Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A sluchales wydechu Patroxa? :cool1:

Jak to brzmialo?

Opublikowano

A sluchales wydechu Patroxa? :cool1:

Jak to brzmialo?

Słyszałem go. Muszę przyznać, że dźwięk był całkiem fajny.

Milltek podoba mi się bardziej, ale... jego słyszałem tylko na filmikach.

Opublikowano

I właśnie w tym problem. Na ile filmiki oddają rzeczywisty dźwięk.

Opublikowano

w PL wiele rzeczy nie jest popularnych i niestety trzeba ryzykowac

kto jest w potrzebie i ma pieniadze to robi :kox: wzorujac sie na EU, USA

ps. Jak zakladalem folie " bardzo czarna " Lamin-x na lampy przednie to rowniez nie moglem sie wzorowac na forach PL

to samo z felga do A4 B6 19" i 9.5 J :shocked: gdzie nie ma najmniejszego otarcia ( opona stretch 235/35/19 )

malo tego postanowilem zalozyc progi ABT dedykowane dla B7 na moja B6 :decayed:

i tu najlepsze :naughty: nigdzie na necie :cool1: nie ma takiego modu

chyba zrobilem go jako pierwszy :tongue4:

no prawie bo czekaja jeszcze, choc przymiarka byla - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163060.255

wystaja prawie jak RS4 i bez szpetnych dokladek na nadkola tak jak proponuje Hofele... :gwizdanie:

wiec czasami jak jest zapal :kox: trzeba testowac samemu :wink4: [br]Dopisany: 08 Luty 2011, 12:59_________________________________________________hehe zapomnialem jeszcze o Hamulcach od S4 b8 z 2010r. tez tego nikt w PL nie cwiczyl na B6 :gwizdanie: i musialem sie wzorowac naaudizine.com

ps. tak jak wielokrotnie podkrecalem MILLTEK bedzie :good: :good: :good:

a czy to prawda przekonasz sie na spocie :>

Opublikowano

panowie co wy tak za tym dpf'em wywalci w cholere jak auto ma wiecej przelotu jak 75kkm to i tak dpf jest juz wypalony i przydalby sie nowy zreszta zapytajcie u producenta dpf'ow to samo uslyszycie kolega ostatnio aby dostac tüv musial zmienic dpf na nowy 890euro bo na starym nie przeszlo auto ma 106kkm

w dodatku przez dpf jest utrzymywana sztucznie wyzsza temperatura spalin co przy przytkanym dpfie moze miec negatywny wplyw na uklad zaworowy - nadpalane sa gniazda zaworow itp

wiec nie wiem czego sie tak trzymac skoro badania przejdzie to wywalic i po problemie

Opublikowano

Ja mam DPF w bdb stanie sprawdzam systematycznie vagiem więc po co mam go wywalać :mysli: Auto ma teraz 133kkm więc zapewne jest już przepalony tym bardziej, że większość przelotu robi na trasie. Jeszcze nigdy nie włączył mi się tryb serwisowy związany z filtrem.

DPF to nie katalizator, który ot tak sobie wytniesz. W 3.0 nie tak prosto go usunąć ze sterowników jak w przypadku 2.0tdi i nie jest to tania sprawa. Musiał bym się kulać gdzieś po Polsce i płacić słone pieniądze za usunięcie softowe. Popatrz na programy A6 3.0tdi i się przekonasz, że w niczym nie przeszkadza, a na większym wydechu za filtrem temperatura szybciej powinna spadać.

Opublikowano

Dokładnie. Cięcie DPFa w 3.0TDI to jeszcze nie standard. Nie każdy się tego podejmie i wykona z pozytywnym skutkiem.

A cena wycięcia to też nie grosze.

Opublikowano

Miałem okazję posłuchać tego wydechu przy S4 B7 - bajka :)

Opublikowano

Niestety S4, na pewno nie brzmi nawet podobnie, do jakiegokolwiek TDI.

Opublikowano

Moja wina - nie napisałem o co mi chodzi :) Miałem na myśli porównanie co robi z dźwiękiem wydech Milteka w stosunku do fabrycznego S4 ;) Więc efekt w TDI także musi być przyjemny...

Opublikowano

.. zastawiałem się tylko czy może nie usunąć tego DPF'a nieszczęsnego.

Rdzewek_RdK to ty w BKNie z 2005 masz DPFa ? :mysli:

Opublikowano

wg VINu taa :gwizdanie: pod auto szczerze mówiąc jeszcze nie wchodziłem (jakoś zima aura nie zachęca mnie do czołgania się pod samochodem) :polew:

Opublikowano

To Ty lepiej tam zajrzyj i się dobrze przyjrzyj, bo mi się wydaje, że jednak nie masz :gwizdanie:

Opublikowano

To Ty lepiej tam zajrzyj i się dobrze przyjrzyj, bo mi się wydaje, że jednak nie masz :gwizdanie:

a czemu nie? przeciez byly tez BKN z DPFem.

Opublikowano

To Ty lepiej tam zajrzyj i się dobrze przyjrzyj, bo mi się wydaje, że jednak nie masz :gwizdanie:

a czemu nie? przeciez byly tez BKN z DPFem.

Tak w BKNach były ale z tego co wiem to w tych z późniejszych produkcji chyba od 2006r :mysli:

Opublikowano

.. zastawiałem się tylko czy może nie usunąć tego DPF'a nieszczęsnego.

Rdzewek_RdK to ty w BKNie z 2005 masz DPFa ? :mysli:

Cuber też miał w 2005r :wink4:

Opublikowano

O, to nie wiedziałem, że w 2005 też były z DPFem :)[br]Dopisany: 09 Luty 2011, 15:52_________________________________________________No więc wydech zamówiony. Teraz tydzień będę na nartach, a jak wrócę będzie montaż :kox: . Jeśli chodzi o DPF to wstawię cytat z wątku Patoxa:

właśnie - jak sprawa z DPF ?

DPF Ok( On jest tak duży że przepali wszystko) i autko w manualu. Nie ma sensu dowalać w dolnej partii obrotów, lepiej żeby jechał od 3 tys. Poza tym lepiej dla sprzęgła.

Potem dojdą coolerki od RS4, a na korektę szykuję się w marcu. Chyba zrobię w Good Hope bo mam w miarę blisko a i w Poznaniu siostra więc nie będzie problemu z noclegownią.

PS. jak by ktoś gdzieś widział coolery od rsa to b.proszę o info.

Opublikowano

elegancko :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...