Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2.5 tdi miały chłodnicę oleju. Ja wymieniłem chłodnicę na wersję od 1.9 tdi automat - ona ma chłodnicę oleju w chłodnicy wody, wszystko pasuje do siebie. Możesz jeździć bez lub dodać osobną chłodniczkę. Jak bardzo jest ona potrzebna nikt Ci raczej nie odpowie, najwyżej ugotujesz skrzynię.
Pompę abs musisz kupić od Q, czyli z końcówką A. Wersja silnikowa nie ma znaczenia bo i tak trzeba zakodować. Drugi czujnik poziomu paliwa trzeba podciągnąć do licznika i sam licznik przekodować. Na jednym pływaku od poziomu 1/4 w dół wskaźnik zaczyna szaleć.
Siemka nie mam 2 czujnika mam zbiornik od 2.5 z tad moje pytanie.

Pompa absu juz zamowiona z tego samego auta co reszta gratow

Z ta chlodnica zastanawianmnie czym sienroznia skrzynie od 150bhp z ta z 180bhp bo ponoc 150 nie mialy chlodnic

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli założyłeś kompletny zbiornik pod Q to na pewno masz drugi czujnik po lewej stronie (pokrywka pod siedziskiem tylnej kanapy).

150 km prawdopodobnie miały inne skrzynie, w których nie było pompki oleju i chłodniczki.

Opublikowano

Wlasnie nurkowalem pod kanape i najlepsze jest to ze wtyczka to zaslepka pod spodem sa 2 piny wiec jak to dzialalo w tym 2.5

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Pomiar poziomu w przypadku zbiornika Quattro (ze względu na kształt zbiornika nad wałem) zawsze odbywał się za pomocą dwóch czujników.

Pompa od 2.5 tdi ma dodatkowy czujnik braku paliwa podłączony do ECU (wychodzący z dekla pompy - wtyczka widoczna na zdjęciu które ostatnio wstawiałeś). W przypadku 1.9 tdi tego czujnika się nie podłącza.

Jak już podłączysz drugi czujnik to przekoduj licznik by czytał poziom z dwóch czujników.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Witam. Posiadam Audi A4 B7 1.8t. Mam do wzięcia kompletny zestaw z 2tfsi. Czytam temat, że niby wszystko pasuje. Jak to jest z tym bakiem paliwa od 2tfsi? pasuje czy nie, bo widzę różne opinie? pozdrawiam

Opublikowano

Witam, Panowie dużo tutaj informacji ,fajnie gdyby ktoś to poukładał ;)

Mam a4b7 Avant  2.0 BRE Skrzynka JŻT 7b Multitronic sypie sie powoli muli na D a na R nie chce cofać plus dwumas który stęka podczas włączania silnika i jego gaszenia .

Podliczając koszta i mnożąc przez fun który płynie z śmigania bokiem stwierdziłem że lepiej wstawić tam Quattro

i Pytanie jaką skrzynkę wybrać ?+ reszta drivetrain ?

Oczywiście dodam że Tip bo jednak łopatkowanie jest fajne :D i musi zostać !

Wiemy ze są 5hp i 6hp (8hp pomijamy) osobiście myślę nad tą dłuższą, widzę na Tablicy że znajdzie się jakaś z zakładu zajmującego sie ich naprawą,za 2tyś dostajesz po remoncie oczywiście zdając swoją skrzynkę.

Czy to jest dobry deal ?

Co do małego motania mojego BRE myślę -> mapa+ ICcentralny+ zimny dolot+ filtrSimota 

Poradźcie koledzy czy w dobrą stronę idę ?

 

Opublikowano
22 godziny temu, kw8919 napisał:

Witam, Panowie dużo tutaj informacji ,fajnie gdyby ktoś to poukładał ;)

Mam a4b7 Avant  2.0 BRE Skrzynka JŻT 7b Multitronic sypie sie powoli muli na D a na R nie chce cofać plus dwumas który stęka podczas włączania silnika i jego gaszenia .

Podliczając koszta i mnożąc przez fun który płynie z śmigania bokiem stwierdziłem że lepiej wstawić tam Quattro

i Pytanie jaką skrzynkę wybrać ?+ reszta drivetrain ?

Oczywiście dodam że Tip bo jednak łopatkowanie jest fajne :D i musi zostać !

Wiemy ze są 5hp i 6hp (8hp pomijamy) osobiście myślę nad tą dłuższą, widzę na Tablicy że znajdzie się jakaś z zakładu zajmującego sie ich naprawą,za 2tyś dostajesz po remoncie oczywiście zdając swoją skrzynkę.

Czy to jest dobry deal ?

Co do małego motania mojego BRE myślę -> mapa+ ICcentralny+ zimny dolot+ filtrSimota 

Poradźcie koledzy czy w dobrą stronę idę ?

 

powodzenia w szukaniu tipa do 1.9/2.0TDI ;*

Opublikowano
W dniu 4.12.2017 o 12:07, Misieqq7 napisał:

Witam. Posiadam Audi A4 B7 1.8t. Mam do wzięcia kompletny zestaw z 2tfsi. Czytam temat, że niby wszystko pasuje. Jak to jest z tym bakiem paliwa od 2tfsi? pasuje czy nie, bo widzę różne opinie? pozdrawiam

pasuje.

Opublikowano

Witam Panowie,
chwilę mi zeszło przeczytać ten wątek, dużo rzeczy się dowiedziałem przez co będzie dużo łatwiej przy przekładce,
zabieramy się do montażu quattro w b7 1.8T BFB znajomego, dawcą są części z b6 1.8T BEX.

Mam pytanie odnośnie pompy ABS, chcemy założyć pompę z b6 quattro, B7 jest z 2005r a B6 z 2003r,
jak to podłączyć by działało jak fabryka nakazała. Wg schematów od 2004r połączenia są inaczej zrobione.
Będzie ta pompa współpracowała z wiązką z B7 z 2005r czy trzeba szukać jakiejś innej pompy?
 

Opublikowano (edytowane)

Możecie polecić jakiś ogarnięty zakład w łódzkim co ogarnął by przekładkę z ośki na Q ?

Czy stosując komplet q z bexa mogę wrzucić zamiast skrzyni z bexa skrzynię GJW czy potrzebuję jeszcze most odpowiedni go skrzyni GJW ?

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

    Witam, czy ktoś z forum zna kogoś lub sam ogarnia przekładkę all inclusive? Pacjent  to 1,8t . Gdyby ktoś coś to proszę o kontakt  pw.

 

Opublikowano
7 godzin temu, Filipson napisał:

    Witam, czy ktoś z forum zna kogoś lub sam ogarnia przekładkę all inclusive? Pacjent  to 1,8t . Gdyby ktoś coś to proszę o kontakt  pw.

 

4000zl. Na gotowo, dawca to B7 6bieg.

Opublikowano

OK  mam teraz pogląd.

Opublikowano
W dniu 14.12.2017 o 19:17, MiKr napisał:

Witam Panowie,
chwilę mi zeszło przeczytać ten wątek, dużo rzeczy się dowiedziałem przez co będzie dużo łatwiej przy przekładce,
zabieramy się do montażu quattro w b7 1.8T BFB znajomego, dawcą są części z b6 1.8T BEX.

Mam pytanie odnośnie pompy ABS, chcemy założyć pompę z b6 quattro, B7 jest z 2005r a B6 z 2003r,
jak to podłączyć by działało jak fabryka nakazała. Wg schematów od 2004r połączenia są inaczej zrobione.
Będzie ta pompa współpracowała z wiązką z B7 z 2005r czy trzeba szukać jakiejś innej pompy?
 

Pompa z B7 jest inna - i fizycznie i elektronicznie. Poszukaj pompy z B7

Opublikowano
W dniu 18.12.2017 o 09:21, bobikos napisał:

Pompa z B7 jest inna - i fizycznie i elektronicznie. Poszukaj pompy z B7

Ok, dzięki za info, pompa musi być z quattro czy da się przekodować jakoś pompę z b7 z ośki?

Opublikowano

Musi być quattro. Z końcówką M o ile pamiętam jest od quattro

Opublikowano

Witam pilna sprawa bo musze kupić wał do quattro

 

Do A4 B6 1.8 T AVJ skrzynia 6 biegów wał musi mieć nr

8E0521101C

  czy moze być o nr

8E0521101F

Czy może być inny jak tak to jaki nr ??

 

Błagam o szybką odp !!

 

Opublikowano

Witam

 a czy zestaw quattro od a4 b6 1.8t Cabrio podejdzie do B7 1.8t? Z tego co czytam to tylko pompa ABS ma byc z b7 a reszta powinna pasować? Proszę pilnie o odpowiedz..

Opublikowano
4 godziny temu, bartekzks napisał:

Witam pilna sprawa bo musze kupić wał do quattro

 

Do A4 B6 1.8 T AVJ skrzynia 6 biegów wał musi mieć nr

8E0521101C

  czy moze być o nr

8E0521101F

Czy może być inny jak tak to jaki nr ??

 

Błagam o szybką odp !!

 

to w avj były 6b? 

 

Opublikowano
6 godzin temu, Misieqq7 napisał:

a czy zestaw quattro od a4 b6 1.8t Cabrio podejdzie do B7 1.8t?

nikt chyba jeszcze nie przekładał gratów od cabrio a było juz kilka pytań odnośnie swapu do cabrio więc tu jest wielka niewiadoma choć np niektóre zbiorniki paliwa maja te same numery co sedan/avant więc wypadało by po studiować cierpliwie ETKĘ i porównać czy wszystko by pasowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...