pajda Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 215/50/17 na zimę weź. Żadne 225. Jakbyś mógł coś więcej napisać dlaczego tak a nie inaczej. Zdecydowanie popularniejszy jest 225/45/17 nawet ceny średnio 50zł na sztuce są tańsze niż 215/50/17. Większość tego forum chyba lata na 225/45 właśnie? Większość popełnia błąd i jeździ autem za 20k, a żałuje dopłacić do fabrycznej opony, tłumacząc się koleinami. A przekłamania licznika? A ubezpieczenie w razie wypadku? Nie chce mi się powtarzać. Fabrycznie być powinno 235/45/17 które kosztuje mniej więcej tyle samo co 225/45/17 więc pewnie nie o oszczędności tu chodzi. A o co?
mateusztbg Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 215/50/17 na zimę weź. Żadne 225. Jakbyś mógł coś więcej napisać dlaczego tak a nie inaczej. Zdecydowanie popularniejszy jest 225/45/17 nawet ceny średnio 50zł na sztuce są tańsze niż 215/50/17. Większość tego forum chyba lata na 225/45 właśnie? Większość popełnia błąd i jeździ autem za 20k, a żałuje dopłacić do fabrycznej opony, tłumacząc się koleinami. A przekłamania licznika? A ubezpieczenie w razie wypadku? Nie chce mi się powtarzać. Fabrycznie być powinno 235/45/17 które kosztuje mniej więcej tyle samo co 225/45/17 więc pewnie nie o oszczędności tu chodzi. A o co? Może np dostępność, bo np takie dębice frigo hp2 nie występują w rozmiarze 235/45/17. Jedynie 225/45/17 lub 215/50/17, niestety 215/50 są ok 50zł na sztuce droższe. No ale pisaliśmy o 225 kontra 235 tu u innych producentów ceny sa praktycznie takie same. Jedynie 215/50 jest droższa nawet w innych markach. Co do ubezpieczania w razie wypadku, niby przyczepią się o 225/45 a o 215/50 już nie? Skoro na wlepie jest 235/45?
bongod Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Ciekaw jestem na ile są oszczędniejsze hp2 225 od 215 czyli klasa E od C Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
mirek31071977 Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Cześć, szukam opon dla dziewczyny do Peugeota 206, rozmiar 14 okolice 700zł +/-. Myślałem nad Nexen Winguard. Osobiście mam u siebie Dayton Evo510 i nie jest źle ale może ktoś poleci coś ciekawego Jaki silnik?Tak na szybko sprawdziłem na oponeo dla 1,1 benzyna.Rozmiar fabryczny 175/65/14.Do 700 za komplet jak dobrze poszukasz dostaniesz z premium Yokohama i Bridgestone Blizzak.Ze średniej Hankook,Fulda,Firestone i Uniroyal.Wszystkie wymienione oceny minimum 5. .W tym rozmiarze między markowymi a budżetówkami jest maks 20 zł różnicy na oponie więc chyba wybór jasny.Poczytaj i zadecyduj Jeszcze tutaj fajną opcję znalazłem.I masz u siebie na miejscu http://www.norauto.pl/opony/zimowe/osobowe/opony-zimowe-nokian-wr-d3-175-65-r14-82-t Edytowane 3 Listopada 2016 przez mirek31071977
nitroo Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 No ale pisaliśmy o 225 kontra 235 tu u innych producentów ceny sa praktycznie takie same. Jedynie 215/50 jest droższa nawet w innych markach. Nie są takie same. 225 są dużo tańsze. 215 to faktycznie drogi rozmiar, bo mało popularny. Co do ubezpieczania w razie wypadku, niby przyczepią się o 225/45 a o 215/50 już nie? Skoro na wlepie jest 235/45? Czepią, ale przynajmniej nie będziesz powielał błędu innych i nie będziesz miał przekłamań licznika
hejneken Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Jakie dać ciśnienie do opon nokian 225/40 r18? 2,4-2,5.
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 No ale pisaliśmy o 225 kontra 235 tu u innych producentów ceny sa praktycznie takie same. Jedynie 215/50 jest droższa nawet w innych markach. Nie są takie same. 225 są dużo tańsze. 215 to faktycznie drogi rozmiar, bo mało popularny. Co do ubezpieczania w razie wypadku, niby przyczepią się o 225/45 a o 215/50 już nie? Skoro na wlepie jest 235/45? Czepią, ale przynajmniej nie będziesz powielał błędu innych i nie będziesz miał przekłamań licznika No nic zobaczę jeszcze dokładnie jaka różnica cenowa i zdecyduje się albo na 225/45/17 albo ten zachwalany 215/50/17
bongod Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Wydaje mi się, że skoro masz quattro nie ma co się zastanawiać Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Wydaje mi się, że skoro masz quattro nie ma co się zastanawiać Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Tzn? Rozwiń
bongod Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Zwykle w ośce stosuje się szersze kapcie ale mogę się mylić Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
pajda Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Zwykle w ośce stosuje się szersze kapcie ale mogę się mylić Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Pierwsze słyszę Stosuje się takie jakie producent podaje! [emoji6]
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Ciekaw jestem czy naprawdę ubezpieczalnia się może dowalić do szerokości/wysokości kapcia w razie jakiegoś dzwona. Przecież większość z nas lata na 18-19" z niskimi profilami w setupie letnim.
bongod Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Zwykle w ośce stosuje się szersze kapcie ale mogę się mylić Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Pierwsze słyszę Stosuje się takie jakie producent podaje! [emoji6] Tzn mówię przy większych mocach hehehe Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) No ale pisaliśmy o 225 kontra 235 tu u innych producentów ceny sa praktycznie takie same. Jedynie 215/50 jest droższa nawet w innych markach. Nie są takie same. 225 są dużo tańsze. 215 to faktycznie drogi rozmiar, bo mało popularny. Co do ubezpieczania w razie wypadku, niby przyczepią się o 225/45 a o 215/50 już nie? Skoro na wlepie jest 235/45?Czepią, ale przynajmniej nie będziesz powielał błędu innych i nie będziesz miał przekłamań licznika No nic zobaczę jeszcze dokładnie jaka różnica cenowa i zdecyduje się albo na 225/45/17 albo ten zachwalany 215/50/17 A dlaczego jednak nie 235? Ciekaw jestem czy naprawdę ubezpieczalnia się może dowalić do szerokości/wysokości kapcia w razie jakiegoś dzwona. Przecież większość z nas lata na 18-19" z niskimi profilami w setupie letnim. Lans to lans. Edytowane 4 Listopada 2016 przez nitroo
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 A dlaczego jednak nie 235? Lans to lans. Dlatego, że nie ma frigo hp2 w tym rozmiarze. Lans? Rozumiem, że Ty w swoich autach nie zakładałeś nigdy większej felgi niż zaleca producent
hejneken Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Ciekaw jestem czy naprawdę ubezpieczalnia się może dowalić do szerokości/wysokości kapcia w razie jakiegoś dzwona. Przecież większość z nas lata na 18-19" z niskimi profilami w setupie letnim. Bazując na moim przykładzie - Nie. W tym roku miałem kolizje bezkontaktową w wyniku której wpadłem na krawężnik i obtarłem rant, felga 19" 8,5J na niej guma 225 więc lekki naciąg, przyjechał rzeczoznawca z PZU do niczego się nie przyczepił. Porobił zdjęcia, oglądnął bieżnik. Stwierdził, że felga do wymiany na drugi dzień miałem pieniądze na koncie. Edytowane 4 Listopada 2016 przez hejneken
mateusztbg Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 No to lux bo sam jezdze na 235/35/19 Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
nitroo Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) A dlaczego jednak nie 235? Lans to lans. Dlatego, że nie ma frigo hp2 w tym rozmiarze. Lans? Rozumiem, że Ty w swoich autach nie zakładałeś nigdy większej felgi niż zaleca producent Mam zawias 1BA, więc mam 17" na lato i 15" na zimę. 18" to max dla mnie dla tego auta. Profanacją jest felga 19", ale to tylko moje subiektywne zdanie. I zawsze trzymam się tego, co zaleca producent. W jakimś celu inżynier zalecił tak, a nie inaczej. Edytowane 4 Listopada 2016 przez nitroo
Bruuuum Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 A dlaczego jednak nie 235? Lans to lans. Dlatego, że nie ma frigo hp2 w tym rozmiarze. Lans? Rozumiem, że Ty w swoich autach nie zakładałeś nigdy większej felgi niż zaleca producent Mam zawias 1BA, więc mam 17" na lato i 15" na zimę. 18" to max dla mnie dla tego auta. Profanacją jest felga 19", ale to tylko moje subiektywne zdanie. I zawsze trzymam się tego, co zaleca producent. W jakimś celu inżynier zalecił tak, a nie inaczej. Ale 95% osób na tym forum ma auta inne niż wyszły z fabryki, więc chyba trochę pobłądziłeś Inżynierowie zalecają też castrol i wymianę co 30 tyś, tez tak stosujesz? I to raczej 15" nieporozumienie do auta wielkości A4, raz, że do dynamicznej jazdy się nie nadaje, dwa, że ewentualny wystrzał takiego balona przy wyższej prędkości grozi niezłym dzwonem, podczas gdy ktoś na krytykowanych przez Ciebie 19" sobie wyhamuje bez problemów. Co do tematu do felgi 7,5j zdecydowanie 215 albo 225, a 235 już do 8j.
mateusztbg Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Ale 95% osób na tym forum ma auta inne niż wyszły z fabryki, więc chyba trochę pobłądziłeś Inżynierowie zalecają też castrol i wymianę co 30 tyś, tez tak stosujesz? I to raczej 15" nieporozumienie do auta wielkości A4, raz, że do dynamicznej jazdy się nie nadaje, dwa, że ewentualny wystrzał takiego balona przy wyższej prędkości grozi niezłym dzwonem, podczas gdy ktoś na krytykowanych przez Ciebie 19" sobie wyhamuje bez problemów. Co do tematu do felgi 7,5j zdecydowanie 215 albo 225, a 235 już do 8j. Heh miałem właśnie pisać o tym, że zalecają castrola co 30tys i czy też się do tego stosuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się