szopenek Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Bartek jako znawca w temacie ma do Ciebie prośbę o postawienie diagnozy mojego Multitronica. Objawy szarpanie przy wolnym ruszaniu, gdy dodam więcej gazu nie szarpie. Ostatnio pojawił się dodatkowy problem przy rozgrzaniu skrzyni/silnika do pewnej temp. sam zmienia mi tryb na Sport. Po pewnym czasie zmienia z powrotem na Drive. Olej w skrzyni zmieniałem przy 200 tys teraz mam 237tys. Po podłączeniu VAGa pokazuje mi błąd 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal szczegóły poniżej : Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Part No SW: 8E0 910 155 C HW: 01J 927 156 HN Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Revision: 00000004 Serial number: 00000000877665 Coding: 0000001 Shop #: WSC 75221 150 03678 VCID: 254AF3CAD3BB1034 1 Fault Found 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal P1793 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1504 /min RPM: 1504 /min RPM: 670 /min (no units): 6.0 Torque: 122.0 Nm Temperature: 42.0°C T.B. Angle: 25.2° Bin. Bits: 1010 0 0 Jeżeli potrzebujesz więcej informacji napisz, co uda mi się znaleźć to wyślę . Z góry dzięki za pomoc !
Bart-S Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 To wcześniejsze szarpanie - trudno powiedzieć (musiałbym się przejechać i obejrzeć bloki). To co masz teraz - moim zdaniem to sterownik skrzyni.
Robertos Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Bart-S,mam małe pytanko...Czy jazda na dużych kółkach zle wpływa na multitronica? Chodzi o obciążenie itd,itp.
Bart-S Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 U siebie mam 19" - od dwóch lat... Nic się nie dzieje.
uris Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Od 3lat 18" i wszystko w porzadku :-) Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Robertos Opublikowano 14 Lipca 2012 Opublikowano 14 Lipca 2012 Wielkie dzięki.Planuję właśnie wymianę oleju w moim b7,Bart-s jesteś z północy? może polecisz jakiś zakład?
Bart-S Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Wielkie dzięki.Planuję właśnie wymianę oleju w moim b7,Bart-s jesteś z północy? może polecisz jakiś zakład? Napisz na pw skąd klikasz.
CiNOpl Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam Mam trochę głupie pytanie ale chciałbym wiedzieć czy można zmieniać bieg z D na S w czasie jazdy ? Koleś od którego kupiłem samochód mówił żeby nie zmieniać w czasie jazdy
carpa84 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Oczywiście że można bez problemu i można też zmienić na ręczną zmianę biegów podczas jazdy.
uris Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Potwierdzam , możesz sobie zmieniać jak chcesz nic się nie popsuje podstawowe zasady użytkowania multi.... były już opisywane . pozdro.
Fr0styyy. Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Bartku, jest możliwe dołożenie "S" do multi z 2001r, czy tylko w późniejszych modelach się da? Jak skrzynia zachowuje się między D a S?
uris Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ja mam wgrany soft i na FIS wyświetla mi się S ( sport ) ale Bartek pisał że nie za bardzo da się przerobić mechanicznie ewentualnie duże koszta .
Bart-S Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Ja mam wgrany soft i na FIS wyświetla mi się S ( sport ) ale Bartek pisał że nie za bardzo da się przerobić mechanicznie ewentualnie duże koszta . W zasadzie trzeba założyć skrzynię po modyfikacji - modyfikacja przekładni nie obsługującej S jest nieopłacalna (wymagane komponenty są zbyt drogie).
smoku666 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 WitamMam trochę głupie pytanie ale chciałbym wiedzieć czy można zmieniać bieg z D na S w czasie jazdy ? Koleś od którego kupiłem samochód mówił żeby nie zmieniać w czasie jazdy oczywiście że można.
xbladyx Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 witam od pewnego czasu skrzynia zaczeła mi szarpać przy ruszaniu, na zimnym troszke a na ciepłym tak do 10 km/h jak dodam gazu to lekkie mało wyczuwalne szarpnięcie a podczas jazdy przy niskich prędkościach do 40km takie szrabotanie a póżniej nic ładnie pięknie moze to być wina dwumasu ??? bo podczas palenia ostanio sie odezcał zatrzesło mi budą :/ olej był wymieniany jakieś 40/50 tyś + sterownik i jakiś tam remoncik nie wiem co myśleć vag mi sie nie łączy z skrzynia :/
arek776 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czy ktoś może coś szerzej napisać o skrzyni LLA? to od B8. Mam na oku kupno i jest taka skrzynia. Bart-S może pomożesz i poradzisz żebym nie wdepnął. Wydawało mi się, że w B7 już były multi 7 biegowe, a w B8 tym bardziej. A tutaj mam napisane od rzeczoznawcy z niemiec że jest 6 biegowa. A z VIN wynika że to skrzynia LLA. pozdr. Arek
Bart-S Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Czy ktoś może coś szerzej napisać o skrzyni LLA? to od B8. Mam na oku kupno i jest taka skrzynia. Bart-S może pomożesz i poradzisz żebym nie wdepnął. Wydawało mi się, że w B7 już były multi 7 biegowe, a w B8 tym bardziej. A tutaj mam napisane od rzeczoznawcy z niemiec że jest 6 biegowa. A z VIN wynika że to skrzynia LLA. pozdr. Arek LLA to Multitronic - poproś Niemca aby wlazł do auta i sprawdził ile rzeczywiście biegów pokazuje FIS. witam od pewnego czasu skrzynia zaczeła mi szarpać przy ruszaniu, na zimnym troszke a na ciepłym tak do 10 km/h jak dodam gazu to lekkie mało wyczuwalne szarpnięcie a podczas jazdy przy niskich prędkościach do 40km takie szrabotanie a póżniej nic ładnie pięknie moze to być wina dwumasu ??? bo podczas palenia ostanio sie odezcał zatrzesło mi budą :/ olej był wymieniany jakieś 40/50 tyś + sterownik i jakiś tam remoncik nie wiem co myśleć vag mi sie nie łączy z skrzynia :/ Zacznij od podłączenia nowszej wersji VAG/VCDS. To może być dwumas ale równie dobrze nie musi - tak czy siak, skoro słychać mechaniczną usterkę to i tak trzeba wyciągnąć skrzynkę (wtedy się okaże).
xbladyx Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 witam od pewnego czasu skrzynia zaczeła mi szarpać przy ruszaniu, na zimnym troszke a na ciepłym tak do 10 km/h jak dodam gazu to lekkie mało wyczuwalne szarpnięcie a podczas jazdy przy niskich prędkościach do 40km takie szrabotanie a póżniej nic ładnie pięknie moze to być wina dwumasu ??? bo podczas palenia ostanio sie odezcał zatrzesło mi budą :/ olej był wymieniany jakieś 40/50 tyś + sterownik i jakiś tam remoncik nie wiem co myśleć vag mi sie nie łączy z skrzynia :/ Zacznij od podłączenia nowszej wersji VAG/VCDS. To może być dwumas ale równie dobrze nie musi - tak czy siak, skoro słychać mechaniczną usterkę to i tak trzeba wyciągnąć skrzynkę (wtedy się okaże) Chetnie bym sie umówił z toba na diagnoze ale mam za daleko :/ a niechce oddawac auta do macherów co nie kumają multi i teraz gnybanie, okolice krakowa katowic by bardziej odpowiadały, i powiedz mi Bartku duzo to roboty zeby zwalic multi i zobaczyć ten dwumas bo jakies pojecie mam ale multi nigdy nie robilem czy jakies ściągacze specjalistyczne klucze itp do tego są potrzebne ???
Fr0styyy. Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 A mi coś skrzynia jakby "ciężej" zaczęła chodzić ostatnio, może przez ten spadek temperatur, bo jak się rozgrzeje to już nie ma problemu
Bart-S Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 witam od pewnego czasu skrzynia zaczeła mi szarpać przy ruszaniu, na zimnym troszke a na ciepłym tak do 10 km/h jak dodam gazu to lekkie mało wyczuwalne szarpnięcie a podczas jazdy przy niskich prędkościach do 40km takie szrabotanie a póżniej nic ładnie pięknie moze to być wina dwumasu ??? bo podczas palenia ostanio sie odezcał zatrzesło mi budą :/ olej był wymieniany jakieś 40/50 tyś + sterownik i jakiś tam remoncik nie wiem co myśleć vag mi sie nie łączy z skrzynia :/ Zacznij od podłączenia nowszej wersji VAG/VCDS. To może być dwumas ale równie dobrze nie musi - tak czy siak, skoro słychać mechaniczną usterkę to i tak trzeba wyciągnąć skrzynkę (wtedy się okaże)[/Quote]Chetnie bym sie umówił z toba na diagnoze ale mam za daleko :/ a niechce oddawac auta do macherów co nie kumają multi i teraz gnybanie, okolice krakowa katowic by bardziej odpowiadały, i powiedz mi Bartku duzo to roboty zeby zwalic multi i zobaczyć ten dwumas bo jakies pojecie mam ale multi nigdy nie robilem czy jakies ściągacze specjalistyczne klucze itp do tego są potrzebne ??? Skrzynię wyciąga się tak jak każdą inną - jedyna różnica przy automacie to dodatkowy układ chłodzenia oleju podłączony do chłodnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się