Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, MemberA4 napisał:

Zostaje twój rozrusznik. Jedynie będziesz musiał chyba wtyczkę od wstecznego rzeźbić i wydłużać kabelek. U mnie tak było bo w 5b jest inna wtyczka i przypasowałem wtyczkę od wtryskiwacza z silnika 1.6hdi?

Mam 6b to raczej nie trzeba bedzie.

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, r7adek napisał:

Mam 6b to raczej nie trzeba bedzie.

Były dwa rodzaje wybieraków do skrzyni 6 biegowej.

Inny rozrusznik idzie do sprzęgła 240mm, jeśli zostaje Twoje sprzęgło nic się nie zmienia 

Edytowane przez Misieqq7
Opublikowano
W dniu 6.11.2018 o 17:59, MemberA4 napisał:

:doh:

zapoznaj się z tematem, naprawdę dużo się dowiesz bo wiesz że dzwonią lecz nie wiesz w którym kościele?

 

stary jak ci się nie chce odpowiadać, to nie odpowiadaj

Opublikowano (edytowane)

Stary na wszystkie twoje pytania odpowiedź znajdziesz  na pierwszych 10 stronach tego tematu a to ok 30min czyrania lub krócej. Ale widocznie nie chce Ci się naprawdę zainteresować swapem bo zadajesz takie pytania po 9 latach.

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano

Ja uważam że ten temat powinien zostać zamknięty. Wszystko zostało już powiedziane, zapytane i wyjaśnione. Ja przeczytalem temat dwa razy i przełożyłem swoje auto (1.9tdi) a na pamięć znam już te pytania o zbiornik paliwa w benzyniakach i moge wyrecytować w środku nocy który do którego pasuje. Swap zajmuje w pojedynke kilkadziesiąt godzin (mi tak zeszło ze wszystkim). a przeczytanie tematu 30 minut. Z każdą kolejną stroną przychodzi kolejna osoba i mówi: "podpowiedzcie mi jak to było bo przecież nie będę czytał tylu stron" i tak koło się zamyka. Tak się stało z tematem liczników w dziale b5. Niekończąca sie opowieść. Niech ktoś odpowiedzialny za ten temat zbierze wszystkie informacje w pierwszym poście i tyle. Ja mogę pomóc w redagowaniu. Coś tam sie nauczyłem przy okazji. Mam dużo swoich zdjęć. Zrobimy spis części i jakieś FAQ

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Cześć Audimaniacy czy jest ktoś po swapie z a4 b7 2.0tfsi do b6 i chciałby trochę pomóc?

Opublikowano (edytowane)

Dwa przewody trzeba podciągnąć z licznika do tej kostki cztero pionowej? A co z tymi pinami dwoma przy drugim pływaku ? 

IMG_20181217_093130.jpg

Edytowane przez r7adek
Opublikowano

Tam gdzie masz dwa piny czyli od strony kierowcy to jeden idzie do licznika a drugi do masy. Od strony pasażera podłączasz normalnie wtyczkę która była przy zbiorniku w ośce

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, Miras95 napisał:

Tam gdzie masz dwa piny czyli od strony kierowcy to jeden idzie do licznika a drugi do masy. Od strony pasażera podłączasz normalnie wtyczkę która była przy zbiorniku w ośce

Jest to obojętne do którego pinu masa a do którego sygnał? Czy jest jakaś kolejność, bo nie mam wtyczki tej drugiej - znalazłem, jest to obojętne - post nr 1088, str. 37

Jeszcze jedno: ma ktoś nr elementów z rysunku: 2, 3 i 7 ?

Przechwytywanie.JPG

oraz tej śruby

śruba.jpg

Edytowane przez r7adek
Opublikowano

 

W dniu 13.11.2018 o 23:59, rafala4b6 napisał:

Cześć Audimaniacy czy jest ktoś po swapie z a4 b7 2.0tfsi do b6 i chciałby trochę pomóc?

Witam

Ja jestem Ale do b7.

Jak coś  służę pomocą.

 priv

Opublikowano
W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał:

Jeszcze jedno: ma ktoś nr elementów z rysunku: 2, 3 i 7 ?

2- uszczelka 183521141A

3- podkładka 803407357

7- śruba WHT001838  to jest ta śruba pokazana ponizej przez ciebie :)

Opublikowano
W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał:

Czy jest jakaś kolejność, bo nie mam wtyczki tej drugiej - znalazłem, jest to obojętne - post nr 1088,

nie o ta wtyczkę tam chodzi

ja napisałem to o wtyczce do wstecznego

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.12.2018 o 16:20, r7adek napisał:

Jest to obojętne do którego pinu masa a do którego sygnał?

tylko czytaj kolego ze zrozumieniem ;) bo napisałem to jakos dziwnie ?

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich mam pytanko moje audi a4 b7 1.9tdi silnik bke czy przekladka z 2.0 tdi quatro bedzie pasowac ja mam skrzynie 5 a mam do kupienia z 6 biegowa czy to bedzie pasowac bez zmiany sprzengla bo mam nowy dwumas i sprzenglo 

Edytowane przez astec
Opublikowano (edytowane)

Witam. przeczytałem cały temat i nie znalazłem nikogo kto wkładał Quattro do 2.0 TDI BRD 170km. Mam namiar na komplet części od Audi A4 B7 2.0TDI 170KM z dwóch źródeł. Niby kompletny 

https://allegro.pl/przekladka-quattro-komplet-audi-a4-b7-2-0tdi-1-9-i7022819544.html

https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-przekladka-quattro-1-9-2-0-tdi-gyh-7460628879

ale już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wydechu. Czy ktoś dokładał quattro do 2.0 BRD z takiego samego samochodu? Jeśli tak jakie kłopoty po drodze?

Wyczytałem w temacie, że skrzynia GYH to oryginalna z quattro. czy ktoś potwierdzi info?

Wszystko podejdzie plug&play? Co z bakiem, podporą wału i pompą ABS czy tylko w benzynie takie przeróbki? Sprzęgło bede mógł zostawic swoje?

 

 

Edytowane przez marcin.marcin
Opublikowano

Wydech w pierwszym linku pochodzi z B6. W B7 nie ma tłumika środkowego. Generalnie przekładka z takiego samego silnika powinna sprawiać najmniej problemów. Przede wszystkim rozchodzi się tutaj o przełożenia skrzyni. Jeśli to faktycznie GYH to zestaw najlepszy dla Ciebie.

Bak do wymiany, mocowania podpory do wspawania, pompa ABS do wymiany. Sprzęgło i rozrusznik może zostać Twoje bo i tak masz skrzynię 6b. Pewnie nie będziesz musiał wymieniać kasety i cięgien od lewarka biegów. Nic tylko brać i przekładać nim się zima skończy.

Opublikowano

Dobry koledzy, mam taki problem... swapuje skrzynie z 3.0 TDI Q, HXQ (z 3.0 TDI ASB) oryginalnie występującej z dyfrem EUB.
U siebie miałem skrzynie ori z 2.0 TDI Q, JEE i dyfer EUB.
Mysłalem ze po zmianie skrzyni wszystko podpasuje p&p skoro dyfer jest ten sam, i wszystko praktycznie tak siadło tylko.... 3,5 cm wał za krótki...

Czy może mnie ktoś utwierdzić w tym, że jesli napęde wał napędowy od 3.0 TDI ten z którym ta skrzynia występowała to nie będzie problemu?
Czy zna ktoś strone sposób żeby sprwadzić wymiary danej części po numerze?

Czy możliwie jest to aby te wały aż tak się różniły?

Opublikowano
Godzinę temu, golden87 napisał:

Czy może mnie ktoś utwierdzić w tym, że jesli nabęde wał napędowy od 3.0 TDI ten z którym ta skrzynia występowała to nie będzie problemu?

jak założysz ten wał nie będzie problemu :)

wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD

Godzinę temu, golden87 napisał:

Czy zna ktoś strone sposób żeby sprwadzić wymiary danej części po numerze?

wał mozna jedynie sprawdzic po doborze do silnika w programie ETKA ale tam nie znajdziesz wymiarów jego

Godzinę temu, golden87 napisał:

Czy możliwie jest to aby te wały aż tak się różniły?

no niestety każda skrzynia ma inna długość i dla tego wały tez są różne choć występują wyjątki gdzie jeden wał pasuje do różnych skrzyń

tak jak kiedyś napisałem różnica w długości wału jest jedynie w jego przedniej części od skrzyni do podpory

od podpory do dyfra róznic w długości nie ma nawet jak by się montowało 3 różne dyfry 01R 0AR 08V

Opublikowano
7 minut temu, MemberA4 napisał:

wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD

Dzięki kolego za info, pozostaje mi szukac tego wału i do boju :)

A czy można jakoś przelożyc ta cześć od podpory do skrzyni, czy to nierozbieralne jeden element? Bo znajomy ma taki wał ale jego stan pozotsawia wiele do życzenia...

image.png

image.png

image.png

Opublikowano
13 minut temu, MemberA4 napisał:

wał do ASB z manualna skrzynią ma min nr 8E0521101AD 

Czy jeszcze jakies inne pasuja, bo z tych dostepnoscia i cena jest kosmos ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...