Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli jednak opcja nr 3: to po prostu bardzo kosztowna skrzynia w eksploatacji ale jeżeli się na to godzimy to jednak jeździ i daje sporo frajdy.

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

z multi dociagnalem prawie do 300 tys. tylko BartS poprawil polaczenia w sterowniku po partaczach z serwisu i jakas wymiana oleju

ps Bartek zmien opis bo jakos sie doszukalem ze sprzedales moj samochod :facepalm: a moglo byc tak pieknie :kwasny:

z ta zmiana to zart, ale co z autem? :huh:

Edytowane przez jesper74
Opublikowano

Każdy automat obecnych generacji prędzej czy później siądzie - płacimy za wygodę, a CVT jest wygodne.... tyle, że nie lubi dużych obciążeń i dlatego nie pakuje się go do jednostek z dużym momentem obrotowym...


z multi dociagnalem prawie do 300 tys. tylko BartS poprawil polaczenia w sterowniku po partaczach z serwisu i jakas wymiana oleju

ps Bartek zmien opis bo jakos sie doszukalem ze sprzedales moj samochod :facepalm: a moglo byc tak pieknie :kwasny:

z ta zmiana to zart, ale co z autem? :huh:

Tak autko sprzedane. Obecnie poruszam się tylko superbikiem ;) Nie planuję póki co żadnego zakupu - ale jeśli już, to na pewno na początek kolejny daily car (np. C6 2.7TDI) bo do wyżywania się jest teraz Ducati :D

Opublikowano

Witam w którym kanale mozna sprawdzic cisnienie oleju i ile powinno wynosic

Witam zaobserwowalem ze jak rozpedzam auto jednostajnie to w pewnym momencie jest świst auto traci jak by moc na ułamek sekundy a pozniej znowu sie rozpedza dalej.Czy to moze byc konczace sie sprzegla?

Opublikowano

Bardziej bym obstawiał turbo niż skrzynię..

Opublikowano (edytowane)

turbina nowa 2mc temu robiona a swist wyglada tak szybko wypowiedziane "szyyyyyy" wczesniej mozna powiedziec ze mi sie czasami tak działa ze auto tracilo moc na chwile ale to mi sie wyswietlala kontrolka DPF na chwile.teraz auto traci moc ale zadna kontrolka dpf sie nie wyswietla dziwna sytuacja

Edytowane przez oomichalekoo
Opublikowano

turbina nowa 2mc temu robiona a swist wyglada tak szybko wypowiedziane "szyyyyyy" wczesniej mozna powiedziec ze mi sie czasami tak działa ze auto tracilo moc na chwile ale to mi sie wyswietlala kontrolka DPF na chwile.teraz auto traci moc ale zadna kontrolka dpf sie nie wyswietla dziwna sytuacja

Zloguj turbo to wszystko się wyjaśni.

Opublikowano (edytowane)

Kanal 10 i 11 3tys obrotow?

Edytowane przez oomichalekoo
Opublikowano

Kanal 10 i 11 3tys obrotow?

Masz opisaną procedurę logowania TDI na forum - przestań robić burdel.

Opublikowano

Witam. Bart-S mógłbyś mi powiedzieć czy dla skrzyni multitronic o kodzie HHD z 2.0 tfsi 240 tys kilometrów to na tyle dużo żeby skrzynia mogła się już całkowicie rozpaść. I mógłbyś mi poddać orientacyjny koszt regeneracji takiej skrzyni, i przy okazji chciałem spytać czy zajmujesz sie pełną regeneracją multitronica.

Dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam. Bart-S mógłbyś mi powiedzieć czy dla skrzyni multitronic o kodzie HHD z 2.0 tfsi 240 tys kilometrów to na tyle dużo żeby skrzynia mogła się już całkowicie rozpaść. I mógłbyś mi poddać orientacyjny koszt regeneracji takiej skrzyni, i przy okazji chciałem spytać czy zajmujesz sie pełną regeneracją multitronica.

Dzięki za odpowiedz.

Pozdrawiam.

Widziałem przypadki gdzie skrzynia sypnęła się przy 120 000km jak również egzemplarze mające 400 000km i jeżdżące bez remontu. Kluczem jest sposób eksploatacji... każdy przypadek trzeba rozpatrzyć indywidualnie - generalnie zasada jest taka, że im więcej niutownów - tym bardziej skrzynia dostaje po d*pie.

Tak - Multitronikiem zajmuję się kompleksowo (i tylko tym ;)).

Opublikowano

Witam. Od roku mam audi z multitronik. Problem polega na zbyt slabym ruszaniu autka po puszczeniu pedału hamulca. Dodam, ze problem dotyczy tylko jazdy do przodu.

W serwisie dostałem wydruk wg, którego mam zbyt niskie ciśnienie oleju i konieczny jest remont.

Czy kolega Bart-S mógłby się odnieś do tego tematu z góry dziękuje.

http://www.directupload.net/file/d/4060/7r8qzb96_jpg.htm

Opublikowano

Witam. Od roku mam audi z multitronik. Problem polega na zbyt slabym ruszaniu autka po puszczeniu pedału hamulca. Dodam, ze problem dotyczy tylko jazdy do przodu.

W serwisie dostałem wydruk wg, którego mam zbyt niskie ciśnienie oleju i konieczny jest remont.

Czy kolega Bart-S mógłby się odnieś do tego tematu z góry dziękuje.

http://www.directupload.net/file/d/4060/7r8qzb96_jpg.htm

Wykasuj i zrób nową adaptację.

Opublikowano

Zapomniałem dodać, że miałem ustawianą nową adaptację poprzez komputer. Wszystko było dobrze przez kilka dni jednak potem znowu zaczęły się problemy. Co jeszcze mógłbym zrobić?

Opublikowano

Spróbuj jeszcze raz i daj znać czy zachowa się tak samo. Daleko masz do mnie?

Opublikowano

No to dzwoń i zaplanujmy Twój przyjazd. Na diag zawsze znajdę czas.

Opublikowano

Hej Bart-S

Do Ciebie mam jakieś 400km więc trochę sporo jest taka możliwość abyś mi zdalnie zaktualizował oprogramowanie w mojej skrzyni

Posiadam orginalnego VCDS-a

Opublikowano

Hej Bart-S

Do Ciebie mam jakieś 400km więc trochę sporo jest taka możliwość abyś mi zdalnie zaktualizował oprogramowanie w mojej skrzyni

Posiadam orginalnego VCDS-a

Nie ma takiej opcji. VCDS nie posiada funkcji update-u oprogramowania sterowników.

Opublikowano

Bart-S gdzie może tkwić problem, że po wymianie sterownika nie można oryginalnym oprogramowaniem (te które mają w ASO) zrobić jego Update`a? Wyskakiwał błąd połączenia ze sterownikiem w czasie próby Update`a...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...