H4mm3R Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 A4 B6 w oryginale ma zamontowany rozmiar opon 235/45R17, mam do dyspozycji 2 komplety zimówek z tym że jeden 225/45R17 (mniejsza średnica zewnetrzna koła niż nominał) i 225/50R17 (większa średnica) jak myślicie czy będzie to mialo jakieś znaczenie dla skrzyni multi ? Jak bym miał manula to bym sobie głowy nie zawracał... W tym przypadku postąp tak samo...
Zimny75 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 A4 B6 w oryginale ma zamontowany rozmiar opon 235/45R17, mam do dyspozycji 2 komplety zimówek z tym że jeden 225/45R17 (mniejsza średnica zewnetrzna koła niż nominał) i 225/50R17 (większa średnica) jak myślicie czy będzie to mialo jakieś znaczenie dla skrzyni multi ? Jak bym miał manula to bym sobie głowy nie zawracał... W tym przypadku postąp tak samo... Inna średnica koła nie wpłynie na reakcje skrzyni, nie będzie zmieniać biegów w innym zakresie obrotów ?
Fr0styyy. Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Nie, poza tym, że tutaj nie ma biegów
H4mm3R Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 A4 B6 w oryginale ma zamontowany rozmiar opon 235/45R17, mam do dyspozycji 2 komplety zimówek z tym że jeden 225/45R17 (mniejsza średnica zewnetrzna koła niż nominał) i 225/50R17 (większa średnica) jak myślicie czy będzie to mialo jakieś znaczenie dla skrzyni multi ? Jak bym miał manula to bym sobie głowy nie zawracał... W tym przypadku postąp tak samo... Inna średnica koła nie wpłynie na reakcje skrzyni, nie będzie zmieniać biegów w innym zakresie obrotów ? Multitronic to jest skrzynia bezstopniowa, tu niema biegów i średnica koła też nie ma wpływu.
Zimny75 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 A4 B6 w oryginale ma zamontowany rozmiar opon 235/45R17, mam do dyspozycji 2 komplety zimówek z tym że jeden 225/45R17 (mniejsza średnica zewnetrzna koła niż nominał) i 225/50R17 (większa średnica) jak myślicie czy będzie to mialo jakieś znaczenie dla skrzyni multi ? Jak bym miał manula to bym sobie głowy nie zawracał... W tym przypadku postąp tak samo... Inna średnica koła nie wpłynie na reakcje skrzyni, nie będzie zmieniać biegów w innym zakresie obrotów ? Multitronic to jest skrzynia bezstopniowa, tu niema biegów i średnica koła też nie ma wpływu. Dzięki! Ps. jak nie ma biegów to nie powinno się jej tak nazywać : "Multitronic (źródło: Wikipedia) to automatyczna, bezstopniowa skrzynia biegów...."
antonio Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 zobaczcie dwumasę z multi pewnie napierdzielała jak ch.. przy uruchamianiu rozgrzanego silnika
Bart-S Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2012 zobaczcie dwumasę z multipewnie napierdzielała jak ch.. przy uruchamianiu rozgrzanego silnika Na sprężynach nie jest mocno wywalona ale pozostałe luzy ma już spore.
Fr0styyy. Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Jakie są objawy uszkodzonego sterownika? Żadnych błędów na VAGu nie ma... Skrzynia szarpie jak jest zimna, jak jest ciepła to mniejsze objawy są, oczywiście tylko na niskich obrotach się to dzieje. Przy ręcznej zmianie biegów tak samo jest, olej zimny to skrzynia robi to jakoś ociężale itd. a jak jest rozgrzana ~70*C to wtedy ładnie zmienia biegi. Poza tym jak jest zimna i dojeżdżam np. do świateł, czy szybciej zahamuje to jest taki jakby drop obrotów. Jadę sobie 15-20 km/h, wciskam hamulec, bo chcę się do zera zatrzymać i obroty spadają na poniżej 650-700 i wracają do 760... Co jeszcze hmm, jak stoję na górce, puszczam hamulec i chcę jechać to dostaję kopa w plecy, takie uczucie jest... Poza tym skrzynia płynnie zmienia "biegi/przełożenia" i nie ma z nią problemów ale wk... mnie to, że muszę czekać aż się rozgrzeje, żeby jako tako normalnie funkcjonowała... No w cholerę, wszystko pracuje w samochodzie pięknie tylko ta skrzynia mi dogrywa :cry:
H4mm3R Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Mi to bardziej wygląda na przytkany filtr niż sterownik. Zimny olej jest gęsty i potrzeba więcej czasu żeby dostał się do sterownika hydraulicznego i napędzał skrzynię.
Bart-S Opublikowano 13 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2012 Frost daj VIN na pw. To na pewno nie sterownik.
agoonzo Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Jadę sobie 15-20 km/h, wciskam hamulec, bo chcę się do zera zatrzymać i obroty spadają na poniżej 650-700 i wracają do 760... mam podobny objaw, ale tylko ten jeden ze wszystkich które podałeś, bardziej kojarzę to z silnikiem...mam nadzieje, że to nic związanego ze skrzynią :/
Fr0styyy. Opublikowano 13 Grudnia 2012 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Jeszcze tak sobie myślałem i przypomniało mi się, że skrzynia ogólnie długi czas reakcji ma, nie wiem jak to nazwać... Jak np. chcę ze śniegu wyjechać to obroty do 1.5k dać żeby koła zaczęły się kręcić Do tego dochodzi kopnięcie w plecy przy załączaniu R tzn. daje R, puszczam hamulec i nic się nie dzieje przez 0.5 sek, dopiero wtedy ruszam tak jakbym ze sprzęgła strzelił w manualu.
antonio Opublikowano 19 Grudnia 2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Pytanie do znawców a właściwie do chyba tylko do Bartka BPW/JZU 10.2006 czy soft tej skrzyni wymaga aktualizacji?
Bart-S Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2012 Pytanie do znawców a właściwie do chyba tylko do Bartka BPW/JZU 10.2006 czy soft tej skrzyni wymaga aktualizacji? http://images10.fotosik.pl/3074/e27eeeec3621e299.jpg Wydaje mi się, że nie. Powiem Ci jak odzyskam dane z dysku, który mi padł (mam je dostać przed końcem roku).
Miszka82 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam pytanie bo czegoś nie rozumiem według tego co jest napisane w pierwszym poście mam skrzynie 1.8 (150PS) AVJ FSD (IV.2001->VI.2002) i taki też mam numer skrzyni biegów podany w tej tabelce z rozkodowanym VIN ale ostatnia pozycja rozkodowanego VIN na stronie pierwszej to 0G7 Tiptronic. Może mnie ktoś oświecić ?
aras837 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 zobaczcie dwumasę z multipewnie napierdzielała jak ch.. przy uruchamianiu rozgrzanego silnika Widzę że mój filmik na temat dwumasy robi furorę w necie A tak naprawdę przu uruchamianiu hałas był niesamowity, stuki pojawiały się podczas wrzucenia D lub R i tylko podczas wolnego ruszania.
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam pytanie bo czegoś nie rozumiem według tego co jest napisane w pierwszym poście mam skrzynie 1.8 (150PS) AVJ FSD (IV.2001->VI.2002) i taki też mam numer skrzyni biegów podany w tej tabelce z rozkodowanym VIN ale ostatnia pozycja rozkodowanego VIN na stronie pierwszej to 0G7 Tiptronic. Może mnie ktoś oświecić ? http://img708.imageshack.us/img708/1370/beztytuupiu.png 0G7 to oznaczenie automatu z możliwością ręcznej zmiany biegów (tzw. tryb sekwencyjny określany również mianem "tiptronic". G0Z to oznaczenie skrzyni Multitronic.
Miszka82 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Mam pytanie bo czegoś nie rozumiem według tego co jest napisane w pierwszym poście mam skrzynie 1.8 (150PS) AVJ FSD (IV.2001->VI.2002) i taki też mam numer skrzyni biegów podany w tej tabelce z rozkodowanym VIN ale ostatnia pozycja rozkodowanego VIN na stronie pierwszej to 0G7 Tiptronic. Może mnie ktoś oświecić ? http://img708.imageshack.us/img708/1370/beztytuupiu.png 0G7 to oznaczenie automatu z możliwością ręcznej zmiany biegów (tzw. tryb sekwencyjny określany również mianem "tiptronic". G0Z to oznaczenie skrzyni Multitronic. dzięki
PrzemoVKP Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Witam, wczoraj byłem na akcji serwisowej "cewki" w ASO. Podpytałem się o historię auta jeśli chodzi o wymianę oleju w skrzyni... Okazało się że w 2005 roku auto miało wymieniany sterownik w skrzyni ale gość nic więcej nie wiedział bo było to robione w Szwajcarii i nie rozumiał co było napisane :/ Zastanawia mnie, czy było coś robione z tymi "lamelami"... Bart-S -mógłbyś w wolnej chwili sprawdzić o co chodzi? Mój nr. VIN WAUZZZ8E83A114406
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się