slo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Kurde Sławek ciężka sprawa. Masz bak od 2.5, pompe i pływak miałeś w komplecie czy dokupowałeś bo bak miałeś bez osprzętu ?
slawek9106 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 (edytowane) bak miałem kompletny z osprzetem zdjety z anglika i jak mam pełny zbiornik to chodzi a jak jest mniej niz połowa nie chodzi i teraz trzeba to wszystko połaczyć w baku ten przelew ale jak mam go połaczyć co mam zaslepić :/ kazdy tylko mówi teorie a zadnej praktyki :/ pływak po stronie pompy nie było jest załozony od innego audi Edytowane 29 Czerwca 2015 przez slawek9106
Pikuś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mam możliwość zakupienia kpl. od 3.0 TDI B7 w dobrej cenie. Wie ktoś do jakich silników to podejdzie? Głównie chodzi chyba tylko o skrzynie.
Marcin850527 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Ktoś coś "oświeci " z pinem wpinanym do licznika??
bobikos Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Slawek9106 co Ty wlasciwie masz zalozone? Bak od 1.9 i 2.5 tdi powinien miec i zasilanie i powrot po stronie pasazera. Jesli masz inaczej to szukaj kompletny bak od 1.9 tdi quattro, zmuana samej pompy nic nie pomoze. Wnioskje po Twoim opisie ze teraz najwidoczniej masz cos wyrzezbione i jue bedzie to dobrze dzialalo Slo filtr paliwa poszukaj w Etce, ja nie moge teraz sprawdzic.
Marcin850527 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 OE 8E0 201 511G filtr paliwa z A4 b6 Q AVJ 2001
slawek9106 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 bak mam kompletny od 2.5 quattro tylko wkład pompy mam od 1.9 oski powrót jest za kierowca a zasilanie za pasażerem . masz racje Bobikos gosciu co to robił stwierdził ze on w dieslach nie siedzi i nie wie dlatego sam próbuje sie czegos dowiedzieć i jakos to połaczyć by wszystko działało! nadmienie ze ten gosciu co mi to robił jest pod nikiem NOSB mam do kupienia cały kompletny bak od b7 2.0 tdi bedzie pasował ?
slo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Edytowane 30 Czerwca 2015 przez slo
bongod Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Ja przy awarii filtra paliwa miałem wahe w filtrze weglowym może to jest trop .
slo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) Wie ktoś jak jest realizowany powrót paliwa w 1.8T / 1.8TQ ? Edytowane 30 Czerwca 2015 przez slo
Marcin850527 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Chłopaki ten przewód zaznaczony na czerwono jest po prostu przerwany? http://zapodaj.net/e1a8aa2a6cb02.jpg.html Czy coś jeszcze na nim brakuje, trójnik bo zgłupiałem http://zapodaj.net/930dc7eead727.jpg.html
slo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 (edytowane) to chyba odpowietrzenie, ale po co jest ten trójnik to nie wiem. Tylko że ten wąż wpada do jakiejś białej plastikowej puszki obok wlewu paliwa. Co to jest ? Druga strona leci w okolice filtra powietrza do filtra węglowego dla potomnych: Edytowane 30 Czerwca 2015 przez slo
slawek9106 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 slo ten rysunek jest także w 2.5 quattro?
bobikos Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Ten rysunek nie jest dla 2.5 quattro bo w tdi zasilanie i powrot jest po stronie pasazera. Pisalem juz o tym.
slawek9106 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 ale ja mam właśnie tak podłączone jak na tym rysunku i patrzyłem w innym 2.5 też miał tak samo
blackpedro Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Panowie jakby ktoś szukał przekładki do 1.8t to mam taki zestaw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się