vagatrotter Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Witam Osobiście trzeci sezon będę użytkował Conti Winter Contact TS 850.[...] Według mnie te conti, mimo dosyć gęstego bieżnika, to bardzo dobra oferta. Czy ktoś jeszcze użytkował takie Continentale? Jakieś opinie? Zajmują zwykle pierwsze miejsce w rankingach więc mam chęć je wypróbować. Drugą opcją jest Nokian WR D4 ewentualnie WR D3.
nitroo Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Te rankingi przeważnie są podstawione...
vagatrotter Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Te rankingi przeważnie są podstawione... Myślę że Twoje stwierdzenie jest tak samo prawdziwe jak moje, które brzmi "Te rankingi nie są podstawione..."
nitroo Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 To dlaczego są w nich zawsze te same marki opon? I w każdym rankingu wygrywa inna, czyli ewidentny sponsoring. Poza tym, w dobie dzisiejszego internetu większość linków jest sponsorowanych. Wszystko przez pozycjonowanie, więc i komentarze są kupione, więc dzisiaj ciężko się cokolwiek dowiedzieć o oponie z neta.
mcbet Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Witam Osobiście trzeci sezon będę użytkował Conti Winter Contact TS 850.[...] Według mnie te conti, mimo dosyć gęstego bieżnika, to bardzo dobra oferta. Czy ktoś jeszcze użytkował takie Continentale? Jakieś opinie? Zajmują zwykle pierwsze miejsce w rankingach więc mam chęć je wypróbować. Drugą opcją jest Nokian WR D4 ewentualnie WR D3. Zakupiłem Continentale TS850 rok temu i jestem bardzo zadowolony. Fajnie się jedzie, dobrze trzymają, są niesłyszalne. Po sezonie nie zauważyłem żadnego zużycia.
kisielek123 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Co powiecie na goodyear ultra grip 9 ? Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Ja miałem wersję 7 albo 8 i byłem bardzo zadowolony, więc podejrzewam, że to klasa sama w sobie.
Kriss1322 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Witam Osobiście trzeci sezon będę użytkował Conti Winter Contact TS 850.[...] Według mnie te conti, mimo dosyć gęstego bieżnika, to bardzo dobra oferta. Czy ktoś jeszcze użytkował takie Continentale? Jakieś opinie? Zajmują zwykle pierwsze miejsce w rankingach więc mam chęć je wypróbować. Drugą opcją jest Nokian WR D4 ewentualnie WR D3. Zakupiłem Continentale TS850 rok temu i jestem bardzo zadowolony. Fajnie się jedzie, dobrze trzymają, są niesłyszalne. Po sezonie nie zauważyłem żadnego zużycia. Czyli co lepiej Continental ContiWinterContact TS850 205/55 R16 91 H a może jednak Goodyear Ultra Grip 9 205/55 R16 91 H bo jednak między tymi chcę wybrać jak z tymi decybelami i scieralnością?? w tym tygodniu chcę już kupić więc jakieś konkretne za i przeciw poproszę bo jak na razie to co osoba to inna opinia,którą każdej oponie można przypisać.KONKRETNIE Panowie poproszę Edytowane 5 Października 2015 przez Kriss1322
carrera369 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Konkretnie to rzuć monetą i wybierzesz bo obydwie opony są bardzo dobre. Weź tańsze.
Rotor Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Konkretnie sprawdź etykiety i porównaj przyczepność na mokrym, opory toczenia i poziom hałasu. Innej drogi nie ma - już to pisałem. Przy czym pamiętaj, że dane na tych etykietkach mogą się różnić się dla opon tego samego modelu ale z różnymi indeksami. Wygląda na to że obie mają C/C przy czym GY mają 69dB a Conti 72dB. Edytowane 5 Października 2015 przez Rotor
Kriss1322 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Konkretnie sprawdź etykiety i porównaj przyczepność na mokrym, opory toczenia i poziom hałasu. Innej drogi nie ma - już to pisałem. Przy czym pamiętaj, że dane na tych etykietkach mogą się różnić się dla opon tego samego modelu ale z różnymi indeksami. Wygląda na to że obie mają C/C przy czym GY mają 69dB a Conti 72dB. Jakie klasy i poziom decybeli już dawno odczytałem pytam o użytkowanie, trwałość gumy, jakość, na komplecie 4szt cena nie wiele się różni więc dlatego chcę się dowiedzieć czegoś więcej od ewentualnych użytkowników tych modeli opon lub samych marek, podstawowe informacje z etykiet są mi znane
pandamix Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) http://allegro.pl/4x-opony-zimowe-205-55r16-nokian-wr-d4-91t-2015-i5676804404.html co myślicie o tych oponach i cenie,znajdę gdzieś lepsze i taniej? Edytowane 5 Października 2015 przez pandamix
nitroo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 http://allegro.pl/4x-opony-zimowe-205-55r16-nokian-wr-d4-91t-2015-i5676804404.html co myślicie o tych oponach i cenie,znajdę gdzieś lepsze i taniej? Kolego, rusz trochę tyłek i poczytaj ten wątek, bo aż ręce opadają... To najczęściej polecane opony.
andre123 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 A czy te NOKIANy WR D4 nadadzą się na autostradę ? Czy może na autostradę nada się lepiej coś innego ?
pandamix Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 dobrze wiem że polecane ale to nie koniec pytania pytałem również czy cena na aukcji jest ceną słuszną
bronek_neo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 cena jest ok, tylko ja bym szukał opon z indeksem prędkości H
oponylux Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 A czy te NOKIANy WR D4 nadadzą się na autostradę ? Czy może na autostradę nada się lepiej coś innego ? Na autostradę lepiej nada się conti, pirelli, michelin, ale to nieco inny pieniądz.
pafcio87 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Ja mam takie pytanko. Czy im wyższy jest indeks nośności tym twardsza opona? Do b8 na felgach 17" lepiej założyć 94h czy 98v? Wysłane z mojego Avanta ;-)
Rotor Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Zapewne im wyższy indeks tym sztywniejsza boczna ścianka opony = lepsze prowadzenie, gorszy komfort, większy ciężar opony. Ale czy aby na pewno do B8 2,0TDI producent zaleca więcej niż 91? W B6 mam masę dopuszczalną 2065kg, po podzieleniu na 4 koła wychodzi 516,25kg a indeks 91 to 615kg więc jest jeszcze zapas. Jeżeli już to 94 bo 98 to chyba do opancerzonej limuzyny .
oponylux Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Zapewne im wyższy indeks tym sztywniejsza boczna ścianka opony = lepsze prowadzenie, gorszy komfort, większy ciężar opony. Ale czy aby na pewno do B8 2,0TDI producent zaleca więcej niż 91? W B6 mam masę dopuszczalną 2065kg, po podzieleniu na 4 koła wychodzi 516,25kg a indeks 91 to 615kg więc jest jeszcze zapas. Jeżeli już to 94 bo 98 to chyba do opancerzonej limuzyny . Jeszcze nieco inna mieszanka, większość producentów też tutaj wprowadza zmiany, zwłaszcza w wypadku podniesienia indeksu prędkości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się