Gość Trzeniu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 jak się robi w 2 osoby to nic nie dynda
Grzegorz76 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Polak potrafi zewrzeć wszystko zw wszystkim więc lepiej nie kusić losu i odłączyć najpierw masę Nie każdy ma kluczyk 10tkę więc co uparty (mało rozsądny) Polak zrobi? i tutaj jest wachlarz możliwości - kombinerki, długi śrubokręt, łom, widły, siekiera hehehe aby tylko rozpiąć tą cholerną klemę
Musashi Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox:
spetsnaz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox: Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika.
Cristoforo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho pekam z ciekawosci :kox: Wymiana akumulatora pociągnęła za sobą wymianę licznika. zwarcie było
Cristoforo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 dlatego sie pytam ja cokolwiek robie z elektryką to odłaczam aku
pawelk1910 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Panowie a powiedzcie jak zamknac pozniej auto po wyjeciu aku jesli pompka centralnego niema zasilania a kluczem zamykaja sie tylko drzwi kierowcy? Moze to glupie ale tego nie rozgryzlem. Co do swiec to jaka jest roznica miedzy np. Bosch a NGK bo zalozylem te drogie
kapete Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 zamknij wszystko z akumulatorem, a drzwi kierowcy kluczem
mati17451 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 [b6 AWX] przyłącze się do tematu przy -10 problem z rozruchem odpala po dłuższym kręceniu tak jak by nie na wszystkich cylindrach kopci na niebiesko po chwili wszystko jest ok przestaje kopcić wymieniłem świece żarowe beru,f.paliwa knecht,f.powietrza knecht,sprawdzone zasilanie świec żarowych aku.naładowany w 70%sprawdzony i nadal jest ten sam problem proszę i z góry dziękuje za podpowiedzi
Cristoforo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 małe OT ile średnio EGR wytrzymuje?? z 50tys.km wytrzyma ??
irek800223 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 postawilem smochód do garażu na noc i mimo że nad ranem było -4 (w garażu) to odpalił bez problemu , zpomniałem dodać że miałem w nim rezerwe ropki także może to była przyczyna ale póki co wszysko gra
sikorakrz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 U mnie problem z odpalaniem wyeliminowała wymiana filtra paliwa. Co prawda pojawiły się inne problemy ale to byłby OT
David Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu?
sikorakrz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Wymiana filtra paliwa co 30tyś ale to też jeszcze zależy co tankujesz. Podobno na zachodzi taki filtr wymienia się co 60tyś ale to nie potwierdzona informacja. Jeśli wymieniałeś filtr to musi to być coś innego.
Daimos Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja wymienialem filtr paliwa w sierpniu,co jaki czas trzeba wymieniac filt paliwa? dodam ze przejechalem od tamtego czasu ok 12 tys km,moge miec od tego lekkie problemy przy odpaleniu? najlepiej raz w roku, przed zimą
irek800223 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 f*ck znowu nie odpalił -17 ponownie zastanawiam się nad filtrem ale wymienialem go w maju i zrobiłem do teraz może 8,9 tyś trzeba go wymienić? świece tonie wiem ale na początku kręci dobrze ale nie może jaky zassac i tyeraz pytanie jak wymienie filtr jest ryzyko ze gdzieś w przewodach zamarzło (dieselgold statoil)
sikorakrz Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Mi dziś też nie odpalił -17 W nocy pewnie było z minus 25. Dodatkowo stałem na górce na której ostro wieje. Chyba diesle tak już mają
bish - kopt Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 sprawność świec żarowych czy jakość paliwa nie jest tylko wyznacznikiem sprawności rozruchu w niskich temperaturach, kompresja też ma duże znaczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się