Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, golden87 napisał:

A czy można jakoś przelożyc ta cześć od podpory do skrzyni, czy to nierozbieralne jeden element? Bo znajomy ma taki wał ale jego stan pozotsawia wiele do życzenia...

przełozyć mozna bo wał jest rozbieralny tylko to się wiąże z jego koniecznościa wyważenia wtedy

Edytowane przez MemberA4
  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
32 minuty temu, golden87 napisał:

Czy jeszcze jakies inne pasuja, bo z tych dostepnoscia i cena jest kosmos ;(

AD jest zamienny z wałem 8E0521101R

Opublikowano
4 minuty temu, MemberA4 napisał:

przełozyć mozna bo wał jest rozbieralny tylko to się wiąże z jego koniecznościa wyważenia wtedy

Kumam, tylko ze w takim razie mój wał też poświece i nie odsyskam, a wywazanie itd to pewnie i sporo czasu i kasy ?

Czyli o żadnym innym numerze nie zadziała ? :(

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, MemberA4 napisał:

AD jest zamienny z wałem 8E0521101R

IDEALNIE DZIEKI ZA INFO TEN MA CENY OK :)

Na pewno bedzie pasować?

 

Jesli wszystko bedzie jak mowisz, i uda mi sie zaoszedzic dzieki temu troche kasy, to wysłam flache do Ciebie :D

Edytowane przez golden87
Opublikowano

tak R został zastąpiony AD w 2007r

Przechwytywanie.PNG

Opublikowano
33 minuty temu, golden87 napisał:

Jesli wszystko bedzie jak mowisz, i uda mi sie zaoszedzic dzieki temu troche kasy, to wysłam flache do Ciebie :D

Etka nie kłamie

sam miałem wał napędowy o nr 8E0521101T i zamieniałem go na D i w końcu na G :) więc bez obaw wszystko będzie pasić

Opublikowano
1 minutę temu, MemberA4 napisał:

Etka nie kłamie

sam miałem wał napędowy o nr 8E0521101T i zamieniałem go na D i w końcu na G :) więc bez obaw wszystko będzie pasić

Super, z ta flaszka nie żartuje jak wsadze, dawaj adres na PW :D
Mam 2 typy, może podeśle Ci na PW, bardziej doswiadczony zerkneisz czy nie widzisz tam nic niebezpiecznego... ;)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.01.2019 o 09:38, golden87 napisał:

Dzięki kolego za info, pozostaje mi szukac tego wału i do boju :)

A czy można jakoś przelożyc ta cześć od podpory do skrzyni, czy to nierozbieralne jeden element? Bo znajomy ma taki wał ale jego stan pozotsawia wiele do życzenia...

image.png

image.png

image.png

Kolego mała rada. Skoro ten wał pasuje do Ciebie ale jest w złym stanie to zmierz sobie jego długość całkowitą oraz długość od końców do środka podpory i jak będziesz szukać wału w necie to najlepiej powiedz sprzedającemu żeby podał ci jego wymiary żeby zgadzały się z tym wałem za zdjęciach. Były przypadki że naklejka z numerem była z innego wału dlatego ja szukałem wału po numerach ale też po jego wymiarach :)

Edytowane przez Miras95
Opublikowano
1 godzinę temu, Miras95 napisał:

Kolego mała rada. Skoro ten wał pasuje do Ciebie ale jest w złym stanie to zmierz sobie jego długość całkowitą oraz długość od końców do środka podpory i jak będziesz szukać wału w necie to najlepiej powiedz sprzedającemu żeby podał ci jego wymiary żeby zgadzały się z tym wałem za zdjęciach. Były przypadki że naklejka z numerem była z innego wału dlatego ja szukałem wału po numerach ale też po jego wymiarach :)

Dzięki kolego za info... ale juz teortycznie dedykowany jest do mnie w drodze....

Jeden ze sprzedajacych  twierdzi ze z A4 b7 3.0 TDI wyjal wal ktory po oznaczeniach pasowal do A6C6 3.0 TDI.... ale nie odwazyłem się więcej.

Dużo jest wałów z Q5, i wiadomo będą sporo młodsze i o mniejszym przebiegu, ale bałem sie experymentować... na razie chcę wyjechać autem, bo kolejny dzień bez doprowadza mnie do szału.

Opublikowano

Witam,

mam pytanie w sprawie swapu Q z B7 2.0tfsi do B6 1.8t. Dowiedziałem się, że jest problem ze zbiornikiem paliwa tzn 1.8t ma regulator w filtrze, którego 2.0tfsi nie ma. Ktoś może potwierdzić? Jeśli tak to jak to obejść? Najprościej pewnie bak od b6, ale swapy zazwyczaj są kompletne i baku bym musiał szukać osobno.

Opublikowano
1 godzinę temu, Noix napisał:

Witam,

mam pytanie w sprawie swapu Q z B7 2.0tfsi do B6 1.8t. Dowiedziałem się, że jest problem ze zbiornikiem paliwa tzn 1.8t ma regulator w filtrze, którego 2.0tfsi nie ma. Ktoś może potwierdzić? Jeśli tak to jak to obejść? Najprościej pewnie bak od b6, ale swapy zazwyczaj są kompletne i baku bym musiał szukać osobno.

Witaj 

Może i można to obejść jakoś Ale ja tego nie wiem. Sam próbowałem podłączyć bak z 2 tfsi ale ma innej średnicy przewody.  Nie wiem jak elektrycznie czy jest to samo. 

Jak wspomniałeś wyżej najlepiej bak z b6 1.8t albo 3.0asn z tym że tam trzeba przedłużyć jeden przewód i jeden przełożyć z baku z oski 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dzieki za odpowiedz,

jak ktos ma cos jeszcze do dodania to chętnie wysłucham :)

Opublikowano
Teraz, Noix napisał:

dzieki za odpowiedz,

jak ktos ma cos jeszcze do dodania to chętnie wysłucham :)

Niby nie da rady włożyć pompy i pływaka  z 1.8t  do baku z 2tfsi.  Bo fizycznie podejdzie.

Także szukaj baku tak jak Ci pisałem i jak będziesz potrzebował jakieś pomocy to śmiało:)

Ja wstawiłem z 3.0asn bo akurat gość miał też taki i po próbie montażu  musiałam jechać i się wymienić za  2tfsi..

Opublikowano

Na razie ogarniam temat, bo swap planuję wiosna/lato.

Czyli najlepiej kupić kompletny swap od 2.0tfsi, ale bez zbiornika paliwa, a zbiornik szukać osobno od 1.8t lub 3.0asn :)

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, dynamiquedci napisał:

Poratuje ktoś schematem z linku który wygasł?? http://zibiokaj.w.interii.pl/ABSEDS.jpg. Pilnie potrzebuje sprawdzc czy musze przekladac piny w kostce czy nie. auto z 2004 roku

jeśli B6 to musisz przekładać piny, od 2005 nie trzeba przekładać pinów tylko zmiana pompy i kodowanie

dla przypomnienia

Wypinamy pin 28 (zielony) i wpinamy w 12 który jest pusty

następnie wypinamy 13 (czarny) i wpinamy w 28

Edytowane przez MemberA4
Opublikowano
7 godzin temu, Noix napisał:

Czyli najlepiej kupić kompletny swap od 2.0tfsi, ale bez zbiornika paliwa, a zbiornik szukać osobno od 1.8t lub 3.0asn :)

A czemu chcesz z tfsi komplet ? Jeśli ze względu na dłuższe skrzynie to możesz skrzynie,wał,dyfer,i wybierak biegów kupić z tfsi a resztę z 1.8t bo sam zbiornik będzie ciężko dostać :)

Opublikowano
Godzinę temu, Miras95 napisał:

A czemu chcesz z tfsi komplet ? Jeśli ze względu na dłuższe skrzynie to możesz skrzynie,wał,dyfer,i wybierak biegów kupić z tfsi a resztę z 1.8t bo sam zbiornik będzie ciężko dostać :)

kupowac po troche tez nie jest takie proste

Opublikowano
1 minutę temu, Noix napisał:

kupowac po troche tez nie jest takie proste

Wiem sam to przechodziłem tylko ja sobie jeszcze bardziej utrudniłem bo skrzynie kupiłem osobno,dyfer osobno,wał osobno,wybierak biegów też, półośki tył też, a reszta gratów już była w komplecie :D

Tak że chyba najlepszym wyjściem jest tak jak Misieqq7 pisze szukać samego zbiornika z 1.8t albo 3.0

Opublikowano

Co myślicie o takim luzie promieniowym na przednim przegubie? To normalne czy szukać przegubu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...