Kasparov 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Gerex.pl sklepopon.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2907 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 wszystkie opony maja po 8,2mm i sie zastanawiam czy nie dac gy na przod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 A do Q nie zalecają przypadkiem 4 identycznych opon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasparov 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Wrecz sa wskazane 4 identyczne opony ale kubus juz dokonal zakupu, chyba, ze sprzeda jedna pare i dokupi dwie oponki ug badz fuldy. Wracajac do ostatniego pytania kubusia zawsze kola mozesz przelozyc z przodu na tyl lub odwronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2907 0 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 byla naprawde dobra cena za opony z felami dlatego wzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wracajac do ostatniego pytania kubusia zawsze kola mozesz przelozyc z przodu na tyl lub odwronie. Dokładnie, sam przetestuj które dać na przód, a które na tył. Opony i tak mają odpowiednio wysoki bieżnik to z przyczepnością nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Dzisiaj pierwszy test autostradą na Continental TS 850 i powiem że ciche i auto prowadzi się lepiej niż na letnich Dunlop Sport Bluresponse. Jeżdżę na 195/65/15 letnie i zimowe. Zobaczymy jak będzie gdy Królewna Śnieżka dmuchnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Chociażby testy ADAC, skoro wiesz lepiej, to po co ta dyskusja. Ja mam swoje zdanie. można prosić jakiś link do takich testó ADAC? byla naprawde dobra cena za opony z felami dlatego wzialem... nie zdziw się gdy będzie ci świrował ABS, ESP, EDS, a co za tym idzie napęd będzie musiał dużo więcej się "napracować" by zniwelować różnice przyczepności w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz0417 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Testy Michelin, ADAC i OAMTC - lepsze opony na tył czy na przód? - Opony.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Testy Michelin, ADAC i OAMTC - lepsze opony na tył czy na przód? - Opony.com.pl Widze fachowo podeszli do sprawy. Wystarczy popatrzeć które rozwiązanie ma wiecej wad (opony lepsze z tyłu) a późniejsze wnioski. Jedyny plus zakładania opon lepszych z tyłu to zmniejszona nadsterowność "zarzucanie tyłem". A to że się uparli na ten wniosek to tylko taki że uderzenia boczne sa bardziej niebezpieczne i przy nadsterowności łatwiej o takie zderzenie. Nie patrzy jednak nikt na to że choćby droga hamowania jest dłuższa. Wady montowania lepszych opon z tyłu mniejsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni, mniej stabilne hamowanie na mokrej i pokrytej śniegiem nawierzchni, mniejsza przyczepność na starcie na mokrej i suchej nawierzchni, mniej komfortowa jazda w zakrętach, gorsze przyśpieszenie w zakręcie, mniejsza odporność na aquaplaning podczas jazdy na wprost, uczucie "zarzucania" auta na suchej nawierzchni. Wady montowania lepszych opon z przodu słabsze hamowanie w zakręcie na mokrej nawierzchni, niska odporność na aquaplaning w łukach i podczas zakrętów, mocniejsze "zarzucanie" auta na mokrej nawierzchni, gorsze hamowanie w ostrych zakrętach. Biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek podczas jazdy bardziej bałbym się używania gorszych opon z przodu no chyba że ktoś bije rekordy prędkości w zakrętach zimą. A pod jednym wnioskiem podpisuję się dwoma rękami: "Z tych powodów ÖAMTC zaleca, by odpuścić sobie kombinację z dwiema nowymi i dwiema gorszymi oponami. Gdy opony są znacznie zużyte zdecydowanie warto zakupić cztery nowe opony, gdyż zakup dwóch będzie mijał się z celem jakim jest bezpieczeństwo jazdy." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomson 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Panowie odbieram 21.11 samochód z salonu na letnich 225/40/18 i mam zamiar zamówić zimowe opony na te felgi. Pojawia się pytanie czy przetrwam polską zimę i drogi na 18 calowych felgach? Jeżdżę na takim profilu od 4 lat i nigdy nie uszkodziłem felgi, ani opony ale nigdy nie próbowałem jazdy na 18stkach zimą niech ktoś powie z doświadczenia jak to wygląda. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ja na Twoim miejscu zakupiłbym drugi kpl. felg (niekoniecznie alu) + opony zimowe, ale 16" lub 17". Koła wymieniam sam (co drugi rok w wulkanizacji w celu wyważenia) nie lubię stać w kolejkach na wymianę opon po pierwszych opadach śniegu. Takie jest moje zdanie, ale każdy ma prawo robić jak chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Testy Michelin, ADAC i OAMTC - lepsze opony na tył czy na przód? - Opony.com.pl Widze fachowo podeszli do sprawy. Wystarczy popatrzeć które rozwiązanie ma wiecej wad (opony lepsze z tyłu) a późniejsze wnioski. Jedyny plus zakładania opon lepszych z tyłu to zmniejszona nadsterowność "zarzucanie tyłem". A to że się uparli na ten wniosek to tylko taki że uderzenia boczne sa bardziej niebezpieczne i przy nadsterowności łatwiej o takie zderzenie. Nie patrzy jednak nikt na to że choćby droga hamowania jest dłuższa. Wady montowania lepszych opon z tyłu mniejsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni, mniej stabilne hamowanie na mokrej i pokrytej śniegiem nawierzchni, mniejsza przyczepność na starcie na mokrej i suchej nawierzchni, mniej komfortowa jazda w zakrętach, gorsze przyśpieszenie w zakręcie, mniejsza odporność na aquaplaning podczas jazdy na wprost, uczucie "zarzucania" auta na suchej nawierzchni. Wady montowania lepszych opon z przodu słabsze hamowanie w zakręcie na mokrej nawierzchni, niska odporność na aquaplaning w łukach i podczas zakrętów, mocniejsze "zarzucanie" auta na mokrej nawierzchni, gorsze hamowanie w ostrych zakrętach. Biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek podczas jazdy bardziej bałbym się używania gorszych opon z przodu no chyba że ktoś bije rekordy prędkości w zakrętach zimą. oczywiście,ale jeśli jest napęd na przód. Quattro zachowuje się trochę inaczej i podczas ostrego przyspieszania przypomina bardziej auto z napędem na tył . Fuldy zużywają się trochę szybciej,a Goodyeary z każdym rokiem twardnieją więc zakładał bym je na bardziej obciążoną oś,a Fuldy mniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Testy Michelin, ADAC i OAMTC - lepsze opony na tył czy na przód? - Opony.com.pl Widze fachowo podeszli do sprawy. Wystarczy popatrzeć które rozwiązanie ma wiecej wad (opony lepsze z tyłu) a późniejsze wnioski. Jedyny plus zakładania opon lepszych z tyłu to zmniejszona nadsterowność "zarzucanie tyłem". A to że się uparli na ten wniosek to tylko taki że uderzenia boczne sa bardziej niebezpieczne i przy nadsterowności łatwiej o takie zderzenie. Nie patrzy jednak nikt na to że choćby droga hamowania jest dłuższa. Wady montowania lepszych opon z tyłu mniejsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni, mniej stabilne hamowanie na mokrej i pokrytej śniegiem nawierzchni, mniejsza przyczepność na starcie na mokrej i suchej nawierzchni, mniej komfortowa jazda w zakrętach, gorsze przyśpieszenie w zakręcie, mniejsza odporność na aquaplaning podczas jazdy na wprost, uczucie "zarzucania" auta na suchej nawierzchni. Wady montowania lepszych opon z przodu słabsze hamowanie w zakręcie na mokrej nawierzchni, niska odporność na aquaplaning w łukach i podczas zakrętów, mocniejsze "zarzucanie" auta na mokrej nawierzchni, gorsze hamowanie w ostrych zakrętach. Biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek podczas jazdy bardziej bałbym się używania gorszych opon z przodu no chyba że ktoś bije rekordy prędkości w zakrętach zimą. oczywiście,ale jeśli jest napęd na przód. Quattro zachowuje się trochę inaczej i podczas ostrego przyspieszania przypomina bardziej auto z napędem na tył . Fuldy zużywają się trochę szybciej,a Goodyeary z każdym rokiem twardnieją więc zakładał bym je na bardziej obciążoną oś,a Fuldy mniej... Zgadza się ale mimo wszystko podsterowny przód to pewny wylot z drogi co w naszych Q jest dość częste połączone z ciężkimi silnikami umieszczonymi mocno z przodu a tył zawsze można skontrować i napęd Q o ile z głowa się obchodzi wyprowadzi z takiego poślizgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bylo11 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Może te Good Year Ultra Grip 7+ 205/55/16? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chominik 0 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Od wczoraj mam założone zimówki. Zakupiłem Sava Eskimo S3+ w rozmiarze 195/65 R15 w miejsce już zużytych Kleberów Krisalp. Teraz testuję. Na plus można uznać, że są ciche. Trochę miękkie, ale jeździ się za to wygodnie. Nie jechałem póki co szybciej niż 120, więc nie wiem jak zachowają się przy większej prędkości. Jak na razie nie wyczułem różnicy do Kleberów. Stosunek ocen użytkowników do ceny opon mnie skusił. Zobaczymy jak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokal 2 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (..)Trochę miękkie(..) A jakie mają być opony zimowe, twarde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatytraktor 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 DĘBICA Olej Dębice weź Uniroyal MS plus 77. Będziesz dziękował jak koledzy będą z powodu guzów te Dennice wywalac. ;-) Wszyscy w rodzinie mamy jeszcze wersje 66 i wszyscy kupią kiedyś 77 lub dozyja juz 88.;-) Sony Xperia Tapatalk 4. Niestety muszę potwierdzić, moje Dębki dostały bąbli a o gwarancji zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Gutowski 0 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja jeżdżę na Michelin Alpin A4 195/65/15 i polecam je z całego serca Genialna trakcja i bardzo niska ścieralność! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franciszek 1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Zakupiłem Continental TS 850 205/55/16 jak na razie jest ok nawet przy większych prędkościach sa ciche bez zadnych oznak pływania itd.Zobaczymy jak spadnie pierwszy snieg. Pozdrawiam:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się