Randor Opublikowano 30 Lipca 2019 Opublikowano 30 Lipca 2019 50 minut temu, Langista napisał: Nie wszędzie te drogi takie cudowne. Mają dużo autostrad, które doprowadzą prawie wszędzie, ale często trzeba je omijać i w tedy trafia się na drogi takie zjebane, jakich w Polsce nie ma. Chciałem o tym wspomnieć ale już sobie darowałem. Tak czy inaczej potwierdzam.
bartez90 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 10 godzin temu, Langista napisał: Nie wszędzie te drogi takie cudowne. Mają dużo autostrad, które doprowadzą prawie wszędzie, ale często trzeba je omijać i w tedy trafia się na drogi takie zjebane, jakich w Polsce nie ma. Chodziło mi o drogi w miastach (dużych), a nie drogi poza miastami. W dużych miastach też są takie tragiczne? U mnie w mieście dziurska i fałdy są okropne (a 80 % przebiegu robię w mieście). Nie pisałem o ekspresówkach i drogach krajowych, które w lubelskim nie są takie złe.
Langista Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 (edytowane) 17 minut temu, bartez90 napisał: Chodziło mi o drogi w miastach (dużych), a nie drogi poza miastami. W dużych miastach też są takie tragiczne? U mnie w mieście dziurska i fałdy są okropne (a 80 % przebiegu robię w mieście). Nie pisałem o ekspresówkach i drogach krajowych, które w lubelskim nie są takie złe. Drogi w miastach to też tragedia, nie remontują bo wiedzą że długo to potrwa. Co jak co ale.naprwwq dróg w Polsce a Niemczech to przepaść. Mają jedną ulice, w której popękał asfalt (swoją drogą dziwne, w Polsce się dziury robią, tutaj pęka na potęgę) i naprawiają to dopiero w tedy, jak ludzie zgłaszają uszkodzenie auta. Teraz w mieście obok naprawiają 5 metrów drogi i kładą nowe płyty na przejeździe kolejowym. Droga zablokowana za rok czasu (termin na tablicy) i przez ostatnie 2 miesiące od zablokowania dosłownie nic się nie dzieje W Niemczech jest ten problem, że cały hajs ładują w autostrady, których i tak nie są w stanie utrzymać, a jak przychodzi do dróg miejskich a nie daj dróg przez las, to najlepiej jakby same się rozpadły to ludzie jeździć przestaną. Edytowane 31 Lipca 2019 przez Langista
k232 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 18 godzin temu, Randor napisał: Nie było w a4 b5 aluminiowych zwrotnic. Tylko S4/RS4. Kto ma Ci to jeszcze napisać? Napisałeś , że nie jesteś pewny ?
Randor Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Tego czy alu było w każdej poliftowej S4? Chyba tylko na sam koniec produkcji je wkładali.
Kwiryn Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Witam. Powoli i u mnie zbliża się pora na wymianę wahaczy. Mam ori zestaw 1BV (aktualnie 320k przebiegu)i wg mechanika jeszcze z rok i gumy się posypią (proces już się rozpoczął). W co zainwestować ? 1. Lemfoder (mój typ) - najdroższa opcja 2. Meyle HD (propozycja mechanika) - troszkę taniej 3. Wymiana tulei (jeden z forumowiczów wspomniał, że jak się jeszcze ma fabrykę to warto wymienić) - opcja budżetowa Autem planuje jeszcze pojeździć z 40 lat
Langista Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 To zostaw oryginały i wyślij je do firmy wklepującej nowe bebechy. Tuleje wymieniają, ale czy sworznie też wymieniają tego nie wiem.
pila24 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Kwiryn napisał: Wymiana tulei (jeden z forumowiczów wspomniał, że jak się jeszcze ma fabrykę to warto wymienić) - opcja budżetowa Właśnie do mnie przyszły,wyglądają bardzo solidnie i Pan z firmy dorzucił mi 2 śruby do górnych wahaczy a resztę śrub kazał zostawić ori. Tuleje dolnych wahaczy są ori wprasowane,na bananach tuleje z ori numerami OEM, pozostałe nie wiem. Sworznie bardzo sztywne. Wszystkie wahacze są fabryczne. Opcja budżetowa? Cena pomiedzy chińczykami a rts'ami. Myślę że jakościowo będą powyżej rts. Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez pila24
Langista Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Widzę sworznie też zregenerowali. Zabieg opłacalny jak ma się jeszcze Ori zestaw, później jak już było pisane, średnio się kalkuluje.
pila24 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Jak dla mnie to najbardziej opłacalna opcja bo mam wszystko jeszcze ori na pokładzie. Łączniki na przód będą z lema i myślę że taki zestaw będzie wytrzymalszy niż RTSy,czas pokaże. Gdyby sworznie nie były zregenerowane to nie było by sensu kupować takiego zestawu.
Kwiryn Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) 19 minut temu, pila24 napisał: Jak dla mnie to najbardziej opłacalna opcja bo mam wszystko jeszcze ori na pokładzie. Łączniki na przód będą z lema i myślę że taki zestaw będzie wytrzymalszy niż RTSy,czas pokaże. Gdyby sworznie nie były zregenerowane to nie było by sensu kupować takiego zestawu. Teraz to mnie zaskoczyłeś - wygląda nieźle. Jaka jest cena takiej operacji, czas wykonania i czy mogę uzyskać namiary na tych artystów Teoritiko teraz to juz fabryka- powinno wytrzymać z 150K ? Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez Kwiryn
pila24 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 (edytowane) 27 minut temu, Kwiryn napisał: Teraz to mnie zaskoczyłeś - wygląda nieźle. Jaka jest cena takiej operacji, czas wykonania i czy mogę uzyskać namiary na tych artystów Teoritiko teraz to juz fabryka- powinno wytrzymać z 150K ? Dostępne od ręki,cena 732zł + kurier 15 zł +160 zł kaucji za wahacze(odsyłasz swoje ori po wymianie i dostajesz zwrot na konto) Regum - naprawa elementów zawieszenia REGUM.PL Firma specjalizuje się w naprawie elementów zawieszenia do samochodów osobowych tzn. wahacze, sworznie, drążki kierownicze, przerabianiu tulei gumowo-metalowych nie występujących w sprzedaży, pracach tokarskich... Edytowane 1 Sierpnia 2019 przez pila24
k232 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 A jak nie masz ori wahaczy to oni Ci dają swoje więc z tym nie ma problemu.
Langista Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 No tak, ale dopłacasz kaucję, z tego co widzę na stronce 140 zł, ale jak chce sprawdzić cenę bez oddania starych części to przenosi mnie do pustego koszyka.. do tego na stronie widzę tylko jeden wahacz, jak cały komplet jest za 140 od sztuki to masz cenę większą jak za zestaw Lemfördera..
Randor Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja zapłaciłem 1005zł brutto z wysyłką oraz nowymi łącznikami Lema. Swoich wahaczy nie miałem bo siedział śmietnik Febi. Jeśli ktoś ma ori należy odjąć od tej kwoty 160zł. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez Randor
erchi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Plusem tanich chinoli jest zestaw śrub. Można kupić regenerowane końcówki drążków, ale wg mnie nie ma to sensu, bo i tak najlepiej postawić na końcówki i drążki Lemfordera.
erchi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 2 godziny temu, k232 napisał: A jak nie masz ori wahaczy to oni Ci dają swoje więc z tym nie ma problemu. Jak oddajesz swoje, to powiedzą jakiej firmy wezmą a jakie nie. Tych z najniższej półki nie wezmą.
pila24 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 8 godzin temu, erchi napisał: Plusem tanich chinoli jest zestaw śrub. Taki zestaw kosztuje około 20 zł.
pila24 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Są pewnie za 100 zł i więcej ale przy chinolach są zestawy za 20 zł, z lepszych są delphi za 70 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się