fireman tom 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 A ja na tą zimę zdecydowałem się na Pirelli Winter 270 Sottozero Serie II 255/35R19 96W XL FR tak jak w ubiegłym roku i szczerze mogę polecić każdemu. Cena ~ 1500 pln / szt.[br] To jakaś masakra na zimę, a o cenie nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Przeprszam ze pewnie jako setny forumowicz zadaje to pytanie. Jaki index predkosci jest wymagany do mojego autka. Wiem ze jest to zalezne od predkosci jaka bede jezdzil. Nie planuje przekraczac w zimie 190, jednak wybieram sie za granice (wlochy, niemcy, austria) i nie wiem jak to u nich wyglada w prawie co do indeksow czy przypadkiem jak mnie nie zatrzymaja to nie dostane mandatu za nieprawidlowy rodzaj opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Myślę że 91T w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 praktycznie rzecz biorac to masz racje. Mi raczej chodzi o kwestie formalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman tom 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Szczerze powiem, że nie wiem czy są jakieś uregulowania prawne które coś o tym mówią. Wydaje mi się jednak że to na jakich kołach jeżdzisz powinieneś mieć w Briefie jeśli kupowałeś auto z Niemiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No wlasnie w chwili obecnej nie po drodze mi do brief'u dlatego pytam sie na forum moze w ETCE jest cos napisane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 wybieram sie za granice (wlochy, niemcy, austria) i nie wiem jak to u nich wyglada w prawie co do indeksow czy przypadkiem jak mnie nie zatrzymaja to nie dostane mandatu za nieprawidlowy rodzaj opony. a niby dlaczego masz dostac mandat? gdzie masz auto zarejestrowane, w Polsce czy tez w panstwie w/w? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Michelin alpin a3 na pokładzie, mam nadzieję że to był dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 wybieram sie za granice (wlochy, niemcy, austria) i nie wiem jak to u nich wyglada w prawie co do indeksow czy przypadkiem jak mnie nie zatrzymaja to nie dostane mandatu za nieprawidlowy rodzaj opony. a niby dlaczego masz dostac mandat? gdzie masz auto zarejestrowane, w Polsce czy tez w panstwie w/w? w Polsce. A co sadzicie o oponach zimowych TOYO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymonss 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 jeżdże na Sawa 195/65/15 , bardzo dobra guma, troszkę droższa od dębicy za to lepiej na błocie się spisuje i jest o wiele cichsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawosz 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Wybor padl na GoodYear Ultra Grip 7+ 195/65/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redbull 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam. Przymierzam sie rowniez do zmiany oponek na zimowe (UG7+) w tym tygodniu jednak nie wiem jak postąpić w tej kwestii: 1) czy kupić od razu felgi do zimówek (i w przyszłosci samemu zmieniac opony) 2) czy tylko same oponki (co wiąże się ze zmianą oponek w warsztacie) ? Jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii? Które rozwiązanie lepiej wybrać? pzdr, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Też miałem ten problem ;] Kupiłem 4 x Michelin, i 4 felgi stalowe. A po zimie sam sobie koła zmienię. Za przekładkę opon teraz i na wiosne zapłacisz 2 x 60zł = 120zł. A stalówki audi można kupić za ok. 200zł. Także po 2 sezonie masz felgi jakby gratis :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulczas 2 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Lepiej kupic drugi komplet felg na zime. Przy zmianach opon miedzy sezonoami felgi sie zuzywaja. I kiedy chcesz sobie zmieniasz nie martwiac sie o kolejki u wulkanizatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Lepiej kupic drugi komplet felg na zime. Przy zmianach opon miedzy sezonoami felgi sie zuzywaja. I kiedy chcesz sobie zmieniasz nie martwiac sie o kolejki u wulkanizatorow no wszystko się zgadza ale.. wyważyć trzeba po każdym sezonie .............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 1 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Lepiej kupic drugi komplet felg na zime. Przy zmianach opon miedzy sezonoami felgi sie zuzywaja. I kiedy chcesz sobie zmieniasz nie martwiac sie o kolejki u wulkanizatorow no wszystko się zgadza ale.. wyważyć trzeba po każdym sezonie .............. Naprawdę trzeba wywarzać co sezon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Naprawdę trzeba wywarzać co sezon? Przed założeniem kół dobrze jest się przyjrzeć czy ciężarki czasem nie odpadły. Druga sprawa to że jak będzie coś nie tak to jak będziesz jechał powyżej 120 km/h to będziesz czuł drgania na kierownicy i to będzie znak że trzeba będzie wyważyć. Ja ostatnio w jednym aucie z ciekawość podjechałem sprawdzić po chyba 3 latach czy są dobrze wyważone chociaż żadnych objawów typu drgania itd. nie było, okazło się że wszystkie koła są ok i żadnego nie trzeba było wyważać, więc jak się nic nie dzieje to tylko ciśnienie sprawdzić i jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Lepiej kupic drugi komplet felg na zime. Przy zmianach opon miedzy sezonoami felgi sie zuzywaja. I kiedy chcesz sobie zmieniasz nie martwiac sie o kolejki u wulkanizatorow no wszystko się zgadza ale.. wyważyć trzeba po każdym sezonie .............. Naprawdę trzeba wywarzać co sezon? warto jest przewazyc zanim zalozysz, bo potem jak zacznie Ci drgac w trakcie jazdy to Cie ch... strzeli ze musisz odnowa jechac i wywazac , po co dwa razy te kola zakladac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mafia56 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 A Ja smigam Na Uniroyal MS 66 Plus Juz drugi sezonik bedzie a spisuja sie znakomicie i niesa głosne,pracuje na skandynawji i tam wiecie sniegi i deszcze sa....Pełne zadowolnie!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 goodyear ultra grip 7 są rewelacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się