Vito_ Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Marka: AUDI Model: S4 Rok: 1998 Silnik: 2.7 bi-turbo Moc: seryjnie 265 KM i 400 Nm + chip czyli okolice 3XXKM i 4XXNm weryfikacja wiosną Napęd: QUATTRO Sprzęgło: ECS STAGE III KEVLAR + wzmacniany docisk RS4 Kolor: Srebrny Wnętrze: czarna pełna skóra ( żadnej paskudnej niebieskiej alcantary:D ) Felgi: Fabryczne 17' Spalanie: 9,5-25 litrów/100km Audio: radyjko ALPINE + 4 JBL-e 16,5cm Z dodatkowych bajerów jest zamontowane "polish nitro" czyli wtrysk "podtlenku" LPG oraz przyciemnione szyby Plany na przyszłość: - Felga 18" wzór RS4 B7 - lusterka srebrne - lepsze hamulce (tarcze, klocki, przewody w stalowym oplocie i zmiana płynu) - jakie lepsze granie - no i jak to przy esie grzebanie z mocą - gwintowane zawieszenie - kompletny wydech 3" Swoją przygode z samochodami zaczynałem od Hondy CRX del sol, później była Honda Prelude V gen, którą jeździło mi się genialnie i była piękna ale niestety pozostawał niedosyt mocy, wśród Hond nie mogłem znaleźć nic mnie intereującego, więc zacząłem rozglądać się za innymi autami:) Długo myślałem nad Nissanem 300ZX Twin-Turbo, Subaru WRX ale ostatecznie padło na S4 do której przekonał mnie napęd quattro, podatny na modyfikacje silnik oraz sentyment do tej marki ( ojciec jeździ A6 ). Także jak wielu Hondziarzy (Hteb, kosiniak i inni) przesiadłem się na S4 Autko ma drobne mankamenty, ale powoli je usuwam i cieszę się jazdą, najważniejsze że silnik zdrowy i zawias igła, niestety też nie jest to model poliftowy, ale ma plus w takiej postaci, że jest dość lekki jak na S4 bo nie ma zbędnych bajerów. No i kilka fotek na koniec: Ps. Mam nadzieję, że zadomowie się tu na dłużej Ps2. Nie bijcie za te wiejskie końcówki wydechu... takie już były jak kupiłem eSe, będę robił wydech to wymienię na bardziej ludzkie
Iverson Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 no coraz więcej esek , plany ładne , życzę wytrwałości i mega wyników na hamowni
soolek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Kur... nie widzę zdjęć na tym roboczym kompie (popatrzę wieczorem). A "nitro" montowałeś sam, czy już było? Jak to się sprawuje i jaka instalka jest założona? Przewody w stalowym oplocie - też montowałeś, czy już były? Jestem ciekawy jak są odczucia w stosunku do gumowych? (Odpowiedź może być na PW, żeby nie zaśmiecać wątku)
Vito_ Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 Instalka BRC Flys roczna założona przez poprzedniego właściciela:) generalnie jestem zadowolony bo inaczej zjadałoby mnie użytkowanie eSy na codzień, a tak nie boli kieszeni podwyższone spalanie aż tak bardzo, z minusów to do instalki należałoby dorzucić 2 reduktor bo na jednym nie wyrabia i z powodów spadków ciśnienia auto jest wystrojone tak że kręci się na LPG do 5300obr i później przełącza na benzyne, zresztą nie oszukujmy się jak się chce przycisnąć lepiej przełączyć na benzynke, nie ma co katować na gazie silnika. Co do przewodów to w fazie planów narazie:) Tak korek przy wlewie paliwka, dokręcany na czas tankowania :gwizdanie: Zdjęcia środka wrzucę przy czasie jak tam posprzątam troche
keżor Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 jak narazie zwykła eSka kolor najlepszy pościągałby znaczki z eSSSS i założył zespolone lampki do przodu z wersji poliftowej , tu masz xenon to te lampki z osprzętem pchniesz za 1400-1600 PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ??
Bandit81 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ryjek to ma piękny... Powodzenia w modach , pozdrawiam
Reggi Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ?? Fajna eska..ile łyka gazu ? :naughty:
sokolnh Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 jak narazie zwykła eSka kolor najlepszy pościągałby znaczki z eSSSS i założył zespolone lampki do przodu z wersji poliftowej , tu masz xenon to te lampki z osprzętem pchniesz za 1400-1600 PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ?? tak tj. kształtem jak zwykły ale "dyfuzor" miał namalowany
Buba Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ?? Fajna eska..ile łyka gazu ? :naughty: 9,5-25 :gwizdanie: powiedz jaki przebieg z LPG i jakie masz wtryski i reduktor?
Vito_ Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 20tysi przekulane na LPG, reduktor BRC Max Genius, wtryski żółte BRC wydajnośc 42kW wg producenta.
Buba Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 dziwne ze sie przelacza. widzialem eSy po sofcie i BRC ogarnialo ta moc moze warto regulacje w jakims dobrym warsztacie zrobic?
Vito_ Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 Byłem już na regulacji, przełącza i nie ma opcji... chyba żeby reduktor dać do regeneracji może już po tych 20tys km nie wyrabia...
Buba Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Byłem już na regulacji, przełącza i nie ma opcji... chyba żeby reduktor dać do regeneracji może już po tych 20tys km nie wyrabia... po 20k km? raczej nie.
jedrekx Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 piękna eSka... ma w sobie ogromny potencjał.. powodzenia w modach
Tomasz Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 drugi reduktor powinien bez problemu załatwić sprawę, albo ja źle widzę albo prawa szyba pasażera nie jest przyciemniana? a od kierowcy jest? ogółem auto git malina
plastuch Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 instalka LPG nie wyrabia, ja się dokładie na tym nie znam ale jakiś komponent nie ogarnia tej mocy Napewno da się to zrobić i niech Cie żaden spec nieczaruje że się nieda! Poza tym bardzo mi sie podoba!!! Życze powodzenia w modach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się