Nosb Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 A wlasnie : podobno sie cos popsuly ? Bo ja w koncu chyba kupie komplet nowych i sie zastanawiam jakie MS podrozaly chyba kupie najtansze jakie znajde Moze z 10 tys wytrzymaja Znajomemu po 15 tys podobno rozlecial sie banan w MS :> PS : ma ktos dojscie do tanich MS ?
witos Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dlamnie jak wytrzymają rok to i tak będzie sukces roczne robie około 15 tys
pku82 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Witam! Ma taki "mały" problem a mianowicie przy wymianie kompletu wahaczy (wraz z łącznikami stabilizatora) brakło mi śrubek a dokładnie chodzi o połączenie owego łacznika z wahaczem i drążkiem stabilizatora. Starych śrub też nie mogę użyć gdyż stary łączniki ( orginalny audi) chyba nie był wymieniany od nowości i jest trochę inaczej skonstuowany wychodza z niego dwie gałki a nie jak w Mastr Sport przechodza przez niego dwie śruby i właśnie owych śrubmi brakuje ;( Czy ktoś miał podobny proble z tymi łacznikami Master Sport P.S. Paweł
Doman13 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Mnie przy wymianie zawieszenia na MS zabrakło 2 śrub. Mechanik kombinował i znalazł w końcu specjalnie utwardzane i je użył. Takie to komplety MS potrafią robić niespodzianki.
felipe.avant Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 dokładnie załóż coś porządnego, podobno ruville bardzo polecają mechanicy i chyba takie założe cena 1100 a co powiecie na temat tych okazyjnych lemów.. za 1050 /allegro/
witos Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Dzisiaj dotarły do mnie MS. Tak z ciekawości sprawdziłem sobie wszystkie sworznie i okazalo sie, że wszystkie oprócz jednego ruszają sie na prawo i lewo. Tylko jeden jest taki co siedzi bardzo mocno i nie idzie nim obracać. Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ??
moskal Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ?? U mnie dało rade nimi ruszać , nie sprawdzałem wszystkich tylko może ze trzy pierwsze i dałem spokój
Doman13 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzisiaj dotarły do mnie MS. Tak z ciekawości sprawdziłem sobie wszystkie sworznie i okazalo sie, że wszystkie oprócz jednego ruszają sie na prawo i lewo. Tylko jeden jest taki co siedzi bardzo mocno i nie idzie nim obracać. Mam pytanie jak powinny być zamocowane sworznie w wahaczach ?? do mnie jak dotarły MS-y to wszystkie sworznie siedziały sztywno i nie dało się nimi ruszyć bez użycia dużej siły. Niech się jeszcze inni wypowiedzą, ale na mój rozum to ja bym takich nie zakładał. Z tych wahaczy co wyjąłem, jeden zachowuje się tak jak Twoje nowe (a mój przejechał około 50tyś.)
Nosb Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Powinny siedziec sztywno ... jak lataja luzno to nie za fajnie :>
domelq Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 dokładnie załóż coś porządnego, podobno ruville bardzo polecają mechanicy i chyba takie założe cena 1100 a co powiecie na temat tych okazyjnych lemów.. za 1050 /allegro/ Ja od Reuvilla wolałbym już założyć FEBI
Cristoforo Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 moim zdaniem sworznie maja obracac sie normalnie pod naciskiem dłoni w moich LEM wszystkie obracały sie normalnie w aso jak kumpel kupował też to pracowało swobodnie
Nosb Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 no pod naciskiem owszem ale nie luzno...
Nosb Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Panowie a jak tak czytam te posty o tych MS itp ... Dac 700 zl i nie wiadomo naco sie trafi... Wiec co powiecie na jakies tanie badziewka ? Wystarczy jak przeletaja mi 15 tys Jakies powiedzmy za 500 zl :] Wychodzi na to ze ten sam stopien zagrozenia PS : dlatego tanie ze je 15 tys bede robil 1,5 roku to raz, dwa ze wymieniam sobie sam wiec tego nie licze , trzy ze nie wiadomo kiedy mi strzeli do lba sprzedawac A4 wiec nie bede pakowal 1400 zl w zawieszenie Ktos tu pozytywnie sie wypowiadal o kraftach ?
nex Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Dachstein, pisałem już. Tanie i dobre http://allegro.pl/search.php?string=a4&us_id=7378184&country=1
A4 siano Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Jesli chodzi o MSy załozylem je w styczniu tego roku,jak narazie po przejechaniu 13 tys.km jest dobrze nic nie stuka, dobrze sie prowadzi, poki co nie powiem złego słowa o nich , zobaczymy dalej jak dociagne na nich do 40 tys to bede zadowolony, oby tak dalej
yankees Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Mam takie pytanko czy jesli mam luz na wahaczu i stuka mi na nierownosciach to czy powinno to byc w jakis sposob wyczowalne przy kreceniu kierownica na maxa w miejscu?? Kupowac lacznik stabilizatora ...mam zamiar wmienic jeden wahacz prawy przod Dopisuje kolejne pytanie....jaka powinna byc srednica stozka przod dol wahacza????? Chodiz mi o konkretnie 96 rok tdi. Tak patrze na allegro te co kolega kupil Dachstein-a aja 18 a te drugie MS po moim zapytaniu maja 21, ale koles mi pisze ze ma rozne srednice wiec jaki bedzie pasowal do mojej...jaki brac ...niechce pozniej odsylac
franio Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Dachstein, pisałem już. Tanie i dobre nic bardziej mylnego 15-18 tyś LIPA!!!
Nosb Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 mi 15-18 tys starczy na poltorej lub dwa lata I nie wiem czy do tego czasu jeszcze bede mial A4 Wszystko kwestia potrzeb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się