MemberA4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Ok, ale sprawdzałeś to czy piszesz bo masz takie przeczucie? Przełożenia chyba można w Etce znaleźć nie? Chciałbym być pewny bo mam akurat taki napęd i takie auto jak w pytaniu Przełożenie główne w ETKA znajdziesz, ale przełożenia na poszczególnych biegach żeby porównać to musisz poszukać w necie. Pod tym linkiem szukaj skrzyń które Cię interesują tam możesz porównać--->http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02x_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/
QuikSilver Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 A jak jest gdy mam Tiptronica 5 biegowego, i chciałbym manuala, most, wał idzie od razu do wymiany ? ktoś coś robił już podobnego ?
MemberA4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Wał to podejrzewam że na pewno do wymiany a dyfer to nie koniecznie jeśli dobierzesz skrzynie o takim samym przełożeniu. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Danny Way Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Ok, ale sprawdzałeś to czy piszesz bo masz takie przeczucie? Przełożenia chyba można w Etce znaleźć nie? Chciałbym być pewny bo mam akurat taki napęd i takie auto jak w pytaniu Przełożenie główne w ETKA znajdziesz, ale przełożenia na poszczególnych biegach żeby porównać to musisz poszukać w necie. Pod tym linkiem szukaj skrzyń które Cię interesują tam możesz porównać--->http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02x_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/ Dzięki
bongod Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 S6 sprzedajesz? :D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
QuikSilver Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 tylko jak sprawdzić jakie mam przełożenia, ile by wyniosły częsci, czy lepiej uporać się z szarpaniem w skrzyni, bo sama jazda automatem mi odpowiada, wiadomo w skrzyni manualnej lepiej tą mocą operować, wiadomo tiptronic nie jest demonem prędkości przy zmianie biegów i tylko te 5 biegów
Danny Way Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 S6 sprzedajesz? :D Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka W życiu
krzysiekml Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 rozkminił już ktoś czym się różni sterownik z ośki i sterownik z Q ? bo ja po ostatnich testach wyczaiłem że brak jest eds-u na tylnej osi,przednie koła grzebią razem a tył pojedyńczo na przemian,zwyczajnie różnicówka
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Krzysiek a zamieniałeś piny we w tyczce od sterownika? Da to w ogóle coś czy nie warto próbować że względu na inny sterownik od quattro. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Marca 2016 przez MemberA4
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 nic nie zamieniałem i prwdę mówiąc nie wiem o co chodzi
bongod Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Gdzieś wcześniej pisałem że trzeba 2 piny zamienić bo wywala błąd bodajże lewego przedniego czujnika. Pompy nadal nie wymieniłem ale jest to w planach Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 błędów żadnych u mnie nie wywala,tylko po ostatnich testach na szutrach eds działa normalnie jak w ośce tj. do 40km/h i tylko przednia oś a tył normalnie jak to w układzie różnicowym,bo eds w Q działa do 80km/h i z czterech kół więc pewnie tu jest różnica pomiędzy sterownikami
bongod Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Dziwne że po wymianie sterownika brak błędów . Nawet na schemacie jest ze piny inaczej Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 ja sterownika nie zmieniałem,został ten z ośki
bongod Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Aaaaaa ok Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 co do błędu przedniego lewego koła to przypuszczam że ma to związek w autach gdzie prędkość jest brana właśnie z tego koła,avj ma jeszcze impulsator na skrzyni
bobikos Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Ja wymieniłem sam sterownik i zamieniłem piny od czujnika lewy przód. Mam to zrobione od ok 4 miesięcy. Podczas ślizgania na śniegu samochód zachowywał się poprawnie, ale czy EDS działał dokładnie tak jak trzeba ciężko mi określić bo nie miałem porównania.
bongod Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Tył nie działa bo sprawdzałem podnosząc koło Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Ja wymieniłem sam sterownik i zamieniłem piny od czujnika lewy przód. Mam to zrobione od ok 4 miesięcy. Podczas ślizgania na śniegu samochód zachowywał się poprawnie, ale czy EDS działał dokładnie tak jak trzeba ciężko mi określić bo nie miałem porównania.Możesz zdradzić jakie jest potrzebne kodowanie lub adaptacja po wymianie tego sterownika ABS od Q i jakich numerów szukać tego stera ?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Marca 2016 przez MemberA4
bobikos Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Do Q pompa ma końcówkę 517 A, a sterownik końcowe oznaczenie 012. Kodowanie tak samo jak w zwykłym sterowniku, opisane jest w DIY dot montażu manetki FIS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się