cool506 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 nie jestem pewien ale chyba kiedys probowałem odwrocic cany hi i low i cos sie z podswietleniem działo i wroci lem do poprzedniego podłoczenia wiec moze sproboj te cany od licznika zamienic ......
siemian Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 wtyczka rnsa składa się jakby z 4 czesci. Dolna niebieska wtyczka. Podpisane wtyczki masz na rnsie na rozpisce
Mychu Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Mam chyba podobny problem Też mam BOSE i RNS-E Odkąd zainstalowałem Navi VAG zawsze przy skanowaniu wywala mi następujące błędy: ddress 37: Navigation Controller: 8E0 035 192 T Component: RNS-E HIGH EU H99 0750 Coding: 0319111 Shop #: WSC 00601 7 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00878 - Connection to Speaker Front Left 011 - Open Circuit 00879 - Connection to Speaker Front Right 011 - Open Circuit 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 008 - Implausible Signal 01303 - Telephone Transceiver (R36) 004 - No Signal/Communication 02005 - Coding PIN 004 - No Signal/Communication W sumie z RNS-E jest wszystko ok, nie zauważylem żadnych problemów natomiast te błędy są zawsze. Co powinienem zrobić by ich nie było?
cool506 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Panowie obczailem ze jak przy wlaczonym rns-e odepne niebieska wtyke z licznika i od razu ja przypne to rns-e smiga, podswietlenie wylaczanie wyswietlanie fis itp. 100% sprawne Ale po wylaczeniu zaplonu jka rns-e sie wylaczy problem pojawia sie ponownie ze wyrzuca do menu pinu, czy to jes jakis blad w kodowaniu zegarow ? jezeli wszysko jest ok na zaplonie, a pozniej znow wola pin, to jja moze i jestem uparty ale stawiam na brak trzymania pamieci, czy masz + po zaplonie ale nie masz + staly, lub masz zle podpiety...
cool506 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 a kodowanie zegarow pod rns-e robiles?? Jest gdzies w tym temacie.
gola77 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Panowie. Czy to normalne, że jak ustawie na rns-e trasę to żebym miał dane z navi między zegarami to muszę ją wyłączyć i włączyć? Trochę mnie to drażni. Da się to jakoś zmienić?
cool506 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 tak [br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 11:21_________________________________________________Panowie co w tej wtyczce moze miec wspolnego z rns-e ? onnector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS Bo ja kja wyciagne na właczony rns-e i podepne szybko to rns-e dziala na lajcie.. Może jakis kabelek ktory nie ma wplywu na dzialanie licznika ma wplyw na dzialanie rns-e i mogl bym to wy***ac w piz*ziet a ktore z nich ida do rnsa?? Bo moze przy okazji zalatwie swoj problem, bo mi mimo podlaczenie can hi i can low nie wyswietla nic na fisie.. Brakuje mi chyba jakiegos polaczenia jeszcze rnsa z licznikiem
ykk Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Panowie. Czy to normalne, że jak ustawie na rns-e trasę to żebym miał dane z navi między zegarami to muszę ją wyłączyć i włączyć? Trochę mnie to drażni. Da się to jakoś zmienić? Nie da sie tego zmienic, tak musi byc.
Marcino87 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Panowie. Czy to normalne, że jak ustawie na rns-e trasę to żebym miał dane z navi między zegarami to muszę ją wyłączyć i włączyć? Trochę mnie to drażni. Da się to jakoś zmienić? W opcjach Navi wyłącz kompas i będą Ci od razu wyskakiwały dane do trasy
cool506 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 moze ktos mi wkoncu pomoze z tym fisem, miedzy licznikiem a rnse mam tylko can hi i can low, na liczniku nie wyswietla mi nic, ani radia nai mp3, po odpaleniu jest napis "ok" i pozniej gora gasnie. Brakuje mi jakis polaczen?? Dodam ze przed montazem rns mialem cd i tez nie wyswietlano info na zegarach.
kobra7 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Panowie. Czy to normalne, że jak ustawie na rns-e trasę to żebym miał dane z navi między zegarami to muszę ją wyłączyć i włączyć? Trochę mnie to drażni. Da się to jakoś zmienić? Już chyba o tym pisałem, ale napiszę jeszcze raz : Aby na FISie były informacje z nawigacji RNS-e bez konieczności wyłaczania i włączania navi musi być ODPOWIEDNI LICZNIK (przeznaczony pod RNS-e). Ja u siebie też tak miałem (czerwony FIS) jak wymieniłem zegary na kolor nie ma problemu. Po prostu program w liczniku musi być przystoaowany do protokołu CAN z obsługą RNS-e. Nie da sie tego zmienic, tak musi byc.
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Mam nadzieje ze czytales ten watek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22520.60 czy na pewno dobrze zakodowales w liczniku
Perez Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Czy potrzebuję również dokupić antenę "płetwę rekina" na dach jeżeli już mam taką, ale od małej navi w FISie? (carnivore1) (alvaro) Anteny nie trzeba nie trzeba kupować ale musisz kupić przedłużacz (zrobią Ci go w NaviService) bo antena od małej navi idzie do czytnika w lewym boczku w bagażniku a w przypadku RNS-E podłączana jest bezpośrednio pod nią (w niebieskie gniazdo w lewym górnym rogu patrząc na navi od frontu). Może mi ktoś jaśniej to wytłumaczyć bo nie kumam. Właśnie założyłem do swojej A4 RNS-E miałem wczesniej CHORUSA II czy muszę ciągnąc dodatkową antenę do gps-u ? [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 21:38_________________________________________________Sorki nie Chorusa tylko Concert CD by Grundig
wrclaguna Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czy potrzebuję również dokupić antenę "płetwę rekina" na dach jeżeli już mam taką, ale od małej navi w FISie? (carnivore1) (alvaro) Anteny nie trzeba nie trzeba kupować ale musisz kupić przedłużacz (zrobią Ci go w NaviService) bo antena od małej navi idzie do czytnika w lewym boczku w bagażniku a w przypadku RNS-E podłączana jest bezpośrednio pod nią (w niebieskie gniazdo w lewym górnym rogu patrząc na navi od frontu). Może mi ktoś jaśniej to wytłumaczyć bo nie kumam. Właśnie założyłem do swojej A4 RNS-E miałem wczesniej CHORUSA II czy muszę ciągnąc dodatkową antenę do gps-u ? [br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 21:38_________________________________________________Sorki nie Chorusa tylko Concert CD by Grundig Jak masz ta antene dokladana to nie musisz
Perez Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ta antena raczej jest Fabryczna, była podłączona do poprzedniego radia ( Concert) była podpięta antena radiowa i i ta druga ( końcówka facra) to chyba od gps. Więc podpiąłem ją teraz do RNS-E. Mam jeszcze jedno pytanko do bardziej kumatych kolegów w RNS-sach. Ja jak wspomniałem jestem dosłownie dwudniowym posiadaczem tego radyjka. Mam płyte nr 2 z automapą 2010. Włożyłem ją do napedu RNS odpaliłem nawigację wklepałem trasę dokąd chciałbym jechać ( na drugi koniec miasta) Nawigacja pokazuje mi ze jestem w Sztokholmie i z tamtad planuje mi trasę. Jakiej trasy bym nie wklepał to ciagle pokazuje i planuje ze Sztokholmu. Może ktoś bedzie tak miły i podpowie mi dlaczego tak mi pokazuje moja nawigacja ?? Bedę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.....
domin79 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ...po wyjęciu navi pamieta ostatnią pozycje, czyli rns-e ze szwecji he he no dobra do rzeczy , na początek sprawdz ile stelit znalazła Ci navi , jak włączysz navi to lewy dolny przycisk pod pokrętłem , na ekraniku info , a potem przejedz sie na ten koniec ulicy skoro go wklepałeś i jeśli znalazła satelity to za chwile wsio wróci do normy
Perez Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zrobiłem tak jak napisałeś, przejechałem kilkakrotnie po mieście ale dalej żadnych efektów,wciskając info pokazuje 0 znalezionych satelit. szerokośc i długośc geograficzna się zmienia podczas jazdy Może to być problem z anteną GPS-u. ??? U mnie chyba jest orginalna - płetwa na dachu.
Lukaszxxx Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Panowie podpowie ktos dzie sie najlepiej wpiac z zasilaniem adaptera multimedialnego i dvd?? wybaczcie ale to 70 stron i poleglem..
domin79 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ta antena raczej jest Fabryczna, była podłączona do poprzedniego radia ( Concert) była podpięta antena radiowa i i ta druga ( końcówka facra) to chyba od gps. Więc podpiąłem ją teraz do RNS-E. Mam jeszcze jedno pytanko do bardziej kumatych kolegów w RNS-sach. Ja jak wspomniałem jestem dosłownie dwudniowym posiadaczem tego radyjka. Mam płyte nr 2 z automapą 2010. Włożyłem ją do napedu RNS odpaliłem nawigację wklepałem trasę dokąd chciałbym jechać ( na drugi koniec miasta) Nawigacja pokazuje mi ze jestem w Sztokholmie i z tamtad planuje mi trasę. Jakiej trasy bym nie wklepał to ciagle pokazuje i planuje ze Sztokholmu. Może ktoś bedzie tak miły i podpowie mi dlaczego tak mi pokazuje moja nawigacja ?? Bedę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi..... ta antena która była wcześniej przy concercie to nie antena gps.Jest to antena diversity do mocniejszego ściągania radia i musisz ja podłączyć do podwójnej wtyki antenowej od radia.Skoro masz 0 satelit czyli nie masz anteny od gps (ta diversity którą wpiołeś w miejsce gps nie bedzie działać) kup zwykłą antene gps (tą małą przyklejaną) podciągnij i przyklej pod zegarami. Dopiero wtedy navi zacznie działać jak trzeba Panowie podpowie ktos dzie sie najlepiej wpiac z zasilaniem adaptera multimedialnego i dvd?? wybaczcie ale to 70 stron i poleglem.. Łukasz jest kilka możliwości , jedną z nich jest np.przekażnik ja u siebie zrobiłem w ten sposób: ponieważ z dvd mam 2 kabelki zasilania (stały plus i wzbudzający dvd) ten stały dałem do złącza D16 w rns-e (jest tam stały plus ale już po filtrze rns-e) a drugi do wzbudzania dałem ze złącza B10 ten umiera jeśli navi wyłączy sie. Możesz podłączyć to tak jak zmieniarke czyli stały plus złącze B4 i dodatkowy B10 , z masą raczej wiadomo co i jak
Perez Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wobec tego ta antena na dachu (płetwa) nie jest wogóle podciagnięta do radia ?? Czy taka antena będzie ok? http://allegro.pl/antena-gps-fakra-mfd2-rns-e-rns510-vw-audi-nowa-i1526196799.html Wydaje mi się ze z prostą wtyczką była by lepsza, ale nie wiem czy taka wystepuje..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się