Buba Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Zastanawia mnie fakt samej regulacji. Ostatnio bylem regulowac i koles podpial kompa, dodalem gazu, zrobila sie autoadaptacja i koniec. Ale regulujac w ten sposob nie da sie przeciez ustawic mieszanki przy obciazeniu. Nie powinien podczas jazdy wolno oraz przy max doladowaniu rozniez adoptowac? Bylo dobrze ale teraz przy max obrotow przestawia sie na benzyne. Wymienilem WG i doladowanie wzroslo do 0.65. Niby to juz na samej koncowce obrotow ale chodzi o sam fakt. Nie mialem czasu zeby znowu jechac i zeby regulowal ale nastepnym razem chce zeby mi zrobil dobrze
cobradd Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Domyślam się że w takim silniku to masz sekwencje a sekwencje reguluje się prawidłowo w czasie jazdy, na postoju to sobie można co najwyżej ustawienia sprawdzić. Przy max obrotów każda się na benzynę przestawi bo tak są ustawione.
moskal Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Jak byłem w Mławie to podpiął kompa , stwierdził że "wszystko jest tu popierdolone" pogrzebał troche , wsiadł do auta i zniknął na jakies 40 minut. wrócił i powiedział ,ze zrobil co mógł ale z gówna bata nie ukręci , stwierdził ze przeplywka może być trafiona , bo auto na Pb z przy manewrowaniu przepustnicą z delikatnym opóźnieniem opóźnieniem reagowało na gaz , a jak sam wiesz logi robisz mi juz około 4 miesięcy
sołtys85 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Sekwencję reguluje sie nastepująco. Przełacza sie na benzynę i włącza sie autadaptację na laptopie. Sterowanik odczytuje mapy wtrysku z wtryskiwaczy benzynowych i przełacza po kolei cylindry na lpg. Po autokalibracji jedzie sie w trasę, żeby zobaczyć jak w praktyce pokrywają sie mapy wtrysku i dokonuje sie korekty mnożnika, ktory jest w tym wszystkim najważniejszym parametrem. Na dobrze dobranej instalacji nie ma mowy o przełaczeniu sie na benzynę. Napisz dokładnie jakie masz komponenty instalacji i bedzie wszystko wiadomo.
Buba Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 BRC SQ24, reduktor 1500, wtryski pomaranczowe. Instalacja jest wydolna tylko tak pytam z ciekawosci jak powinno prawidlowo wygladac regulowanie. czy na postoju czy przy obciazeniu
juby_p Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 a pomarańczowe wtryski nie są do 100kW na 4 garkach? może i jest wydolna ...... Niewiem jak to jest w BRC jedynie słyszałem że niektóre instalacje tej firmy maja predefiniowane ustawienia i tam chyba niema takich mozliwości jak np w STAGU gdzie tam można wszystko ustawić. Moim zdaniem gazowni powinien sie pofatygować i przejechać autem żeby sprawdzić jak sie sprawują ustawienia, a co do kalibracji podczas jazdy nie dokonuje sie jej przy max bucie (max doładowanie) tylko przy takich obciążeniach przy jakich sada lambda pracuje czyli faluje a nie stoi na bogato (lub powinna stać) przy max bucie po kalibracji sprawdzamy spadek ciśnienia i czy lambda jest na bogato. Jaki masz spadek ciśnienia przy max bucie? bo to jest czynnik determinujacy do przełaczenia na PB jesli zaduży to przełącza.
Buba Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 32KW na garnek jest przy pomaranczowych, 140KW reduktor. jakie cisnienie to nie wiem bo nie zarejestrowalem tego
mstan Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam W BRC sequent 24 powinienes mieć żółty BRC Wtryskiwacz SEQUENT - 120KW to znaczy: od 25 do 35 KW na cylinder. Pomarańczowy ma od 18 do 27 KW. Reduktor Genius 1500MB Pozdrawiam
Korzeń Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Uwaga. Do poprawnej regulacji gazu w instalacjach sekwencyjnych np. BRC 24, Stag 200/300 potrzebne jest oprogramowanie do gazu oraz koniecznie VAG lub pochodne Auto-kalibracja nie daje nic. Poprawną kalibrację mapy można uzyskać tylko podczas jazdy, przy maksymalnym obciążeniu silnika odczytując jednocześnie czasy wtrysków gazu i napięcia sondy lambda.
Buba Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 Uwaga. Do poprawnej regulacji gazu w instalacjach sekwencyjnych np. BRC 24, Stag 200/300 potrzebne jest oprogramowanie do gazu oraz koniecznie VAG lub pochodne Auto-kalibracja nie daje nic. Poprawną kalibrację mapy można uzyskać tylko podczas jazdy, przy maksymalnym obciążeniu silnika odczytując jednocześnie czasy wtrysków gazu i napięcia sondy lambda. czyli jednak jest potrzebne obciazenie... mozesz rozwinac temat??
Korzeń Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Próba obciążeniowa? drugi bieg, gaz do końca i jedziesz do odcinki w tym samym czasie patrzysz jakie napięcie daje sonda, jesli za duze co wiaze sie z przelaczeniem na benzynie obnizasz mnoznik na mapie. Nie pamietam dokladnie parametrow bo ostatnio mape robilem w kwietniu, ale nie jest to nic skomplikowanego. Nie wiem tylko jak w turbo Odnalazłem jakieś sceny z programu z kwietnia. Bardzo ważny parametr ciśnienie gazu (prawy górny róg) W moim przypadku (Reduktor KME) kwestia klucza imbulsowego 6 i pokręcenia śrubką w parowniku Tutaj już dobrze po regulacji Nie prawidłowo ustawiona mapa I troszkę lepiej
szogun0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Wszyscy się tym stagiem podpieracie i mnożnikiem. A kolega ma BRC, gdzie w ogóle nie istnieje pojęcie takiego mnożnika, i nie widać kreski ani żadnej mapy. W BRC zmienia się korekcję czasu otwarcia wtryskiwacza LPG względem PB na biegu jałowym i drugi parametr podczas pracy na wyższych obrotach. To tak z krótka.
Korzeń Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Masz racje. Miałem BRC w Golfie i faktycznie dużego pola do popisu nie ma.
juby_p Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Próba obciążeniowa? drugi bieg, gaz do końca i jedziesz do odcinki Jak dla mnie bzdura. Przy maxymalnym obciążeniu nie sparwdzisz nic oprócz tego czy sada pokazuje bogatą mieszankę - a jak wciszeniesz gaz do opotu to odrazu wskazanie sady powinno wejśc na maxa i tak zostac dopuki nie odpuscisz. jesli jest inaczej jest źle. Jakie kolwiek korekcje mnożnika czy innych parametrów (niewiem jak to w BRC co tam można zmieniać ale pewnie jest jakas mapa korekcji czasów) dokonuje sie przy takich obciążeniach przy których sąda pracuje. Pozatym kolego daj silnikowi pożyć i ustaw cisnienie minimalne na 0,6 a z ciekawosci jakie masz spadki przy max bucie do 0,5 czy nizej?
Korzeń Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 odrazu wskazanie sady powinno wejśc na maxa i tak zostac dopuki nie odpuscisz. i dokladnie tak jest Jakiekolwiek korekcje mnożnika czy innych parametrów dokonuje sie przy takich obciążeniach przy których sąda pracuje. Dokładnie tak a z ciekawosci jakie masz spadki przy max bucie do 0,5 czy nizej? Zrzuty sa z kwietnia, od tamtej pory nie podpinałem komputera bo nie mialem takiej potrzeby.
Buba Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 0.65 nie jest jakims strasznym wynikiem, szogun0 sie kiedys chwalil ze wiecej udalo mu sie w piku wycisnac bez softu. nie jestem pewny ale spada chyba do 0.55. narazie nie ma mozliwosci zebym sprawdzil slisko jest. Odpowiedz szogun0 jest zupelnie wystarczajaca BRC faktycznie nie ma jakichs mega kolosalnych opcji regulacji. Pewnie dlatego zadkoscia sa usterki i problemy :gwizdanie:
juby_p Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 odrazu wskazanie sady powinno wejśc na maxa i tak zostac dopuki nie odpuscisz. i dokladnie tak jest Jakiekolwiek korekcje mnożnika czy innych parametrów dokonuje sie przy takich obciążeniach przy których sąda pracuje. Dokładnie tak a z ciekawosci jakie masz spadki przy max bucie do 0' date='5 czy nizej? [/quote'] Zrzuty sa z kwietnia, od tamtej pory nie podpinałem komputera bo nie mialem takiej potrzeby. To jak sie tak ze wszystkim zgadzasz to niewprowadzaj kolegów w bład bo zaraz każdy bedzie kalibrował z gazem w podłodze. P.S. A wracajac do Twoich zrzutów to załuż oddzielny temat zamieść fotki z pod maski opis wszystkich komponentów instalki i zrzuty to doprowadzimy to do pozadku;). BRC faktycznie nie ma jakichs mega kolosalnych opcji regulacji. Pewnie dlatego zadkoscia sa usterki i problemy No tak jest chyba cos predefiniowane i jak trafi w charakterystyke silnika to gites;) a jak nie to gożej i jak tylko coś jest nie po mysli instalki to zaraz benzynka;)
Buba Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 odrazu wskazanie sady powinno wejśc na maxa i tak zostac dopuki nie odpuscisz. i dokladnie tak jest Jakiekolwiek korekcje mnożnika czy innych parametrów dokonuje sie przy takich obciążeniach przy których sąda pracuje. Dokładnie tak a z ciekawosci jakie masz spadki przy max bucie do 0,5 czy nizej? Zrzuty sa z kwietnia, od tamtej pory nie podpinałem komputera bo nie mialem takiej potrzeby. To jak sie tak ze wszystkim zgadzasz to niewprowadzaj kolegów w bład bo zaraz każdy bedzie kalibrował z gazem w podłodze. P.S. A wracajac do Twoich zrzutów to załuż oddzielny temat zamieść fotki z pod maski opis wszystkich komponentów instalki i zrzuty to doprowadzimy to do pozadku;). ja?
Korzeń Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Nie ma czego doprowadzać do porządku. ... i nadal jestem zdania, żeby kalibrować przy max. obciążeniu silnika. Także dwójka, trójka w podłogę. [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 23:02_________________________________________________Buba moich zrzutów. To stare zrzuty jak miałem problemy.
juby_p Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Nie ma czego doprowadzać do porządku. ... i nadal jestem zdania, żeby kalibrować przy max. obciążeniu silnika. Także dwójka, trójka w podłogę. [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 23:02_________________________________________________Buba moich zrzutów. To stare zrzuty jak miałem problemy. Weź sie zdecyduj co ? i powiedz jak zrobisz dół mapy? Może i niema ja tam widze 5-6 rzeczy do poprawki jak poprawiłeś to oki;) Buba przepraszam za OT:( już przestaje, jak ktoś chce czarno na białym jak należy jechać podczas kalibracji to opisuje to instrukcja KME do ściągnięcia z ich strony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się