Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Problem z katalizatorem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam padnięty katalizator i teraz wymieniać na orginalny czy można to czymś zastąpić .

Problem polega na tym że mam DPF który pracuje poprawnie :mysli:

Czy ktoś przerabiał temat ?

Opublikowano

moze ja sie myle, moze nie .. jesli tak to mnie poprawcie... w BPW masz filtr czastek stałych czyli DPF, wiec nie masz wcale odzielnego katalizatora, bo katalizatorem jest jednoczesnie ten filtr

Opublikowano

moze ja sie myle, moze nie .. jesli tak to mnie poprawcie... w BPW masz filtr czastek stałych czyli DPF, wiec nie masz wcale odzielnego katalizatora, bo katalizatorem jest jednoczesnie ten filtr

Dokładnie, DPF pełni funkcje filtru i kata :)

Opublikowano

Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych.

Opublikowano

3 bieg i 100-120km/h niech pojedzi, traske zrobi 200km i sie sam przeczysci

Opublikowano

Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych.

do Rogala i do piachu z tym... przy okazji wirus w cenie...

Opublikowano

Kumpel ma ten sam problem w A6 2.OTDI, czyścili mu to gdzies zainwestował 1500zł, pojeździł 3 miechy i kiszka, auto nie pojedzie, przepalał wysokim obciązeniem ale nic to nie daje, zakup oryginalnego to wydatek ok 7 tys.zl-masakra. Nie wiem co bedzie z tym robil ale cos mowil ze sa jakies sposoby ominiecia tego filtra czastek stalych.

do Rogala i do piachu z tym... przy okazji wirus w cenie...

Sprawdzilbym najpierw czy np sprezarka nie leje.

Polecam do silników z DPF'em lać zwykły ON a nie jakieś vervy itp bo przez te paliwa szybciej się filtr zapycha..

Opublikowano

W tej chwili jest juz prawie powszechne usunięcie fap wie jak masz wydac na drugiego to usun go mechanicznie i softowo i po problemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...