega pewnie dorzucił, diagnoza pewnie brzmiała "spalone świece") Przy spalonych świecach kolego, moja niunia 1,9TDI odpaliła w -10, tylko strasznie kopciła. I nie musiałem jej jakoś szczególnie przygotowywać (bez dodawania gazu i bez jakiegoś dłuższego kręcenia, w sumie odpaliła normalnie, gdyby nie kopciła to bym się wogóle nie zorientował że są spalone).
Sztomel Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 na początek sprawdziłbym czy sterownik silnika ma zasilanie po przekręceniu stacyjki - informuje o tym mignięcie kontrolki świec żarowych po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję ON - jeśli nie mignie to trzeba się przyjrzeć przekaźnikowi - u mnie w Golfie jest to przekaźnik o nr 109 ale w A4 chyba ma inne oznaczenie - to bardzo częsta przyczyna gaśnięcia TDI w trakcie jazdy jak również problemy z odpaleniem silnika.
Michal871 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Opublikowano 15 Września 2009 aju nie gadaj głupst nie jest jeszcze ustalone co ale to co pisze sz to jest w najgorszym przypadku, ja stawiam na pompe . Michał i co wyszło podpinałeś Vaga prawdopodobnie cos z pompa... po podpieciu pod Vaga wykazalo blad n146 cos z nastawnikiem dawki;/ jutro jade do pompiarza zobaczymy co powie... dodam jeszcze ze wymienilem juz caly rozrzad i nic;/
simon__75 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 sterownik VP44 moim zdaniem Moze nie tyle sam sterownik co nastawnik mieszczący sie w VP44.... wiadomo ze wlasnie on moze czynic z autkiem "cuda" :/ - te negatywne- :mysli:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się