Kowi87 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Poradnik jak przerobić ori zderzak RS4 aby pasował do zwykłej A4(zdjecia i opis zaporzyczone z http://www.valitalo.org/rs4_bumper.htm ) Różnica miedzy obydwoma zderzakami to ok 3cm Po założeniu zderzaka trzeba złapać wymagany kąt Po dopasowaniu do nadwozia zderzak klejony jest wypełniaczem z włókna szklanego mocowanie zderzaka rózni sie wiec mozna przerobić albo kupić nowe(na fotkach jest S4->RS4) Końcowy efekt Myśle że ten opis przyda sie komuś, bo czasem trudno było znaleśc link do tej stronki
grzes1150 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 No pięknie wygląda morda od RSa Jest tam miejsce na FMIC
Cristoforo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 myśle, że wiedzą tu może pochwalić sie kolega Nosb
dudi75 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Opublikowano 1 Stycznia 2010 kurcze wyglada na prosta robote pomslimy :gwizdanie:
...:::BRYLANT:::... Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 co jeszcze jest potrzebne do niego żeby go zamontować?
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 co jeszcze jest potrzebne do niego żeby go zamontować? Napewno ślizgi, tylko niewiem czy od S4 podejdą :gwizdanie: 1
dudi75 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Niechcial bym wprowadzac w blad ale chyba mozna belke przelozyc ze swojego autka i powinno chulac
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2010 Autor Opublikowano 24 Lipca 2010 Panowie montował ktoś ten zderzak w polifcie Bo po małych przejsciach z moim, zakupie taki kompletny zderzak wraz z odbojami i mam pare pytań Czy poliftowe ślizgi pasują do tego zderzaka - podobno tak Czy odboje z polifta są takie same jak w RS4(moje są przerobione pod mocowanie FMIC, wiec chciałbym je zostawić Czy jest możliwość załozenia belki z polifta Za wszelkie info będe wdzięczny Planowany efekt docelowy
oresco Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4? Czy odboje w s4 i rs4 są takie same?
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4? Czy odboje w s4 i rs4 są takie same? nie są takie same
oresco Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4? Czy odboje w s4 i rs4 są takie same? nie są takie same Czyli aby zamontować, zderzak od rs4 niezbędne są odboje od rs4, lub rzeźba?
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4? Czy odboje w s4 i rs4 są takie same? nie są takie same rs4 i s4 maja takie same kly odboje http://moto.allegro.pl/odboj-odboje-zderzaka-audi-a4-b5-s4-rs4-f-vat-i1570224144.html jeszcze rano byly 2szt. za 150zl.teraz nie widze juz aukci
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Według etki róznią sie numerem, róznica moze być jedynie w długosci, ale to tylko teoria
Tposejdon Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Wcale nie .. ja mam zrobiony na seryjnych i wszystko pasuje.. róznica jest taka że w rs4 ta cześć wykręcana przez którą przechodzi śróba mocująca zderzak jest dłuższa ale da sie to obejść.. ja wykręciłęm ją tyle żeby zdeżak dobrze pasował jak przystawie go od dołu do tej części poczym śruba na wylot ugóry podkładka i nakrętka.. skręcone i wszystko pasi.. ogólnie mówiąc zderzak jest tak jakby podwieszony pod te odboje.. jak ktoś zainteresowany mogę zrobić fotki jak mi się uda wcisnąć tam aparat efekt
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Wcale nie .. ja mam zrobiony na seryjnych i wszystko pasuje.. róznica jest taka że w rs4 ta cześć wykręcana przez którą przechodzi śróba mocująca zderzak jest dłuższa ale da sie to obejść.. ja wykręciłęm ją tyle żeby zdeżak dobrze pasował jak przystawie go od dołu do tej części poczym śruba na wylot ugóry podkładka i nakrętka.. skręcone i wszystko pasi.. ogólnie mówiąc zderzak jest tak jakby podwieszony pod te odboje.. jak ktoś zainteresowany mogę zrobić fotki jak mi się uda wcisnąć tam aparat efekt a czy ktos twierdzi ze na polftowym odboju nie da sie zrobic?da tylko trzeba tak jak piszesz spasowac go na podkladkach itp kto nie ma do tego smykalki kupuje ori,kiedys kupilem 2 szt.za 60zl,koles wystawil jako odboj do zwyklej a4 98r..........KOWI moze numerem sie tylko roznia bo na 1000proc.sa identyczne s4/rs4
Tposejdon Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 ja nie widze sensu kupowac s4/rs4 czy nawet poliftowych ja mam przed lifta i zrobione bez problemu na ori.. dokładnie jak mówisz trochę pasowania wysokości sruba podkładka nakrętka i pozamiatane fakt trochę trzeba się znac ale przecież jakby sie ktoś nie znał to tym bardziej nie brałby sie za pasowanie zderzaka RS4 do A4..
Obsession Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Tadzik, a jak tam Ci poszło pasowanie zderzaka? Robiłeś tak jak na fotach z pierwszego postu? Dasz jakieś foty z bliska? Czy po dłuższym czasie użytkowania lakier w tych miejscach nie popękał?
krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 ja nie widze sensu kupowac s4/rs4 czy nawet poliftowych ja mam przed lifta i zrobione bez problemu na ori.. dokładnie jak mówisz trochę pasowania wysokości sruba podkładka nakrętka i pozamiatane fakt trochę trzeba się znac ale przecież jakby sie ktoś nie znał to tym bardziej nie brałby sie za pasowanie zderzaka RS4 do A4.. przedlift jest troche inny niz polift krotszy i tu trzeba dosztukowac kawalek rurki,nie robi to problemu dla kogos ze spawarka bez jest troche trudniej
Tposejdon Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Tadzik, a jak tam Ci poszło pasowanie zderzaka? Robiłeś tak jak na fotach z pierwszego postu? Dasz jakieś foty z bliska? Czy po dłuższym czasie użytkowania lakier w tych miejscach nie popękał? Zupełnie inaczej to wygląda w rzeczywistości.. szczerze powiem że to co na tych fotkach jest pokazane to sie bardzo kupy nie trzyma albo będzie szybko pękać.. po pierwsze to tego zderzaka żywica z włóknem szklanym nie bardzo chce kleić.. owszem sklei ale lekko wygniesz i strzela od razu.. po drugie takie podcięcie jak na tychfotkach nic nie daje bo zderzak jest taktwardy ze nie utrzyma to potem kształtu.. trzeba wyciąć sporo zarówno tu na górze jak i zrobić wcięcie na dole zderzaka żeby całość sie złożyła o te parę centymetrów w innym razie zawsze będzie napięte i przy pierwszym lekkim krawężniku czy nawet wstrząsach z jazdy pęknie ponadto gdyby tylko tak podciąć jak na fotkach zwęzić i skleić to u góry będzie węższy jak na dole... będzie to wyglądać jak morda klauna.. szkoda ze fotek u siebie nie zrobiłem ale jutro zrobię foty zderzaka i zaznacze jak był cięty i klejony. całość jest usztywniona i ukształtowaną blachą aluminiową podklejoną klejem poliuretanowym Wurth i dopiero wtedy można dawać włókno szklane i żywicę. nie ma tez miejsca na mocowania ślizgów bocznych bo jak go zwęzimy o te parę centymetrów to ślizgi sie neimieszczą.. trzeba go poprostu podwiesić do błotnika. Po takim przerobieniu jeźdżę z poł roku i nic sie nie dzieje..zderzak jest sztywny jak oryginał lakier ni epeka nigdzie
oresco Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Tposejdon dzięki za rzeczowe objaśnienie gdybyś miał jeszcze jakieś uwagi napisz proszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się