Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poprostu przy tak malym dystansie nie da rady zrobic pierscienia centrujacego :wink4:

Gdyby dalo rade, to by takie byly na rynku :tongue4:

Ktos kiedys to wyjasnial...

Opublikowano

I see, thx's Fly :)

W sumie z większego et jest jedna korzyść, będzie mniej chlapać po bokach.

Opublikowano

W sumie z większego et jest jedna korzyść, będzie mniej chlapać po bokach.

Dokladnie, bedzie chlapac w nadkola, a nie w lakier krawedzi zderzaka/progu... :)

Opublikowano

Nio, racja :hi:

Opublikowano

Nio, racja :hi:

lozyska sie nie wywala po 2 latach tylko po 2 latach i 3 dniach :))) znam to az za dobrze z aso :)))

Opublikowano

2. Zostały przyciemnione szyby folią RAYCER+ nr 12 z atestem Krakowskiego Instytutu Szkła - fotki wrzucę, gdy będzie już założony nowy zderzak i lotka.

to nie jest nr.12 tylko stopień przepuszczalności - 12% :wink4:

z miesiąc temu przyciemniałem kombiaka tą samą folią u nich

przyciemniałeś też przednie czy tylko tylne ? i ile płaciłeś, bo facet jest mocno ugodowy :)

Opublikowano

2. Zostały przyciemnione szyby folią RAYCER+ nr 12 z atestem Krakowskiego Instytutu Szkła - fotki wrzucę, gdy będzie już założony nowy zderzak i lotka.

to nie jest nr.12 tylko stopień przepuszczalności - 12% :wink4:

z miesiąc temu przyciemniałem kombiaka tą samą folią u nich

przyciemniałeś też przednie czy tylko tylne ? i ile płaciłeś, bo facet jest mocno ugodowy :)

Masz rację, jest to stopień przepuszczalności. Napisałem 12, bo tak ją w Fol-techu nazywają :wink4:

Przednich szyb nie ruszałem, w zimie kiedy zmrok zapada wcześniej wolę mieć bdb widoczność po bokach.

Co do ceny to z Konradem utrzymujemy kontakty towarzyskie więc i cenę miałem promocyjną :tongue4:

Opublikowano

Mystic popraw posta, bo drugie zdanie brzmi nie za bardzo OK :decayed:.

Gratki fury :).

Opublikowano

Mystic popraw posta, bo drugie zdanie brzmi nie za bardzo OK :decayed:.

Gratki fury :).

Komputer sugeruje i sam zmienia na najlepszy kontekst :polew: :polew:

Opublikowano

Mam problem z doborem kół na zimę. Myślę nad 18".

Jakie gumy będą lepszym rozwiązaniem 225/45/18 czy 235/40/18. Ten drugi bieżnik jest dedykowany do A4 przy 18" jednak mam obawy, że na zimę będzie trochę za nisko.

225/40/18 odpadają, bo moim zdaniem za niski profil na zimę. Najlepiej by mi pasiły 225/45, są węższe i wyższe, ale nie wiem jakiej szerokości do nich felgę wybrać 7,5" czy 8" :mysli:

Poradźcie coś :hi:

Opublikowano

Robert ja u siebie na zimę planuję właśnie 225/45/18 8" (na tych starych BBS'ach) mimo, że to nie standardowy wymiar. Na zimę szerokie kapcie 235 i więcej :thumbdown: Taką oponę możesz śmiało nawlec na 7,5" bądź 8". 225/40 zapomnij, jedna ukryta dziura pod śniegiem i ... nie zgodzę się z przedmówca, że max 17" wszystko zależy od opony.

Opublikowano

Jeździłem na 17" 235/40 i z szerokością nie było źle przy :quattro: i 3.0tdi :wink4: tylko niestety na 17 prześwit był za mały i zdarzyło się przyszorować po zmarzlinach bo jednak większość samochodów jest wyższych i wyrabiają głębsze koleiny na śniegu.

Na swoim przykładzie widzę, że na 18" auto ma większy prześwit, nie wspominając, że lepiej wygląda :kox: dlatego zacząłem myśleć o 18" i wyższym profilu.

Zimą i tak się nie jeździ agresywnie, trzymanie w zakrętach nie jest tak ważne jak latem, więc węższy i wyższy kapeć wyjdzie tylko na lepsze, tylko, która szerokość felgi będzie lepsza pod 225/45, na której się opona lepiej ułoży na 7,5J czy 8J ?

[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 21:42_________________________________________________

no wlasnie np taki niepozorny ukryty dolek jak ten --> i mozna np uszkodzic sobie kolo

Russisches Schlagloch

o żesz ty, mam nadzieję, że nikomu nic takiego się nie przytrafi :kox:[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 21:44_________________________________________________Chyba pomyślę nad felgami z A3/S3. Tam 18-tka ma szerokość 7,5 cala i et 54, a taką felgę mam właśnie teraz. Mógłbym zimową założyć z obecnymi dystansami i odsadzenie pozostało by takie samo :mysli:

Opublikowano
Chyba pomyślę nad felgami z A3/S3. Tam 18-tka ma szerokość 7,5 cala i et 54, a taką felgę mam właśnie teraz. Mógłbym zimową założyć z obecnymi dystansami i odsadzenie pozostało by takie samo mysli

no skoro to samo ET i i dystans to osadzenie takie samo ;) wydaje mi się że na 7,5" lepiej się ułoży, na pewno będzie bezpieczniej dla felgi guma powinna w tym wypadku ładniej chronić felge, za to na 8" będzie "ładniej" :wink4:

Opublikowano

A ja mam wlasnie na zime 235/40/18 Pirelli SottoZero.

Zobaczymy jak to bedzie :decayed:

Opublikowano

A ja mam wlasnie na zime 235/40/18 Pirelli SottoZero.

Zobaczymy jak to bedzie :decayed:

bardzo slisko oj bardzo tez mialem takie kapcie na 17 i dupsko mi latalo jak chcialo a jak byl mokry snieg ciezko bylo sie przemieszczac do przodu

z tym ze z q jest naturalnie latwiej no ale nie jest za wesolo

teraz mam 215/55/16 i jest o wiele lepiej

Opublikowano

nie ma porównania Q i ośka (w ośce zawsze d*pa chodzi) Q przy 225 zero uślizgów, chyba że kontrolowane :kox:

Opublikowano

Jezdzilem 2 ostatnie zimy na 225/50/17 i na sniegu dawalem rade. Mysle, ze na 235 tez dam rade, skoro RS4 B7 jezdzi na 255 :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...