keke Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zastanawiające jest dla mnie przechwalanie jak mało komuś pali jego diesel coś mi się zdaje że wielu użytkowników swoich wozów przesadza (przynajmniej moi współpracownicy) twierdząc że jeżdżąć w zimie głównie odcinek z domu do pracy tj ok 20 km (tu wybiegne nieco poza temat) ich 1.9TDI 110KM pali im 5.5l gdzie większość trasy to miasto. Nie wiem co drzemie w ludzkiej naturze żeby pitolić takie glupoty ale wydaje mi się to poprostu głupie. Tak więc jakie by nie były wskazania wg FIS bardziej ufam przeliczeniom z tankowania. [mod]następny - to jest wątek nt 2.0 TDI, jeżeli twoj samochod pali wiecej nie znaczy, że jest podstawa aby sie tutaj wypowiadal[/mod]
colter90 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moj spala ok 12l w miescie teraz. I co ja mam powiedzieć? [mod]nauczyc sie jezdzic albo naprawic samochod, to jest watek nt 2.0 tdi [/mod]
boseron Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moj spala ok 12l w miescie teraz. I co ja mam powiedzieć? ze masz gruby portfel [mod]OT[/mod]
turdzi Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Mój spala ok 12l w miescie teraz. I co ja mam powiedzieć? ze bardzo malo bo moje drugie auto 16-17l a jak jest duzo śniegu i chce sie jeździć to 30l ale to swiadomy wybor byl [mod]OT[/mod]
studziany Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 to co to za samochod masz? Popatrz w opisie...Subarka [mod]OT[/mod]
colter90 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 To niezle :> Ja sie kiedys wozilem nissanem patrolem z 1996 wersja long 2.9tdi i nie pytajcie jakie tam bylo spalanie [mod]OT[/mod]
Madas Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 wczoraj robiłem trasę do Frankfurtu i z powrotem .... średnia to 6 l/100km więc nie jest źle bo trochę droga zawalona była ..... średnio ok 110 - 120 km/h
bulk_1986 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 w piątek robiłem trasę Ystad - Trelleborg - Sassnitz - Gorzów Wlkp. łącznie ok 340 km prędkość do 120 km a większość trasy to jazda ok 60 - 70 bo warunki bardzo kiepskie i -11 a spalanie wyszło na FIS'ie 5,6l. Co do odpalania na mrozach - przy -15 pali bardzo ładnie, później ok minuty na wyższych obrotach. Zanim ruszę ok minuty auto buja się na postoju i wyłączonym ogrzewaniu. Później przy ogrzewaniu na 21st potrzebuje ok 12 km do osiągnięcia 90st. Przy dłuższym postoju i ogrzewaniu na 21st temperatura spada do ok 75 - 80 st
Cristoforo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 teraz w -15C bardzo małe odcinki silnie sie nie nagrzeje to wychodzi mi 9.5litra w AJM ale trasa 110-130km/h to 5.2litra latem troche zimą wiecej pali jak mało pomykam na niedogrzanym silniku no ale cóz diesel nie lubi mrozów [mod]kolejne OT czy czytacie wogole, tematy watkow, w ktorych sie wypowiadacie???????????????? [/mod]
piotreki Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nie chce zakladac nowego tematu Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7 chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu? Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy Normalka?
colter90 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 u mnie maks 1sekunde kreci [mod]OT :wallbash: [/mod]
david_n Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nie chce zakladac nowego tematu Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7 chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu? Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy Normalka? u mnie moment łapie.
colter90 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 ile amperogodzin masz w tym akumulatorze???
ArkadiuS Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie chce zakladac nowego tematu Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7 chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu? Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy Normalka? Przy zimnym silniku nawet przy ujemnej temperaturze, gdy auto stoi na dworze, czasowo pali po ok 1s . Oczywiście gdy temp spada poniżej -10stC to nie jest takie samo odpalanie jak przy dodatnich temp. Jakie masz parametry aku? Być może w zbiorniku masz wodę, ewentualnie paliwo chrzczone. Kiedy filtry wymieniałeś? Jaki przebieg auta?
rakud29 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 panowie a po czym mam stwierdzic ze swiece mi grzeja bo jak wlacze zaplon na zimnym silniku przy tych mrozach to kontrolka zaraz gasnie zapala dobrze tylko przez pierwsze 10 sekund to bardzo nim telepie
spetsnaz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Temat sprawdzania świec jest wielokrotnie opisywany na forum. Wystarczy wpisać w szukajkę.
rakud29 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ale kontrolka powinna gasnac od razu czy po jakims czasie
spetsnaz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 na rozgrzanym silniku jakieś 1-2 sek, na zimnym ok 10-sek.
rakud29 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 no to mi gasnie zaraz po przekreceniu zaplonu silnik jest zimny i na polu -15 stopni wiec to oznacza ze swiece nie grzeja jak kontrolka zaraz gasnie prosze o rade silnik ma przejechane 140 tys ile takie swiecemoga wytrzymac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się