r7adek Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 Godzinę temu, MemberA4 napisał: Zostaje twój rozrusznik. Jedynie będziesz musiał chyba wtyczkę od wstecznego rzeźbić i wydłużać kabelek. U mnie tak było bo w 5b jest inna wtyczka i przypasowałem wtyczkę od wtryskiwacza z silnika 1.6hdi? Mam 6b to raczej nie trzeba bedzie.
Misieqq7 Opublikowano 11 Listopada 2018 Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, r7adek napisał: Mam 6b to raczej nie trzeba bedzie. Były dwa rodzaje wybieraków do skrzyni 6 biegowej. Inny rozrusznik idzie do sprzęgła 240mm, jeśli zostaje Twoje sprzęgło nic się nie zmienia Edytowane 11 Listopada 2018 przez Misieqq7
mech15 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 6.11.2018 o 17:59, MemberA4 napisał: zapoznaj się z tematem, naprawdę dużo się dowiesz bo wiesz że dzwonią lecz nie wiesz w którym kościele? stary jak ci się nie chce odpowiadać, to nie odpowiadaj
MemberA4 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Stary na wszystkie twoje pytania odpowiedź znajdziesz na pierwszych 10 stronach tego tematu a to ok 30min czyrania lub krócej. Ale widocznie nie chce Ci się naprawdę zainteresować swapem bo zadajesz takie pytania po 9 latach. Edytowane 13 Listopada 2018 przez MemberA4
misiek95 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Ja uważam że ten temat powinien zostać zamknięty. Wszystko zostało już powiedziane, zapytane i wyjaśnione. Ja przeczytalem temat dwa razy i przełożyłem swoje auto (1.9tdi) a na pamięć znam już te pytania o zbiornik paliwa w benzyniakach i moge wyrecytować w środku nocy który do którego pasuje. Swap zajmuje w pojedynke kilkadziesiąt godzin (mi tak zeszło ze wszystkim). a przeczytanie tematu 30 minut. Z każdą kolejną stroną przychodzi kolejna osoba i mówi: "podpowiedzcie mi jak to było bo przecież nie będę czytał tylu stron" i tak koło się zamyka. Tak się stało z tematem liczników w dziale b5. Niekończąca sie opowieść. Niech ktoś odpowiedzialny za ten temat zbierze wszystkie informacje w pierwszym poście i tyle. Ja mogę pomóc w redagowaniu. Coś tam sie nauczyłem przy okazji. Mam dużo swoich zdjęć. Zrobimy spis części i jakieś FAQ 3
rafala4b6 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Cześć Audimaniacy czy jest ktoś po swapie z a4 b7 2.0tfsi do b6 i chciałby trochę pomóc?
r7adek Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) Dwa przewody trzeba podciągnąć z licznika do tej kostki cztero pionowej? A co z tymi pinami dwoma przy drugim pływaku ? Edytowane 17 Grudnia 2018 przez r7adek
Miras95 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Tam gdzie masz dwa piny czyli od strony kierowcy to jeden idzie do licznika a drugi do masy. Od strony pasażera podłączasz normalnie wtyczkę która była przy zbiorniku w ośce
r7adek Opublikowano 17 Grudnia 2018 Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) 15 godzin temu, Miras95 napisał: Tam gdzie masz dwa piny czyli od strony kierowcy to jeden idzie do licznika a drugi do masy. Od strony pasażera podłączasz normalnie wtyczkę która była przy zbiorniku w ośce Jest to obojętne do którego pinu masa a do którego sygnał? Czy jest jakaś kolejność, bo nie mam wtyczki tej drugiej - znalazłem, jest to obojętne - post nr 1088, str. 37 Jeszcze jedno: ma ktoś nr elementów z rysunku: 2, 3 i 7 ? oraz tej śruby Edytowane 18 Grudnia 2018 przez r7adek
Misieqq7 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 W dniu 13.11.2018 o 23:59, rafala4b6 napisał: Cześć Audimaniacy czy jest ktoś po swapie z a4 b7 2.0tfsi do b6 i chciałby trochę pomóc? Witam Ja jestem Ale do b7. Jak coś służę pomocą. priv
MemberA4 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał: Jeszcze jedno: ma ktoś nr elementów z rysunku: 2, 3 i 7 ? 2- uszczelka 183521141A 3- podkładka 803407357 7- śruba WHT001838 to jest ta śruba pokazana ponizej przez ciebie :)
MemberA4 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał: Czy jest jakaś kolejność, bo nie mam wtyczki tej drugiej - znalazłem, jest to obojętne - post nr 1088, nie o ta wtyczkę tam chodzi ja napisałem to o wtyczce do wstecznego
MemberA4 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał: Jest to obojętne do którego pinu masa a do którego sygnał? tylko czytaj kolego ze zrozumieniem bo napisałem to jakos dziwnie ? Edytowane 19 Grudnia 2018 przez MemberA4
astec Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) witam wszystkich mam pytanko moje audi a4 b7 1.9tdi silnik bke czy przekladka z 2.0 tdi quatro bedzie pasowac ja mam skrzynie 5 a mam do kupienia z 6 biegowa czy to bedzie pasowac bez zmiany sprzengla bo mam nowy dwumas i sprzenglo Edytowane 14 Stycznia 2019 przez astec
marcin.marcin Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. przeczytałem cały temat i nie znalazłem nikogo kto wkładał Quattro do 2.0 TDI BRD 170km. Mam namiar na komplet części od Audi A4 B7 2.0TDI 170KM z dwóch źródeł. Niby kompletny https://allegro.pl/przekladka-quattro-komplet-audi-a4-b7-2-0tdi-1-9-i7022819544.html https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-przekladka-quattro-1-9-2-0-tdi-gyh-7460628879 ale już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wydechu. Czy ktoś dokładał quattro do 2.0 BRD z takiego samego samochodu? Jeśli tak jakie kłopoty po drodze? Wyczytałem w temacie, że skrzynia GYH to oryginalna z quattro. czy ktoś potwierdzi info? Wszystko podejdzie plug&play? Co z bakiem, podporą wału i pompą ABS czy tylko w benzynie takie przeróbki? Sprzęgło bede mógł zostawic swoje? Edytowane 15 Stycznia 2019 przez marcin.marcin
bobikos Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Wydech w pierwszym linku pochodzi z B6. W B7 nie ma tłumika środkowego. Generalnie przekładka z takiego samego silnika powinna sprawiać najmniej problemów. Przede wszystkim rozchodzi się tutaj o przełożenia skrzyni. Jeśli to faktycznie GYH to zestaw najlepszy dla Ciebie. Bak do wymiany, mocowania podpory do wspawania, pompa ABS do wymiany. Sprzęgło i rozrusznik może zostać Twoje bo i tak masz skrzynię 6b. Pewnie nie będziesz musiał wymieniać kasety i cięgien od lewarka biegów. Nic tylko brać i przekładać nim się zima skończy.
golden87 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Dobry koledzy, mam taki problem... swapuje skrzynie z 3.0 TDI Q, HXQ (z 3.0 TDI ASB) oryginalnie występującej z dyfrem EUB. U siebie miałem skrzynie ori z 2.0 TDI Q, JEE i dyfer EUB. Mysłalem ze po zmianie skrzyni wszystko podpasuje p&p skoro dyfer jest ten sam, i wszystko praktycznie tak siadło tylko.... 3,5 cm wał za krótki... Czy może mnie ktoś utwierdzić w tym, że jesli napęde wał napędowy od 3.0 TDI ten z którym ta skrzynia występowała to nie będzie problemu? Czy zna ktoś strone sposób żeby sprwadzić wymiary danej części po numerze? Czy możliwie jest to aby te wały aż tak się różniły?
MemberA4 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Godzinę temu, golden87 napisał: Czy może mnie ktoś utwierdzić w tym, że jesli nabęde wał napędowy od 3.0 TDI ten z którym ta skrzynia występowała to nie będzie problemu? jak założysz ten wał nie będzie problemu wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD Godzinę temu, golden87 napisał: Czy zna ktoś strone sposób żeby sprwadzić wymiary danej części po numerze? wał mozna jedynie sprawdzic po doborze do silnika w programie ETKA ale tam nie znajdziesz wymiarów jego Godzinę temu, golden87 napisał: Czy możliwie jest to aby te wały aż tak się różniły? no niestety każda skrzynia ma inna długość i dla tego wały tez są różne choć występują wyjątki gdzie jeden wał pasuje do różnych skrzyń tak jak kiedyś napisałem różnica w długości wału jest jedynie w jego przedniej części od skrzyni do podpory od podpory do dyfra róznic w długości nie ma nawet jak by się montowało 3 różne dyfry 01R 0AR 08V
golden87 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 7 minut temu, MemberA4 napisał: wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD Dzięki kolego za info, pozostaje mi szukac tego wału i do boju A czy można jakoś przelożyc ta cześć od podpory do skrzyni, czy to nierozbieralne jeden element? Bo znajomy ma taki wał ale jego stan pozotsawia wiele do życzenia...
golden87 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 13 minut temu, MemberA4 napisał: wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD Czy jeszcze jakies inne pasuja, bo z tych dostepnoscia i cena jest kosmos ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się